Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Kantakapakkamme!

• Vastaa
Eipä minulla semmoista ole. Harvemmin tulee baarissa käytyä, kun ei oikein ole seuraa ja yksin en viitsi lähteä istuksimaan. Eikä täälläpäin taida olla kuin yksi paikka, jossa soitetaan edes jossain määrin miellyttävä musiikkia.

And now that we're dead we've learned how to live

• Vastaa
Hassua vaikka en juo melkein ollenkaan, mitä nyt joskus viskiä maistan tai kaljan nautin niin ehdoton paikka on Gallows Bird espoon niittykummussa. Se on ehkä tunelmallisin paikka koko maan päällä.

The Futures Uncertain, And The End is Always Near.

• Vastaa
Niin kliseiseltä, kuin se kuulostaakin, pitää myöntää erään porukkamme käyvän usein Exoduksessa. Viimeksi perjantaina.

Sure man. Fingerpainting's cool.

• Vastaa
Vanhaan monttuun sitä useimmiten eksyy nykyään.

Some like it dead

• Vastaa
Viime aikoina olen alkanut Wartin lisäksi viihtymään Karman perjantaisissa rock-illoissa.

sataas ny ensin satasia ja sitte puukkoja niin näkis ku ahnehet kualoo....

• Vastaa
Kuopiossa ollaan aina ensin Otto-pojassa ja siitä valomerkin jälkeen vielä pariksi tunniksi Henry's Pubiin.
  • Vastaa
Järvenpään Blackpool, ja Yanon rock-puoli.

Blackpool on jäken ainoo juottola, mis voi polttaa sisäl, ja tunnelma muutenkin huippuhyvä.

Yano on aikamoinen teinihelvetti, mut rock-puolel on rennot baarimikot ja hyvä yleisfiilis, ja kohtuullinen musavalikoima.

Aequat omnis cinis...

• Vastaa
Näitä on monta kun meillä on niin viihtyisä kaupunki mutta tässäpä ne vakiopaikat: -kahvitteluun: Dog's home, Pystybaari, Artturi, Soho, Europa, Valo.
-juhlintaan: Amadeus, Dorka, Klubi, Mixei. (ja se Laterna aina silloin kun siellä on ne bileet.)
Jos jossain muualla joskus istun iltaa se on silkkaa sattumaa eikä ainakaan minun vikani.
Ja jostain kumman syystä en ikinä ehdi sinne Rumaan vaikka monesti olen ollut menossa.

Love, peace and harmony ? Oh, very nice Very nice Very nice Very nice ...But maybe in the next world

• Vastaa
Hitto Jyväskylän kuuluisin rokkipaikka Bar 68 menettää loppukesästä tilansa kun rakennuksesta aletaan tehdä uutta Anttila-tavarataloa
Kyrsiii aika paljon muutamaa sataa ihmistä joille se on ainoita paikkoja missä viittii käydä. Itse en siellä enää nuohoa niin usein kuin joskus ennen, Luolamiehen aikoihin enkä enää tunne sieltä porukkaakaan samalla lailla mutta paikkaan on vaan kehittynyt niin pitkällinen suhde...

Wham Bam Thank You Ma'am!

• Vastaa
Ei varsinaista kantista ole, mutta usein kun tulee lähdettyä baariin niin Whisky bar vetää puoleesa. Siellä on mukavan ahdasta ja paras jukeboksi . Muutenkin ko. paikassa on "sitä jotain". Suuri osa baareista lähiseudulla ovat ärsyttäviä teiniketkutusmestoja.

Sex ist ein Schlacht Liebe ist Krieg

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 4 goottiyhteisön jäsentä (Faith Black, zoeq, Piiskansiima, BlackWidow). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!