Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Sinä ja roolipelit

• Vastaa

Lainaus: Riddler

Näkyykö se hyvin tukassa?

Pitäisi ainakin blondissa näkyä.

Sinä ihana ihminen ratkaisit kuule juuri minun ongelmani!

Ole hyvä vaan.

Primadonna ja ilotyttö.

• Vastaa
ajattelin ilmottautua jonkityyliseen larppiin mahdollisesti kesällä.

Pain... Disease... Ignorance... Extinction of man And peace on earth

• Vastaa

Lainaus: BronzeRain

Pitäisi ainakin blondissa näkyä.

Varoituksen sanana se, että blondiin tukkaan tarttuu kaikki tuplasti paremmin, että se sitten istuu siinä aika tiukasti yleensä. Itse suosittelisin suihkevärejä. O_o

Lainaus: Morningstar_

ajattelin ilmottautua jonkityyliseen larppiin mahdollisesti kesällä.

Herätäpä nyt vähän aiheesta jotain laajempaakin keskustelua, tuo ei sinänsä vielä ollut mitenkään rakentava lisä ketjuun. Miksi ajattelit ilmoittautua? Oletko harrastanut aiemmin? Minkätyylistä peliä olit harkinnut? Mikä harrastuksessa viehättää? (jne)

"Heetteri; laaduntarkkailua jo vuodesta 1982"

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as gods." -Imperious Perfect

• Vastaa
Argh, nyt sie Heetteri veit minun pelastukseni kertomalla kauhujuttuja! Ovatko ne suihkevärit mahdollisesti niitä, joista itsekin jo puhuin aiemmin?

A nightingale in a golden cage.

• Vastaa

Ovatko ne suihkevärit mahdollisesti niitä, joista itsekin jo puhuin aiemmin?

Taitavatpa olla, en niin tarkkaan lukenut aiempia viestejä; katsoin vain että asiasta oli mainittu jotakin.

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as gods." -Imperious Perfect

• Vastaa

Lainaus: Heetteri

Herätäpä nyt vähän aiheesta jotain laajempaakin keskustelua, tuo ei sinänsä vielä ollut mitenkään rakentava lisä ketjuun. Miksi ajattelit ilmoittautua? Oletko harrastanut aiemmin? Minkätyylistä peliä olit harkinnut? Mikä harrastuksessa viehättää? (jne)

Kyseessä on vampyyri tyylinen larppi kesällä kaverini johdosta, mitään en larpista paljoa tiedä, sain kuulla siitä vasta vähän aikaa sitten. En ole koskaan ennen larppausta kokeillut joten tutussa seurassa olisi kiva aloittaa.

Pain... Disease... Ignorance... Extinction of man And peace on earth

• Vastaa
Riddler-muru, jutustelin tuossa Nassen (Joonaksen) kanssa yleisesti siitä larpista ja pelipaikan proppauksista ja tuli puheeksi pelaajien propit. Kysäisin sitten siitä että minkälaista tukkaa tarkalleen oli kaavaillut, niin sanoi että ei tarvitse olla mikään kovin riemunkirjava, kunhan on erottuvan värinen. Siinä mielessä esim. se kirkkaan punainen voisikin käydä?

Primadonna ja ilotyttö.

• Muokkasi: Riddler
  • Vastaa

muru

Hah: löysinpäs toisenkin olennon, joka käyttää tuota ilmaisua! Sry offi.

kirkkaan punainen voisikin käydä?

Periaatteessa juu, riippuu miten pahasti teidän kisu on sillä leikkinyt Saisko sitä tuunata jotenkin? Mulle on jäänyt se päähänpinttymä, että raidat pitää olla ^-^ Yritän säheltää jotakin niiden aikaisemmin puhumieni langanpätkien kanssa tänä viikonloppuna, mikäli ne asettuisivat lettiin.

Tulipa muuten mieleen, kun Heetteri pelotteli minua, että jäikö niistä silkkipapruista väriä kauaksi aikaa pesun jälkeenkin?

EDIT. Puhutko nyt sattumoisin siitä peruukista, joka sinulla oli muistaakseni penkkareissa?

A nightingale in a golden cage.

• Vastaa

Puhutko nyt sattumoisin siitä peruukista, joka sinulla oli muistaakseni penkkareissa?

Just siitä samasta. Myrkkymuratin tukka.

Periaatteessa juu, riippuu miten pahasti teidän kisu on sillä leikkinyt Saisko sitä tuunata jotenkin?

Pitäisi tuo siivolla harjaamisella selvitä. Oon yrittänyt säilyä sitä turvassa. Voit tuunata halutessas, mietin että silläkin tekisi paljon jos esin pistät tuon suoraan oman tukan päälle ja letität ne yhteen. Tulisi blondi-punainen letti. Siihenhän voisi sitten sekaan pistää vaikka sitten siitä langasta lisävärejä.

jäikö niistä silkkipapruista väriä kauaksi aikaa pesun jälkeenkin?

Ei minulle ainakaan, mutta minulla on muutenkin vähän outo hiustyyppi. Kokeile etukäteen joku pieni raita?

Primadonna ja ilotyttö.

• Vastaa

Lainaus: Heetteri

Optimoikin sitten helluinen pookakitten, tai muuten optimoin sun optimoinnit optimaalisen aktuaalisesti roskakoriin.
En vieläkään käsitä tätä asennetta, että pelitekniikan puolesta tehokkaaksi optimoitu hahmo ei voisi olla loistavaa pelattaa hahmon luonteen ja stoorin pohjalta.

Ovatko muut törmänneet samaan ennakkoluuloon?

"Those who restrain desire do so because theirs is weak enough to be restrained." -William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 6 vakoilijaa ja 3 goottiyhteisön jäsentä (UndyingDreams, Piiskansiima, die Winterreise). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!