Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kokemuksia ja keskustelua vampirismista.

Kirjoittanut: Abigor (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Abigor
  • Lähetetty: 18.01.2012 23:05
muokkattu:
derp
Kirjoittanut: Carmel (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Carmel
  • Lähetetty: 20.02.2012 18:01
Vampyyri - kuoleman(kin) jälkeen punaposkinen, tuore ruumis joka juo verta, pelkää valkosipulia, viihtyy hautausmailla, kulkee auringonpaisteessa(kin) mutta suosii yötä... Itseäni viehättävät kauhuromantiikkaan kuuluvat elementit: viktoriaaniset puvut ja kauniisti sisustetut huoneet, ruusut, lepakot, linnat, seipäät tuliaseiden ja martial artsin sijasta... sekä kauniisti historiallisiin asuihin pukeutuneet naisvampyyrit. Itse en ole pätkääkään seksuaalisesti alistuva, joten ehkä siksi vampit kiehtovat kreivejä(kin) enemmän.
En minä Twilightia vihaa - itse asiassa yksi omia suosikkitarinoitaní on Theophile Gautierin Clarimonde, upean koristeellisella 1800-luvun kielellä kirjoitettu tarina mahdottomasta rakkaudesta lumoavan vampyyrikurtisaanin ja nuoren katolisen papin välillä - mutta nykyaikaista arkielämää kuvaavat Buffy, True blood, Twilight ja Vampire Diaries eivät kiinnosta.
Kirjoittanut: Hohoton (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.02.2012 17:26
Yhesti telekkarista tuli ohojelma josa kerrottiin vampirismista. Siinä oli että jos siihe liittyy nii pittää antaa vähä ommaa vertansa. Mutta se oli vaan aivan vähä. Mun muistii nii palijo ko sillonko otetaan sormenpäästä verta.
Kirjoittanut: goottityttö 18 (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 02.01.2013 21:47
vämpyyrit kiinostaa aina olen tykännyt vämpyyreistä jonkin aikaa
Kirjoittanut: joku outo vaan... (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 16.11.2013 21:02
Ite olen aina pitänyt veren mausta ja kun välillä on tullu viilleltyä ni aina sen veren oon juonut tiedän kuulostaa varmaan aika sairaalta ja varsinkin tää o sairasta mitä ny kerron: ku joskus ku mun yks entinen ihastus istu mun takana enkuntunnilla ja se vähä sähels saksilla ja sai haavan mist tippu verta sen pulpetille ni mulle tuli iha outo olo vähältä piti etten alkanu nuolemaan sitä verta siitä pulpetilta, niin houkuttavalta se tuntu siinä ja toine tapaus ku yks toinen mun entinen ihastus oli kans säheltäny jotai ja sit sen kädes ollu ikku haava aukes ja sitä verta tuli mun sormille mun oli pakko mennä vessaan "pesemään se pois" vaik oikeesti nuolin sen veren mun kädeltä ku oli ihan pakko... ja kaikist oudointa on et teki mieli mennä takas sen pojan luo ja saada lisää sitä verta... sori jos tää järkytti jotai mut mul on jo pitkään ollu tarve saada puhuu mun "vampyyripuolesta" (jos sitä sellai voi sanoo) jollekulle joka jollain tasolla saattaa ymmärtääkki ja tässäki ku pyydettii kertomaan mahdollisesti omista kokemuksista tai sillee...

MODE: Poistettu tuplapostaus!
Kirjoittanut: Magnolia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Magnolia
  • Lähetetty: 13.12.2013 18:40
Juu, vämpyyrit kiinostaa aina..

Ensimäinen kertaa puhuimme vämpyyristä kavereiden kanssa vuonna 1968. Olin silloin pieni tyttö. Pelkäsin illalla olla ulkona yksinä.

En koskaan käyttänyt hajuvettä, koska vämpyyri on tuoksuton. Ja ei syö kuoluita eläimiä. Demonit syövät lihaa, vämpyyri ei.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit