Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Sinä ja roolipelit

• Vastaa
Wanha, mutta legendaarinen.

Me muuten joskus pelattiin tuommoinen peli. Oli aivan pakko kokeilla. Mutta ei se oikein toiminut. Wonder why...

Primadonna ja ilotyttö.

• Vastaa

Lainaus: BronzeRain

Nivalaan tulossa keväällä larppi. Low-fantasiaa, pohjautuu erääseen pöytäroolipeliin. Uusia pelaajia tälle alueelle ollaankin kaipailtu.

Mahtava juttu, eikä edes tarvitsisi mennä majailemaan kaverille Sonkajärvelle, jossa oli muistaakseni jokin minua kiinnostava peli Sitten kun vielä kehtaan tulla ummikkona koikkelehtimaan paikalle... Osaan kyllä eläytyä, jollakin tasolla ainakin, mutta tuntemattomassa seurassa olen aluksi hieman ujo enkä oikein uskalla näyttää "taitojani". Lämpenemisessä menee jonkun aikaa. Mutta jos ei uskalla lähteä mukaan niin se on oma vika, sitä täytyy vain osata armahtaa mokailunsa.

A nightingale in a golden cage.

• Vastaa

Lainaus: Riddler

Sitten kun vielä kehtaan tulla ummikkona koikkelehtimaan paikalle... Osaan kyllä eläytyä, jollakin tasolla ainakin, mutta tuntemattomassa seurassa olen aluksi hieman ujo enkä oikein uskalla näyttää "taitojani". Lämpenemisessä menee jonkun aikaa.

No voithan aina pyytää Nasselta (meidän pääpirulta) että antaa suht. helpon hahmon noin alkuun, että voit ensimmäisessä pelissä seurailla sivusta. Niin minä tein, pääsee helpoiten niin kärryille tuossa jutussa. Mutta ilmoittaudu äkkiä jos haluat mukaan, tuo on aika pieni peli (n.25 pelaajaa) ja ilmoittautuneita taitaa olla jo jotain 20. Jee, me ollaan suosittuja. ^_^
Ja niistä tuntemattomista vielä sen verran, että mukana on jotain minullekin tuntemattomia mm. Oulusta ja Rovaniemeltä. Eli et ole ainoa joka saattaa joutua ujostelemaan.

Primadonna ja ilotyttö.

• Vastaa
Yay, tuli sitten ilmoittauduttua mukaan, ellen sössinyt tuon sähköpostin kanssa Toivottavasti vielä mahduin joukkoon.

• Vastaa

ellen sössinyt tuon sähköpostin kanssa. Toivottavasti vielä mahduin joukkoon.

Mukaan mahtuu vielä, kun just kysyin Nasselta. Ja perille meni kunhan osoite oli oikein.

Primadonna ja ilotyttö.

• Vastaa
Oli se näköjään perille mennyt Nyt sitten vain puvun suunnitteluun, jos minun täytyy ommella se itse.

• Vastaa

Nyt sitten vain puvun suunnitteluun, jos minun täytyy ommella se itse.

Odota nyt että saat hahmon. Ei mutta, aloin itsekin kasaamaan uutta korsettia varta vasten larppaamiseen, vaikkakin tuskin pääsen käyttämään sitä tuossa pelissä kun minut nakitetaan majatalon emännäksi. Yhyy.

Hurjaa, pelattiin eilen se Zombeja! Ovella!- larppi, ja vaikka olen ollut melko monessa larpissa, en ole ikinä nähnyt että sattuisi mitään tuollaista. Yhdellä pelaajalla oli jäänyt kuulapyssyn lippaaseen kuulat, vaikka kaikkien lippaiden olisi pitänyt olla tyhjiä. Siispä yksi zombie parka sai kuulalaakin suoraan naamaan. Auts. Tuli hieman sukkasaippuaa sille pelaajalle kun ei ollut tehnyt idiootin varmistusta.

Primadonna ja ilotyttö.

• Vastaa

Odota nyt että saat hahmon.

Heh, mutta kun sain jo alustavasti suuntaa antavan hahmon Ja kun minulla saattaa mennä yllättävän kauan valmistaa yksinkertainenkin puku, jos vain en saa ryhdyttyä työhön ^-^

Tuli hieman sukkasaippuaa sille pelaajalle kun ei ollut tehnyt idiootin varmistusta.

No ihan oikein sille, muistellaan vain Brandon Leetä... Vaikka varmistus olikin tehty. Ei kai sitä koskaan voi olla liian varovainen aseiden kanssa.

• Vastaa
Uusimmat hankinnat Laivaston komentaja De Ceraa varten; AS -maski, sähkökäyttöinen Double Eagle M81 -pistooli, aseholsteri, valkoiset, suorat housut, valkoinen kauluspaita ja valkoinen jakku. Tästä tulee vähintäänkin mielenkiintoista.

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as gods." -Imperious Perfect

• Vastaa

Lainaus: Iiriva

mikä estää lataamasta meseä?

IRC.

Lainaus: Piiskansiima

Jotenkin tuo taitaa olla kaikkien Tosi Oikeiden ja Isojen Roolipelaajien perusominaisuus...?

Valitettavasti tämä tuntuu olevan meidän porukassa yleinen käsite. Näille curyn (katoppa noiden kaikkien kirjaimien viereen) idiooteille ei vain voi vetää mitään missä vaaditaan sosiaalista älyä, loogista päättelykykä, maalaisjärkeä, yleissivistystä tai ylipäänsä mitään minkä ansiosta ropesessiot on hyviä. Miten ois parit 3 + 1 sesarit Heetterin kanssa? Mä voin vetää vaiks Eberron CS D&D 3.5 low- tai midlevel -kampanjaa.

World of Darkness kävis kans muuten, mut sen systeemi on niin arsesta etten sulata. 3rd edition (eli ennen WoD 2.0) Vampire käy kans, mut sitte täytyy viilata Disciplinejä. Siellä on muutama sairaus (mm. Majesty @ Presence on sic, samoin Celerity, sen sijaan Fortitude ja Potence on jätettä).

"Those who restrain desire do so because theirs is weak enough to be restrained." -William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 1 goottiyhteisön jäsentä (groomeri). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!