Gootti.net

Facebook - naamakirja! ..Ja muita tarinoita.

Kirjoittanut: rumanaama (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 15.02.2010 20:39

Lainaus: FilthyVictorian

Itse en lisää ketään jota en joten kuten tunne, tai jos minua ei kiinnosta kys. ihmisen kuulumiset esim. jotkut vanhat luokkakaverit.

Olen täysin samoilla linjoilla. Poistin aikalailla vasta erään yläaste aikaisen luokkakaverini, vaihdoimme tuon maagisen kolmen vuoden aikana, (kauan, kauan sitten), varmaan alta kymmenen sanaa, joten tuskin meillä nytkään ainakaan enempää asiaa toisillemme olisi. Ei naamakirjassakaan, enkä halunnut hänen tietävän minusta yhtään mitään nytkään. Meillä oli semmoset "hällä väliä" fiilikset keskenämme.
Kirjoittanut: Fenrisulfur (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.04.2010 13:50
On mulla ollut tuon tapaisilla sivuilla kuvia, mutta ei enää koska ei mulla oo halua pitää netissä jotain tietosivua itsestäni. Ja saada arvosteluita kuvistani.
Kirjoittanut: Dineara (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.04.2010 17:25
Naamakirja on syvältä. Silti siellä menee päivässä tunteja peleihin, joita pelaamalla en oikeasti saavuta yhtään mitään. Pitäis ehkä poistua paikalta ja katsoa, mitä tekisin sinä aikana, kun EN olisi Facebookissa. Ajantappamistahan se on, en edes sosiaalistu siellä pahemmin. Kaikki ex-luokkakaverit vuodelta luunuija ja lannevaate yhtäkkiä pyytävät kaveriksi, ja mitäs sitten, jos hyväksyn? Ei mitään. Ollaan vaan "kavereita", muttei ensimmäistäkään sanaa vaihdeta. Auttamattoman tylsää. Puhumattakaan niistä, joita ei edes tunne, jotka pyytävät kaikki mahdolliset kavereiksi. Kummastuttaa tyypit, joilla on 234567877 kaveria. Tämän valitusvirren jälkeen pitäiskin jo erota, mutta kun on aina se mutta... Äh, menen ja poistan itseni sieltä nyt heti. Se ei kyllä muuta mun elämää suuntaan eikä toiseen, korkeintaan huonompaan.
Kirjoittanut: raato (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.04.2010 21:48
Poistin juuri galleria-profiilin ja mietin pitäisikö liittyä Facebookiin ehkä en sittenkään uskalla...
Kirjoittanut: Dineara (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.04.2010 23:47
raato
Älä suotta. Ei siellä niin kivaa ole, ellet välttämättä halua kuluttaa aikaasi tekemättä yhtään mitään järkevää... Tai ellei sulla ole kaukaisia tuttavia tai sukulaisia, joihin yhtäkkiä tunnet suurta halua pitää yhteyttä.
Kirjoittanut: oneesan (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.04.2010 00:51

Lainaus: Fenrisulfur

On mulla ollut tuon tapaisilla sivuilla kuvia, mutta ei enää koska ei mulla oo halua pitää netissä jotain tietosivua itsestäni. Ja saada arvosteluita kuvistani.

Mutta kun facebook ei oikeastaan ole sitä varten.. Itse olen kokenut naamakirjan käytännölliseksi, saan pidettyä sutjakkaasti yhteyttä eri paikkakunnilla (tai ulkomailla) asuviin kavereihin, ja jos suunnitellaan jotain porukalla, on kaikille yhteisen viestiketjun aloittaminen paljon toimivampaa kuni sähköpostiviestien lähettäminen ristiin rastiin. Ja kavereiden/sukulaisten matka-, hää-, jne. kuvia on kiva katsoa myös
Kirjoittanut: Sarutor (Nimetön)
  • Lähetetty: 22.04.2010 05:18

Lainaus: oneesan

saan pidettyä sutjakkaasti yhteyttä eri paikkakunnilla (tai ulkomailla) asuviin kavereihin, ja jos suunnitellaan jotain porukalla, on kaikille yhteisen viestiketjun aloittaminen paljon toimivampaa kuni sähköpostiviestien lähettäminen ristiin rastiin.

Jep, toki soittelen ja msn käytän mutta facebook monta kätevää juttua.
Kirjoittanut: Constance Culmington (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 22.04.2010 11:26
Mulle kaverit välillä avautuu siitä, etten ole FB:ssä. Mielestäni voin pitää heihin yhteyttä myös muulla tavalla. Ja onneksi he jo tietävät, että jos on jotain kekkereitä yms. tulossa, mulle pitää ilmoittaa aina erikseen "mun pitää nyt kutsua sut erikseen, ku et oo sielä naamakirjassa....."
Ja sitä paitsi, se naamakirja näyttää niin kovin monimutkaiselta käyttää...en kykene....
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 25.04.2010 19:33

Lainaus: Dineara

Älä suotta. Ei siellä niin kivaa ole, ellet välttämättä halua kuluttaa aikaasi tekemättä yhtään mitään järkevää...

Itse olen huomannut että fb kautta on helppo seurata kavereiden kuulumusia ja tekemisiä, ei tarvi jokaisella kaverilla päivittäin pistää viestiä että mitä oot tehnyt : D
Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.04.2010 12:20

Lainaus: Unholysacrament

Ja sitä paitsi, se naamakirja näyttää niin kovin monimutkaiselta käyttää...en kykene....

"...ja kun tässä tikipoksin kaukosäätimessäkin on niin paljon nappeja..."
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit