Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Facebook - naamakirja! ..Ja muita tarinoita.

Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 24.11.2009 16:28

Lainaus: Malys_

lopulta saatiin miutkin ylipuhuttua Facebookin käyttäjäksi.

Sain itsekkin manipuloitua erään ystäväni Facebookiin. Yllättävän helppoa..
Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.11.2009 22:14

Lainaus: FilthyVictorian

Sain itsekkin manipuloitua erään ystäväni Facebookiin. Yllättävän helppoa..

Ei sitä kestä kun kaikki laulaa kuorossa vuoronperään "tuu veispuukkiin!" joten pakko luovuttaa.
Harmi vaan että osa ystävistä pysyvät paremmin periaatteissaan ja poissa naamakirjasta. Ehkä en osaa manipuloimisen jaloa taitoa niin hyvin (sen paremmin kuin pysyä omien periaatteidenkaan takana, puuh..)...?

Kummallisia tuntemuksia aiheuttaa mokoma naamakirja, joka toinen päivä olen eroamassa sieltä ja joka toisena ei edes huomaa roikkuvansa taas siellä. Olen koukussa.
Kirjoittanut: Gallante (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 30.11.2009 12:33
Oli ehkä puol vuotta edellisestä kirjautumisesta, kun yhtenä harvinaisen tylsänä iltana päädyin taas tännekin. Jää nähtäväks, kuinka kauan jaksan tällä kertaa. Kaveripyyntöä voi toki laittaa jos tuntee.
Kirjoittanut: Sulevi (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.12.2009 20:33
Itselläni on facebookissa tökkäyssota kaverini kanssa, aina saa huomata tulleensa tökätyksi. No jaa, lärvikirjassa tulee pidettyä yhteyttä vähemmäntavattuihin kavereihin, ihan jeeshän se on
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 08.12.2009 17:05

Lainaus: Sulevi

Itselläni on facebookissa tökkäyssota kaverini kanssa, aina saa huomata tulleensa tökätyksi.

Sama täällä. Pelaan roolipelejä poikaporukan kanssa, ja jostain syystä koko ukkolössi on intoutunut minua kiusaamaan.
Kirjoittanut: rumanaama (Jäsen)
  • • Muokkasi: rumanaama
  • Lähetetty: 11.01.2010 12:26
Sorruin minäkin, kurja, naamakirjan kummalliseen maailmaan. Kaiffarit koulussa aikansa "aivopesivät", kun koulu loppui tajusin, että tiettyjä tyyppejä ei välttämättä enää livenä näe koskaan ikinä, joten liityin. Aika koukuttava juttu, mutta pikkuhiljaa oon tasottanu naamailuni muutamaan kertaan viikossa. Pakko. Meni aika mahottomaksi se alotus...
Aika kätevä yhteydenpito väline kaikkinensa. Ne pelit sun muut farmit, ei kiinnosta pätkääkän, onneksi. Sielähän tulis riekuttua jatkuvasti, jos noihin kaikkiin liittyis.
Mulla ei siis ole elämää, ei naamakirjan ulkopuolelle eikä kyllä sisälläkään.
Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.01.2010 21:23
Facebookia on tullut käytettä jo jokunen vuosi. Mitään sosiaalisia "vaivaa kaikkia kavereitasi että saat porkkanan ja tulipalloja" -pelejä tuolla ei tule harrastettua, niiden feediä tukkivat viestit ovat todella raivostuttavia ja viihteellinenkin arvo on yleensä tasan nolla. Kavereiksi lisään vain henkilöitä jotka olen tavannut kasvotusten edes kerran, lukuunottamatta muutamaa todella pitkäaikaista nettituttua jotka ovat päätyneet listalleni ilman fyysistä kättelyä. En oikein ymmärrä tuota kaverilistan paisutusta, miksi ketään kiinnostaisi tuntemattomien ihmisten tekemiset ja kuulumiset? Toki noinkin voi tutustua uusiin ihmisiin, mutta mielestäni pikaviestimet tai vaikka irc sopivat siihen tarkoitukseen huomattavasti paremmin
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 26.01.2010 00:33

Lainaus: Nordis

En oikein ymmärrä tuota kaverilistan paisutusta, miksi ketään kiinnostaisi tuntemattomien ihmisten tekemiset ja kuulumiset?

Juuri hiljan tässä ihmettelen (ja naureskelin) kun kaverilla meni facebookissa 1000kaverin raja rikki. Piti sillekkin siitä sitten ruveta päätä vielä aukomaan että mitä ihmettä on olevinaan, kamalasti väitti että kaikki ovat kavereita, jotia näkee aina sillontällön.. Tosin listalla oli monia tuttuja nimiä, joista tiesin että ovat tavanneet tasan kerran : p

Itse kun katselin 100kaverin rajapyykin kohdalla että poistoon osa ettei kerry liikaa, ei pysty enään feedejä seuraan, tiedän olen vähän outo, mutta koen jääväni paitsi jostain jos yksikin kaverien päivityksistä jää lukematta. Pelkään missaavani jotain tärkeää.
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 12.02.2010 17:23

En oikein ymmärrä tuota kaverilistan paisutusta, miksi ketään kiinnostaisi tuntemattomien ihmisten tekemiset ja kuulumiset?

Aivan. Itse en lisää ketään jota en joten kuten tunne, tai jos minua ei kiinnosta kys. ihmisen kuulumiset esim. jotkut vanhat luokkakaverit. Sitten tulee aina tietysti näitä Ahmed Sahmed Amudipsu-kaveripyyntöjä, joita en myöskään hyväksy.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 12.02.2010 22:29

Mitään sosiaalisia "vaivaa kaikkia kavereitasi että saat porkkanan ja tulipalloja" -pelejä tuolla ei tule harrastettua, niiden feediä tukkivat viestit ovat todella raivostuttavia ja viihteellinenkin arvo on yleensä tasan nolla.

Sama juttu, samaa mieltä. Tuon palvelun todellinen hyöty näyttää nollaa jos ei noista peleistä tykkää.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit