Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Facebook - naamakirja! ..Ja muita tarinoita.

Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.05.2009 15:28

Lainaus: Piiskansiima

Ne sähköposti-ilmot saa kytkettyä pois päältä...

Se ei toimi, olen kytkenyt ja siksi niihin alkaa mennä hermo -.-
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.05.2009 15:56

Itse en oo keksiny, että mistä.
Kirjoittanut: Sarwen (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.05.2009 16:03
Minäkin liityin vihdoin ja viimein Facebookiin. Pitkään taistelin vastaan, kunnes äitini ja eräs ystäväni saivat pääni käännettyä.

Irc-galleriaan en aio ikinä ikinä ikinä laittaa kuviani. Joku roti sitä pitää netin kautta sosialisoitumisessakin olla, mielestäni. Jotenkin vain kavahdan koko käsitettä.

Ei Facebookista kyllä ole tähän mennessä löytynyt montaakaan sellaista kaveria johon joko omalla tai ukon mesellä saisi yhteyttä. Ennenminkin siellä on tullut vain vastaan tyyppejä johon ei välttämättä edes haluaisi pitää yhteyttä.

Ainoa mikä Naamakirjassa miellyttää ovat kuvat. On mukavaa nähdä mitä kavereille kuuluu, ei pelkästään kuulla mesen välityksellä, kun mesessä ei kukaan oikeastaan jaksa lähettää kuvia.
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.05.2009 16:29

Lainaus: Layil

Kirjaudu ulos -nappulan vieressä on asetukset, klikkaat siitä ja valitset ilmoitukset. Sieltä vaihdat pallukan paikkaa ei -kohtaan, niihin tapahtumiin, joista et halua sähköpostiisi ilmoitusta ja sitten vain tallennat muutokset. Se tosiaan oli yksinkertaista kun vähän tutki.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 04.05.2009 17:33

Viime aikojen paras Facebook-testi on kyllä ollut testi Embassy of Silence -tietoudesta. Sen kysymykset olivat nokkelia ja kieliasukin järkevässä kunnossa.

Öhööhö. En edes tiedä miksi sen laadin, oli varmaan taas niin tylsää. Kjeh kjeh. Tero itsekin teki sen, ja sai tulokseksi "Mikä Embassy of Silence?" - taisi läpällä vetää pieleen.
Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.05.2009 20:21
Itse oon laittanu liki kaikkiin sovelluksiin "älä salli" tai "hylkää" kumpaa ne sitten ovatkin vaihtoehdoiksi antaneet. En myöskään yhtäkään testiä tehdessäni ole nimennyt kavereita, jotta nämä eivät saisi turhaa postia. Suurimmalta osalta pidän tuota kautta yllä niitä paria harvaa fiksua yhteyttä työmaailman kuvioihin, joista voisi oikeasti koulun päätyttyä jotakin poikiakkin ...

Parisen huolella valitsemman ihmistä olen muutoin kaveriksi pyytänyt / hyväksynyt. Valikoiva pitää mielestäni osata olla. (Perusteluja valinnoilleni en anna .) Sitäpä on sitten turha itkeskellä jos liställa on noin 200 kaveria joista kukaan ei mitään piittaa sitten, kun olisi oikeasti hätä ja tarve jollekulle ...
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 04.05.2009 21:09

Lainaus: Kedira

En myöskään yhtäkään testiä tehdessäni ole nimennyt kavereita, jotta nämä eivät saisi turhaa postia.

En minäkään, jos kaverini haluavat tehdä jonkin tekemäni testin, niin he löytävät sen kyllä seinältäni ihan ilman erillistä vaivan näköä minun osaltani.
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 04.05.2009 21:16

Lainaus: Layil

Omassa sähköpostissani (Gmail) on ominaisuus että kun muutaman kerran jostain samasta paikasta tulevat meilit ilmoitat roskapostiksi, niin jatkossa menevät automaattisesti roskapostilooraan minua häiritsemästä.
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.05.2009 21:26

Lainaus: Unholysacrament

Omassa sähköpostissani (Gmail) on ominaisuus että kun muutaman kerran jostain samasta paikasta tulevat meilit ilmoitat roskapostiksi, niin jatkossa menevät automaattisesti roskapostilooraan minua häiritsemästä.

Hotmailissa on sama, mutta parempi ettei niitä tule ollenkaan.
Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.05.2009 13:58
Menin sitten minäkin rekisteröitymään Facebookiin, jostain omituisesta mielijohteesta. Tiesinpä jopa liittyä Gootti.net ryhmäänkin. Minua saa tulla tökkimään, jos siltä tuntuu, itse en kuitenkaan kehtaa.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit