Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Facebook - naamakirja! ..Ja muita tarinoita.

Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 02.01.2008 16:09
Kuinka moni on ensin pitkään kirottuaan liittynyt pitkällisen kapinan päätteeksi Facebookiin heittelemään kavereita lampailla, tappelemaan vampyyreillä ja päivittämään statustaan? Oma käteni nousee ylös. Tämän ketjun tarkoituksena on:

1. Ilmaista mahdollinen kiinnostus tulla lisätyksi facebook -ystäväksi
2. Tarjota paikka yleiselle keskustelulle networking -sivuista, kuten vaikkapa Myspace (jolle tosin lienee oma aiheensa), Facebook, jopa irc -galleria. Vältteletkö, boikotoitko? Houkutuitko, koukutuitko? Käytitkö hyödyksi, vai tulitko lyödyksi? Miksi lisätä, miksi ei?
Kirjoittanut: Suokas (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 02.01.2008 16:12
Facebook ja myspace on. Sieltä löytää mut, myspacessa nimi on Pizzaparler mutta facebookin en tiiä. :P Nyt siivoomaan -------->
  • Lähetetty: 02.01.2008 16:16

Lainaus: Suokas

Facebook ja myspace on. Sieltä löytää mut, myspacessa nimi on Pizzaparler mutta facebookin en tiiä. :P Nyt siivoomaan -------->

Niin, oman nimensä muistaminen on haastavaa. Kyselkää nimeäni yksärillä jos ette sitä tiedä, ja lisäilkää, jos siltä tuntuu. En välttämättä edes suutu. Facebook on mielestäni ollut paljon parempi ja viihdyttävämpi paikka kuin myspace, koska jokaiselta profiilisivulta ei hyppää jotain riemunkirjavaa html -taustaa, casio-/midisoundi -lurittelua ja 10000:a helvetin rumaa animaatiota. Facebookissa voi sentään tehdä jotain, ja olen löytänyt vanhoja koulukavereita, mikä on ihan sairaan jees.
Kirjoittanut: Zeitgeist (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.01.2008 16:24
Itselläni oli joskus Facebook-tunnus, mutta se sivusto oli mielestäni jotenkin sekava ja vaikeakäyttöinen. Olin ehkä kuukauden siellä, vähän yliki jopa, kunnes poistin tunnuksen.
Myspacessa olen, se on ihan mukava paikka. Profiilisivullani on linkki sinne.
  • Lähetetty: 02.01.2008 16:51

Lainaus: Zeitgeist

Itselläni oli joskus Facebook-tunnus, mutta se sivusto oli mielestäni jotenkin sekava ja vaikeakäyttöinen. Myspacessa olen, se on ihan mukava paikka. Profiilisivullani on linkki sinne.

Facebook vaikeaselkoinen, Myspace ei?! Facebook on aivan älyttömän yksinkertainen verrattuna Myspaceen, joka on sitäpaitsi SOOOO 2004... Molemmat ovat älyvapaita ja turhia, mutta ainakin Naamakirjassa on paljon tekemistä.
  • Lähetetty: 02.01.2008 16:51
No enhän mä muistanu mikä se oli. Kävin siellä varmaan viimeks keväällä tai jotain :P

Myspacesta mut löytää paremmin
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 02.01.2008 17:22

Lainaus: Heetteri

Facebook, jopa irc -galleria. Vältteletkö, boikotoitko?

Hrr, inhoan Facebookia! tulvii älyttömästi meilin kautta kutsuja tutuilta ja puolitutuilta sille kirotulle sivustolle, mutta minähän EN sosialisoi.
Hatebookista mut sen sijaan löytää. <: aika hääppöinen vastaisku se on Facebookille, mutta jonkimmoinen sentään. Liittykää hate claniini I hate Visual kei-fanatics!

MySpacessa on profiili, joskus kaksi vuotta sitten kaveri toiselta puolen Suomea pakotti rekisteröitymään kun ei oikein muute voitu pitää yhteyttä.
( MySpace-profiili, mikähän se on. Piikkikaktus muistaakseni. )

sitten on tietty nää ihan muunlaiset sivustot, Live journalille taitaakin olla oma threadinsa, sitten pari kirjoittajasivustoa joilla tulee pyörittyä.

Facebook on ihan turha, that's what I think.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 02.01.2008 17:23
Facebookissa olen kyllä :P Aluksi rekisteröinti oli olevinaan niiiin vaikeaa, mutta mikäs sen hauskempaa kuin tappaa aikaansa virtuaalitökkimällä kavereitaan. Minutkin voi löytää sieltä, mutta ei tällä nickillä

Pisst: Facebookissakin on oma yhteisönsä Gootti.netille!
  • Lähetetty: 02.01.2008 17:43

Lainaus: Cata

Facebook on ihan turha, that's what I think.

Facebook on vähän kuin Harry Potter - valtaosa niistä jotka oikeasti ovat tutustuneet asiaan, vaihtavat pian tossun toiseen jalkaan. Minä kuuluin tähän porukkaan. Lopultakin jonkin asian ihan vaan turha periaatteellinen vastustaminen vailla logiikkaa on yhtä hölmöä kuin niihin liittyminenkin.

Lainaus: Iiriva

Pisst: Facebookissakin on oma yhteisönsä Gootti.netille!

Uu, pitääpä tsekata!
  • Lähetetty: 02.01.2008 17:44

Lainaus: Heetteri

Naamakirjassa on paljon tekemistä.

*tökkää Heetteriä*
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit