Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kantakapakkamme!

Kirjoittanut: Sire (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 07.01.2008 18:23
Eipä minulla semmoista ole. Harvemmin tulee baarissa käytyä, kun ei oikein ole seuraa ja yksin en viitsi lähteä istuksimaan. Eikä täälläpäin taida olla kuin yksi paikka, jossa soitetaan edes jossain määrin miellyttävä musiikkia.
Kirjoittanut: Raven Darkstar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 19.01.2008 11:58
Hassua vaikka en juo melkein ollenkaan, mitä nyt joskus viskiä maistan tai kaljan nautin niin ehdoton paikka on Gallows Bird espoon niittykummussa. Se on ehkä tunelmallisin paikka koko maan päällä.
Kirjoittanut: Liisa Peililasimaassa (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.01.2008 20:49
Niin kliseiseltä, kuin se kuulostaakin, pitää myöntää erään porukkamme käyvän usein Exoduksessa. Viimeksi perjantaina.
Kirjoittanut: Melankolia (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.01.2008 17:38
Vanhaan monttuun sitä useimmiten eksyy nykyään.
Kirjoittanut: DarkMessiah (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 05.02.2008 18:54
Viime aikoina olen alkanut Wartin lisäksi viihtymään Karman perjantaisissa rock-illoissa.
Kirjoittanut: MissLaura (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.02.2008 09:51
Kuopiossa ollaan aina ensin Otto-pojassa ja siitä valomerkin jälkeen vielä pariksi tunniksi Henry's Pubiin.
Kirjoittanut: Dragula (Mister Halloween 2006)
  • Lähetetty: 04.03.2008 22:37
Järvenpään Blackpool, ja Yanon rock-puoli.

Blackpool on jäken ainoo juottola, mis voi polttaa sisäl, ja tunnelma muutenkin huippuhyvä.

Yano on aikamoinen teinihelvetti, mut rock-puolel on rennot baarimikot ja hyvä yleisfiilis, ja kohtuullinen musavalikoima.
Kirjoittanut: Dead disco dancer (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.03.2008 22:44
Näitä on monta kun meillä on niin viihtyisä kaupunki mutta tässäpä ne vakiopaikat: -kahvitteluun: Dog's home, Pystybaari, Artturi, Soho, Europa, Valo.
-juhlintaan: Amadeus, Dorka, Klubi, Mixei. (ja se Laterna aina silloin kun siellä on ne bileet.)
Jos jossain muualla joskus istun iltaa se on silkkaa sattumaa eikä ainakaan minun vikani.
Ja jostain kumman syystä en ikinä ehdi sinne Rumaan vaikka monesti olen ollut menossa.
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 16.06.2008 22:18
Hitto Jyväskylän kuuluisin rokkipaikka Bar 68 menettää loppukesästä tilansa kun rakennuksesta aletaan tehdä uutta Anttila-tavarataloa
Kyrsiii aika paljon muutamaa sataa ihmistä joille se on ainoita paikkoja missä viittii käydä. Itse en siellä enää nuohoa niin usein kuin joskus ennen, Luolamiehen aikoihin enkä enää tunne sieltä porukkaakaan samalla lailla mutta paikkaan on vaan kehittynyt niin pitkällinen suhde...
Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 17.06.2008 12:40
Ei varsinaista kantista ole, mutta usein kun tulee lähdettyä baariin niin Whisky bar vetää puoleesa. Siellä on mukavan ahdasta ja paras jukeboksi . Muutenkin ko. paikassa on "sitä jotain". Suuri osa baareista lähiseudulla ovat ärsyttäviä teiniketkutusmestoja.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit