Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kantakapakkamme!

Kirjoittanut: blackwolver (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 12.12.2007 16:42
Taitaapi täällä Hämeenlinnassa ainoat kivat baarit olla RockTown ja sen vieressä irkkupubi O'Maggies.
Kirjoittanut: Moruganna (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 13.12.2007 23:20

Lainaus: Lilith

Yläkerrassa on karaoke.

Ai jaa, hitto, onkos mestassa karaokekin?
Olen ties kuinka monta kertaa käynyt siellä, enkä ole koskaan huomannut.
(Vissiin sitten pahemmassa jurrissa ollut, hehe)

Mutta jottei kovin offiksi menisi, niin minunkin suosikkipaikkani on tuo
monen mainitsema Hevimesta, sieltä kun löytyy aina miellyttävää seuraa.
Toinen lemppari on tietysti becksu, mutta hieman hiljaista (ja kallista) tuppaa monesti olemaan.
Kirjoittanut: Antar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Antar
  • Lähetetty: 14.12.2007 00:17

Lainaus: raavittu

Hevimestassa tuli ennen oltua, mut jotenkin se paikka ei tunne enää "omalta" :S

En ole käyny Hevimestassa kuin pari kertaa, mutta siellä se porukka tuntuu nuortuvan joka reissu, niin ei siellä viiti käydä. Taannoin tuli käytyä Voodoossa paljon.

Lentävässä lautasessa käyn joskus, mutta yleensä jään istumaan iltaa kotisohvalle
Kirjoittanut: Swanheart (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.12.2007 10:25
Mulla ei oo ees kantapaikkaa Viihdyn mieluusti kotona,....
Kirjoittanut: Sistermoon (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.12.2007 13:20
Hmm Jyväskylästä päin itse... Bar 68 on semmoinen toinen olohuone meininki... musiikki on siedettävää. Freetimen entinen rock meininki on mennyttä, mutta kyllä sinne eksyn kun olen tarpeeksi nauttinut juominkeja.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 21.12.2007 14:02
Helsingin Hevimestassa tuli käytyä silloin tällöin ja pidin siitä paikasta paljonkin, mutta sitten se jostain syystä ilmeisesti suljettiin kokonaan (vai olenko väärässä?). Harmittaa kyllä. Onhan niitä toki muitakin ihan mukavia paikkoja, ja riippuu vähän mm. seurastakin minne menen.

Minusta on aika harmillista, että niin monet baarit ovat ikärajaltaan esimerkiksi k-22 eikä sinne välttämättä näin 19-vuotiaana pääse sisälle. Mieluiten menen sellaisiin paikkoihin, jotka ovat siistejä (eli ei ns. räkälöitä, kiitos) ja joissa musiikki on hyvää ja tunnelma mukava. Hyvässä porukassa jokin hieman tylsempikin paikka voi kyllä muuttua paremmaksi. Niinsanotuissa trendibaareissa siedän kyllä yleensä ihan hyvin sen musiikin, vaikka se ei aina omaa musiikkimakuani ihan kohtaakaan, mutta monesti niissä on tunnelmakin hiukan epämiellyttävä ja jotkut (humaltuneet) ihmiset käyttäytyvät ärsyttävästi.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 21.12.2007 14:04

Lainaus: Swanette

Helsingin Hevimestassa tuli käytyä aina silloin tällöin ja pidin siitä paikasta paljonkin, mutta sitten se jostain syystä ilmeisesti suljettiin kokonaan (vai olenko väärässä

Mun tietääkseni se muuttui tilausravintolaksi. Sääli, sillä se oli kyllä kiva paikka.
Kirjoittanut: Trnquill (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.12.2007 15:07
Turun Klubilla tulee sattuneista syistä asuttua harva se ilta. Toinen suosikkini on Cosmic Comic Café. En ole mikään baarihiiri, joten harvemmin (lue: ei koskaan) tulee baariin päätyjä lähdettyä vetämään. Ja Klubi on siitä hyvä (tai huono), että illasta riippuen oikeastaan koko kävijäkunta saattaa olla eri; vakinaamoihin ei henkilökunnan lisäksi juuri törmää. Nyt laajentumisensa jälkeen Klubista taitaa tulla yhä vain vahvemmin kantabaari. Mukavaa, kun se aukeaa jo kuudelta nykyään.

Whiskybaria monet turkulaiset "alan miehet ja naiset" kehuvat, itse en ole koskaan astunut ko. paikan kynnyksen yli.
Kirjoittanut: Sarwen (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.12.2007 15:16
Kyllä ei voi kun kadehtia kun tätä kuuntelee. Useimmilla vastanneilla kun näyttää olevan asuinpiirinä joku isompi kaupunki, ja lukuisia vaihtoehtoja joista valita.

Itse asun kahden baarin pitäjässä. Toinen, jossa olen käynyt ehkä kerran on typerä pintamusaa soittava paikka, jossa joka toinen viikko on strippari. Omistaja on kuulemma niin ihastunut siihen naikkoseen, että haluaa sen aina uudestaan esiintymään.

Toinen paikka on nimeltään Skootteri, ja lähentelee kapakan ja räkälän tasoa. Onhan se hieman parempi tasoltaan, mutta väki joka siellä käy on paikallisia juoppoja ja vanhoja patuja. Siellä minäkin kuitenkin useimmiten istun. Pakosta kai.

Ainoa hyvä puoli koko Skootterissa on, että se on nimensä mukaan sisustettu skootteriaiheiseksi. Onpahan siellä jopa näyteikkunan laudalla vanha museorekisterin Vespa.
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 22.12.2007 12:26
Whiskybar on täällä Turussa sellainen, jossa tulee eniten istuttua. Syynä varmaan eniten se porukka joka sinne kokoontuu yleensä pe-la iltaisin, tuttuja kun näkee aina Musiikkitarjonta ei ehkä ihan kohtaa makuani, mutta joitain hyviä metalbändejä siellä kuitenkin kuulee.
Klubilla tulee käytyä silloin kun siellä on hyviä keikkoja ja Cosmicissa toisinaan ihan vain yhdellä kaljalla/kahvilla.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit