Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kokemuksia ja keskustelua vampirismista.

Kirjoittanut: nyx_ (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 05.09.2006 18:07
olisi kiinnostavaa tietää onko täällä sielunsiskoksia minulle joita vampyyrit ja vampirismi yleensäkin kiinnostaa ? ..kertokaa omia vampyyripuolianne ja muita vastaavia kokemuksianne

Ylläpito muokkasi: Laitettu viestiketjun otsikko aihetta kuvaavaksi.
Kirjoittanut: Beheaded (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.09.2006 19:31
Kiinnostaa ja on aina kiinnostanut. Tuskin kenelläkään meistä on "vampyyripuolia", sillä toistaiseksi en vielä ole tavannut irvokasta, verenpaisuttamaa ruumista, joka juoksisi vailla tarkoitusta repien elävien kauloja auki. Sinun ei tulisi käyttää käsitettä "vampirismi", sillä et nyt puhu aiheesta, vaan raiskaat käsitettä. "Liveroolipeli", "puberteetti" tms. toimisi mahdollisesti paremmin?

Kokemuksia on liikaa, mutta niistä ei sen enempää.

Psyykkinen vampirismi on jaloa ja He harvoin ovat kivoja.

Kysy, jos on kysyttävää.

The pleasure's all mine!
Kirjoittanut: Ukuli (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.09.2006 20:10
Vampyyrit kiinnostaa aina.
Kirjoittanut: Kahleet (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.09.2006 20:32
Vampyyrit on aina kiinnostanut! En tosin itse juoksentelisi öisin juomassa kenenkään verta, mutta silti. Vampyyrit vain ovat kiehtovia.
Kirjoittanut: Meyme (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.09.2006 14:15
Vampyyrit alkoivat kiehtomaan minua jo pienestä pitäen. Ja kiinnostavat minua yhä, ongelmana vain, etten löydä vampyyriaiheisia kirjoja niin usein.
Kirjoittanut: Beheaded (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.09.2006 14:54
Ei tarvitse mennä Raamattua kauemmas, löytääkseen kirjoituksia vampyyreistä.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 06.09.2006 15:35
Juu pienestä pitäen kun mutsi katteli niitä mustavalkosii vampyyrileffoja iltaisin, koin omituisia tunteita tietyssä osassa kehoani aina kun jonkin avuttoman neidon valkoiseen, puhtoiseen kaulaan iskettiin 2 hammasta ja verta alkoi vuotaa jne... En sen ikäisenä tajunnut, mitä ne tunteet olivat (kiihottumista) ja olin vähän ymmälläni
Kyllä meitsissä on aina jokin pikkuvampyyri jossain sisimmässä asustellut, koska tuoreen veren rautaista makua suussa ei vieläkään voita mikään! Älkää pitäkö meitsiä sairaana, mitäs menitte kysymään!!!! (Hahhahhaaahhaaa= sairaan psykoottista naurua)
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.09.2006 15:52
Vampyyrit on ehkä yksi puhkikalutuimmista mörköaiheista. Toki esimerkiksi Bram Stokerin romaani aiheesta plus Francis Ford Coppolan samasta romaanista väsäämä elokuva ovat kirjallisuuden ja elokuvien huippua, mutta vampyyrit laajempana aiheena ei minua innosta.
Kirjoittanut: Night Cat (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.09.2006 16:40
Juu, kyllä kiinnostaa! Ja on aina kiinnostanut.
Kirjoittanut: nyx_ (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 06.09.2006 17:07
en nyt tarkoita elokuvien ja kansantarinoiden muovaamaa verenjanoista vampyyria vaan vampirismia yleensäkin eli siis energia ja psyykkisiä vampyyreja...korjaus siis mutta jotain kokemusta näistä ?
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 6 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit