Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kokemuksia ja keskustelua vampirismista.

Kirjoittanut: nyx_ (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 06.09.2006 17:09
lisäys vielä että anne ricen vampyyri kronikat joillekkin tuttuja suomennettuina tai englanniksi ?
Kirjoittanut: MrLuckarin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 06.09.2006 21:54
Kieltämättä mielenkiintoinen aihe, vaikkakin ihmisten yleinen käsitys vampyyristä onkin kotoisin elokuvista ja muista viihdeteollisuuden tuotteista.
Enkä tokikaan sano että kyseinen ilmiö olisi millään tapaa huono tai epäviihdyttävä, mutta hyvin usein, mielestäni, hieman yliampuvaa.
Mikä on harmillista sillä näinkin rikas maailma voitaisiin hyödyntää tyylikkäästi ja tunnelmallisesti jopa ilman jatkuvaa tulittamista hollywood-lippailla.
Kirjoittanut: MrLuckarin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 06.09.2006 21:56
Hienovaraisuuden ja kohteliaan kanssakäymisen nimissä en kommentoi kysymyksen tarkempaa tiedustelua koskien ns. tosielämän vampyyreita.
Kirjoittanut: tamashii (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 08.09.2006 12:57
Kaverit sanovat, että minulla on vampyyrin hampaat (Ne kun on vinot... "/ )

Itse olen kaverin kanssa kinnostunut vampiristista jo ala-asteella...
Kirjoittanut: Black Wolf (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 08.09.2006 19:34
Kokemusta ei satu löytymään, mutta aihe kiehtoo kyllä..
Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 10.09.2006 14:23
Vampyyrit ovat olleet "suuri rakkauteni" kuusi-vuotiaasta asti.
Olen lukenut anne riceä ja pidän niistä kauheasti...!!!<3
nykyisin minua kutsutaan "pikku vampyyriksi","vampyyriksi" tai "vampiksi".
Täytyy myöntää että olen sairas,seksuaalisesti kieroutunut ja vaikka mitä,mutta rakastan puremista. varsinkin kaulan alueelta. ja on se ihan mukavaa jos minuakin purraan. ;D
Hyvä on,nyt kaikki luulevat minun olevan hullu... ja taidan kai sitten ollakin.
Kirjoittanut: Chastel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 13.09.2006 23:05
Olen kiinnostunut enemmän ihan vampyyrikirjallisuudesta, uskomusten historiapohjasta ja osasta elokuvista. Kuten McLuckarin jo esitti niin hienon käsitteen kun tosielämän vampyyrit ja ilmoitti ettei ota asiaan kantaan, teen minä samoin.
Kirjoittanut: MenZurA (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.10.2006 20:40
olen nähnyt Vampirism nimisen kirjankin stockalla kerran. en ole ehtinyt ostaa vielä. se kertoo "oikeista vampyreista" ja niitä on sekä psyykkisiä että vertaimeviä. itse olen joskus harrastellut tuota energian imemistä mutta se ei ole kannattavaa. javeri maistuu ihan hyvälle toisaalta en tee haavoja itseeni tai muihin sitä saadakseni. uskokoon noissa energian imemis jutuissa minua tai ei, minäuskon :P
Kirjoittanut: MenZurA (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.10.2006 20:42
ja onse pureminen ja näykkiminen kaulaalueella aina kiihottavaa hulluna pitäkää tai älkää :P
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 25.10.2006 20:52
Vampyyri ovat kiinnostaneet omalla kiehtovalla tavallaa aina.
Välillä ärsyttää miten monia vampyyriversioita onkaan, mutta jokaisella on varmasti oma laajempi tai vähemmän laajempi käsitys vampyyreistä. Mm. joidenkin käsitysten mukaan vämpyyrit eivät pelkästään ime verta, syövät vain ihmisten lihan, jne. Niitä on monia. Minua itseäni kiehtoo tuo yön lapset aihe ehkä eniten, jos vampyyrehin liitetään veri, yö, romantiikka, rakkaus, kauhu, menetys ja inhimillisyys- se kiinnostaa minua. En todellakaan pidä mistään 2000-luvun vampyyritarinoista, vanhempi tavara on kiinnostavampaa, nykyaikana kirja/elokuvat tehdään huonosti.
Veri on ihmeen kiehtova asia, jos sen valumista kuvataan hitaasti se on hhm, miten sen sanoisi... No kuitenkin kiehtovaa.
Ja jos vampyyrimies ei ole pitkähiuksinen, se menettää kaiken makunsa. En vain voi sille mitään, pitkähiuksisuus kuuluu minun uskomuksiini, pheh, olen outo.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit