Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kokemuksia ja keskustelua vampirismista.

Kirjoittanut: Bianco (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 22.03.2009 14:48
Tuntuu siltä että olen ollut lietsomassa jo ihan liian montaa riitaa tällä foorumilla, joten en viitsi aloittaa vielä yhtä, varsinkaan ihan eri aihetta käsittelevässä viestipuussa, mutta kehottaisin että Berzerker tutustuu transsukupuolisuuteen vähän tarkemmin ennen kuin alkaa esitellä mielipiteitään. Viimeisen kappaleen perusteella on faktat vähän solmussa.
Kirjoittanut: Berzerker (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Berzerker
  • Lähetetty: 22.03.2009 18:09
Mitä tarkoitat? Millä tavalla?
(juu tiedänhän minä kyllä teorian miten transeksuaaliset olisivat syntyneet..)
Mutta Transseksuaalille riittää tunne siitä että kokee itsensä naiseksi..
Tämä voi perjaatteessa tarkoittaa vaikka peruukkiakin.. Olisi mielenkiintoista tietää miten transseksuaalit reagoivisat jos naisten arvomaailma ja ulkonäkö muuttuisi sekunnissa dramaattisesti päinvastaiseksi..
Kirjoittanut: Count Dracul (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Count Dracul
  • Lähetetty: 25.03.2009 14:11
Minä tuppaan veren mausta pitämään, mutta harmi vai että ihmisveressä on joitain sairauksia kyllä se muuten alas menis, mutta eläinten veri on toinen juttu varsinkin veriletuissa se on hyvää...

Juu Vampyyrit kiinnostaa aika paljon ja unelmissani minulla olisi oma arkku, mutta ei tunnu budjettiini sopivaa ja suht siedettävää mistään löytyä...ainakaan vielä

Dedly nighshadelle(toivottavasti kirjoitin oikein): Kyllähän ne leuat naksahtaa aina sijoiltaan kun puree uhria...ja sitten sen jälkeen takaisin... ei se sen kummempaa ole...näet suht realistisesti tapahtuman jos katsot elokuvan Van Helsing

En minä ihmisiä kokoajan pure, mutta sairaala ohjelmat minua kiinnostavat veren takia ja kyllä minä haistan jo kun joltain vuotaa verta ja saatan sitä himoiten tuijottaa useimmiten tyydyn veri lettuihin...ja hallitsen haluni purra ihmisiä vaikka kuinka makoisilta näyttäisivät.
"Veri on sielu" moos 5 12:23

Blood.Blood.Blood.Blood. Only blood...
  • • Muokkasi: Berzerker
  • Lähetetty: 25.03.2009 21:35
''ihmisveressä on joitain sairauksia''
Verenkautta tarttuvat sairaudet tarttuvat vain jos ne pääsevät verenkiertoon... Vatsassa ei käy niin (mitenköhän verelle kävikään, oksennettiin/yskittiin jotenkin pois?) Varsinkin kun eri veriryhmät tekevät toisistaan veri-paakkua..
Joku puhui muuten vampyyrien kulmahampaista... Ekassa vampyyrileffassa (Kreivi Orlockilla, Nosferatu) oli kulmahampaiden sijaan etuhampaat terävät..
Orlock
Että siinä teille seksikäs vampyyri :3
Kirjoittanut: die Winterreise (Nimetön)
  • Lähetetty: 25.03.2009 21:44
Berzerker

Tosi p*skan näköinen tyyppi
  • Lähetetty: 25.03.2009 22:13

Lainaus: die Winterreise

Tosi p*skan näköinen tyyppi

No mitäpä luulet, olisikohan vampyyrit saavuttaneet mediaseksikästä hollywood asemaansa jos vampyyrit olisivat pysyneet pitkäkyntisinä jänöjusseina... Minusta Orlock on makea, toisin kuin loput vampyyrit :3
Kirjoittanut: die Winterreise (Nimetön)
  • Lähetetty: 25.03.2009 23:13

Lainaus: Berzerker

No mitäpä luulet, olisikohan vampyyrit saavuttaneet mediaseksikästä hollywood asemaansa jos vampyyrit olisivat pysyneet pitkäkyntisinä jänöjusseina..

No eipä tietenkään!
Kirjoittanut: Sarah (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 28.03.2009 14:32
Mä tykkään kans veren mausta ja jos tulee haava vaikka sormeen, niin ensimmäisenä se suuhun menee

Vampyyrit ovat kiehtoneet aina, ja toivonkin aina ulkona pimeällä ollessani että kimppuuni hyökkäisi vampyyri joka muuttaisi minutkin samanlaiseksi
Kirjoittanut: Givre (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 03.12.2009 22:52
Itekki tykkään vampyyreistä. Kävelen aina öisin ulkona viitas ja kokeepohjasis kengis. Sit aina ko kuu näkyy ni ihailen sitä ja katon ko ulukona ukkostaa.
Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.12.2009 23:17

Lainaus: Givre

tekki tykkään vampyyreistä. Kävelen aina öisin ulkona viitas ja kokeepohjasis kengis. Sit aina ko kuu näkyy ni ihailen sitä ja katon ko ulukona ukkostaa.

Ahem, ikävää nyt olla kusipää, mutta miten nämä kolme virkettä liittyvät yhtään mitenkään toisiinsa?
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit