Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Sinä ja roolipelit

• Muokkasi: BronzeRain
  • Vastaa

Lainaus: Riddler

Iski sellanen hirveä kaipuu takas siihen tunnelmaan, veri vetää larppaan uudestaan.

Tuttu tunne, minä poden larppi-ikävää aina seuraavan viikon pelin jälkeen. Yhyy....

Saakohan niitä kuvia pelaajista jostain?

Eiköhän Nasse jossain välissä nakkele jotain kuvia nettiin, Sarjanoja kun ainakin kuvaili.
edit// Jaa, olikin laittanut jo sähköpostia aiheesta.

Primadonna ja ilotyttö.

• Vastaa
Niinpäs näytti tulleen, olipa kyllä hurmaavia kuvia minusta
Nyt ikävä on vielä pahentunut. Tässä pohdin ja mietiskelen, mihin larppiin osallistuisi seuraavaksi. Uusi larppaaja on syntynyt!

A nightingale in a golden cage.

• Vastaa
Googleta PHL (Pohjanmaan Helmen Larppaajat, jos en väärin muista) ja mene foorumilta katsastamaan loppukesän kattaus. Tulossa ainakin Sarjanojan (sen trubaduurin siis) jatko-osa viime kesänä pelattuun Islandiin (lupasi minulle viimein sen sotilaanhahmon (on tupannut olemaan vähissä nais-auktoriteetit Haapavetisten peleissä)) ja poikien uusi projekti Berinth. Kumpaankin on vielä pelaaja vaje. (Häpeilemätöntä mainostusta.)

edit: Hajamielinen... Niin siis nuo vain näitä lähiseudun joihin itse olen 100% menossa. Sitten tietty on muuallakin. OIEI (Oulun Interaktiiviset Eläytyjät tai jotain sinne päin) järjestää hieman aktiivisemmin kohtuullisen välimatkan päässä. Oli tarkoitus mennä useimpiin niistä, mutta kesä on niin perkeleen kiireinen muutenkin.

Primadonna ja ilotyttö.

• Vastaa
Jep, oon käyny siellä tutkailemassa ja ihan mielenkiintoisilta vaikuttavat. Valinnanvaikeus pukkaa päälle Yritin ja yritän houkutella kavereita mukaan, mutta eivät tienneet vielä lähteäkö vai ei. Tulisivat edes kokeilemaan.

• Vastaa
Houkuttele ihmeessä! Varsinkin neitosia, meitä on pohjanmaan miesvaltaisessa larppariyhteisössä surullisen vähän. Itse asiassa, nyt kun Jaana lähti Mikkeliin, taidan olla yksin ainoa vakkari. O_O Noooh, minä viihdyn loistavasti noiden poikien kanssa (kuten varmaan huomasit) joten en sure, saanpahan olla porukan rinsessa.

Hmmm... Olemme vallanneet tämän topicin?

Primadonna ja ilotyttö.

• Vastaa

Lainaus: BronzeRain

Hmmm... Olemme vallanneet tämän topicin?

Kyllä. Ja oikein taitavasti sen olettekin teneet, mutta ei siinä. Kyllähän näitä teidänkin jutusteluitanne lukee

Pain Doesn,t hurt.. When it's All you have ever felt..

• Vastaa
Muahahahaaaa. Ai äm sou iiivil.

edit// Taas unohtui se itse asia. Minut pakotettiin taas pelinjohtoon. Voi perkeleen pojat minkä teitte... -_-'

Primadonna ja ilotyttö.

• Vastaa

Houkuttele ihmeessä!

Jeps, sain tänään kaksi yksilöä innostumaan asiasta värikkäällä kertomisella & demonstroinnilla larppikokemuksestani Olivat silleen, että lähdetäänpä Annan mukaan seuraavaan tapahtumaan, mutta vielä kuitenkin vähän ujostelivat. Mie sanoin että jos minä uskalsin mennä yksin niin kyllä hyökin kehtaavat!

saanpahan olla porukan rinsessa

Miä tulen anastamaan paikkasi Not. Täytyypi tunnustaa, että teillä on hauskat jutut. Ainakin kolmen jälkeen aamulla! Mutta minulla onkin kieroontunut hyymörintaju, jota väsymys korostaa.

Lainaus: Funereal Soul

Ja oikein taitavasti sen olettekin teneet, mutta ei siinä. Kyllähän näitä teidänkin jutusteluitanne lukee

Huomasinpas juuri saman asian Tehokkaasti on tuota tekstiä näköjään syntynyt.

• Vastaa

Jeps, sain tänään kaksi yksilöä innostumaan asiasta värikkäällä kertomisella & demonstroinnilla larppikokemuksestani

Ilmoittautukaaa! Pelaajapula kun kaikki nössöilee. Alettiin kunnianhimoisiksi heti kerralla, pyritään tuplaamaan Kuolleen Kuukkelin pelaajamäärä siihen kakkos osaan.

Olivat silleen, että lähdetäänpä Annan mukaan seuraavaan tapahtumaan, mutta vielä kuitenkin vähän ujostelivat. Mie sanoin että jos minä uskalsin mennä yksin niin kyllä hyökin kehtaavat!

Pakko uskaltaa. Ei larpparit pure. Tai pojat ainakaan, minäkin vain vähän ja yleensä vain läheisiä tuttuja.

Täytyypi tunnustaa, että teillä on hauskat jutut. Ainakin kolmen jälkeen aamulla! Mutta minulla onkin kieroontunut hyymörintaju, jota väsymys korostaa.

Kenelläpä täällä päin ei olisi kiero huumorintaju... Ne jutut nyt olivat... Öh. No, raadoilla leikkimistä.

Muahahaaa, tr00 seitanik larpparigöörls from invala stole ur topic!

Primadonna ja ilotyttö.

• Vastaa
Siis mikä peli on kyseessä ja missä ynnä koska?

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as gods." -Imperious Perfect

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 2 goottiyhteisön jäsentä (Banshee, Lacy gloom). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!
  • Keskustelufoorumia pyörittää community script miniBB © 2001—2008.