Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Sinä ja roolipelit

• Vastaa

Lainaus: Isnaard

Ovatko muut törmänneet samaan ennakkoluuloon?

Tiedätkö, että mä en viitannut optimointiin tässä tapauksessa mitenkään negatiivisesti, hassu. Mä vaan halusin viljellä sanaa optimointi, kun se on niin aktuaalisen adekvaatti. Mutta siitä huolimatta ikävän usein olen huomannut että optimoivat pelaajat (jotka tekevät sitä itsetarkoituksellisesti, eivätkä jaksa kirjoittaa hyvää fluffia) ovat todella "vexing."

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as gods." -Imperious Perfect

• Vastaa
Meikä pelittää Vampiree... ihan mahtava tarinankerronta. Valitettavasti harva mun kavereist paljoa pelailee pöytäpelejä

Beware the Beast in Black

• Vastaa
BronzeRain, olisin hyvin kiitollinen, jos viitsit lainata minulle sitä peruukkia.

A nightingale in a golden cage.

• Vastaa
No minäpä tuon sen sitten sinne.

Primadonna ja ilotyttö.

• Vastaa
Tack så mycket :> Yksi ongelma selvitetty.

• Muokkasi: Riddler
  • Vastaa
Muahahaa, mie sain essun lainaan mutta toisaalta se on aika pieni ja hieman nykyaikaisempi vyötäröessu.. No, ainakin erotun joukosta

• Vastaa
Kunhan ei ole mikään neonvärinen.

En ole vieläkään saanut essuja ommeltua. Huomenna huomenna...

Primadonna ja ilotyttö.

• Vastaa
Ei ihan, se on kai joskus ollut oranssi.. Tai sitten se on vain perusvalkoinen.

Huomenna on paljon aikaa :>

• Vastaa
Voi että, eilen oli paras peli pitkään aikaan. Rakastan hahmoani. Jatko-osaaa! *alkaa saman tien pommittaa pelinjohtoa*

Primadonna ja ilotyttö.

• Muokkasi: Riddler
  • Vastaa
Minullakin oli tosi hauskaa, yay ^_^ Iski sellanen hirveä kaipuu takas siihen tunnelmaan, veri vetää larppaan uudestaan. Aftergame-pelit oli kans viihdyttäviä, paitsi se yksi Italia-härpäke, jonka Pyry oli tuonu mukanaan. Minäkin saattaisin ymmärtää sen taktiikan, jos olisin kunnolla levänny Epäreilua, että kaksi muuta pelaajaa tajusi yhdestä selityksestä -.-'

Saakohan niitä kuvia pelaajista jostain?

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 8 vakoilijaa ja 3 goottiyhteisön jäsentä (Faith Black, Gottero, Natassja). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!