Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Facebook - naamakirja! ..Ja muita tarinoita.

Kirjoittanut: Edith (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 02.01.2008 23:03
En tarkoita kärjistää tai aiheuttaa kuumotusta kenellekään, mutta minusta Facebookin tms. fanaattinen boikotoiminen vaikuttaa vähän lapselliselta. Miksi boikotoida jotain niin triviaalia? Kaikki syyt, jotka olen kuullut, vaikuttavat turhilta selityksiltä. Oikeasti tyypit vain kiukuttelevat. Kamoon, keventäkää vähän.

Minulle Facebook on viihdykettä ja tapa kommunikoida ystävien kanssa, niiden vanhojen ja uusien. Toki siellä on muutamia epämiellyttäviä piirteitä, muttei mitään mikä innostaisi verivihaan asti.

Olen lukenut myös Harry Potterit. Heetterille high five!
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 02.01.2008 23:11

Lainaus: Edith

Ylävitonen sinnekin, baby! Ja allekirjoitan erittäin suuresti kaiken mitä sanoit. Juurikin näin - boikotointi on vähän ekstriimiä, sitähän voi vain olla lisäämättä, koska ei kiinnosta. Boikotoidaan sitten jotain tärkeämpää, vaikka...Tony Halmeen poliittista uraa. (IMPORTANT STUFF)
Kirjoittanut: blackwolver (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 02.01.2008 23:14
Minä boikotoin Feispuukkia! Poikakaverini on siellä, mutta hänellä on ns. riisuttu profiili eli ei mitään turhia härpsäkkeitä...sen verran sivusta seuranneena totean että en jaksa/halua/viitsi sinne kirjautua! Mulle riittää mainiosti netin muut yhteisöt, foorumit ja profiilit kuten IRC-galleria, MySpace, Gooti.net ja DeviantArt. Kaikista löytää tällä samalla nickillä...VampireFreaksia käytän enää harvoin Mutta on se hyvä että on tarjolla tuommoinen ajantappo sivusto...mä tapan aikaa muulla tavalla
Kirjoittanut: Edith (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 03.01.2008 00:30

Lainaus: Heetteri

Ylävitonen sinnekin, baby! Ja allekirjoitan erittäin suuresti kaiken mitä sanoit. Juurikin näin - boikotointi on vähän ekstriimiä, sitähän voi vain olla lisäämättä, koska ei kiinnosta. Boikotoidaan sitten jotain tärkeämpää, vaikka...Tony Halmeen poliittista uraa. (IMPORTANT STUFF)

Niin just. Onhan banaliteettien ja erikoisuuksien boikotointi ihan söpö quirk, mutta on noloa suhtautua johonkin Facebookiin niin kiihkeästi, että sitä on pakko boikotoida. Asia erikseen, jos viitsii nähdä sen verran vaivaa, että boikotoi samalla kaikkia vastaavia sivustoja, MySpacea, Live Journalia, Irc-galleriaa jne. Tai jos toteaa vaan viileästi, ettei kiinnosta ja jättää vouhottamisen sikseen.
Kirjoittanut: blackwolver (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 03.01.2008 02:27

mutta on noloa suhtautua johonkin Facebookiin niin kiihkeästi, että sitä on pakko boikotoida

Kuten Heetteri tuossa alussa kysyi ("Vältteletkö, boikotoitko? Houkutuitko, koukutuitko? Käytitkö hyödyksi, vai tulitko lyödyksi?") niin vastasin omalla mielipiteelläni...kun kerran kysyttiin että boikotoinko niin toki sitten vastaan.

Ja jos suhtautuisin "kiihkeästi" siihen niin olisin varmaan kirjoittanut vähän kärkevämmän mielipiteen miksi sitä pitäisi boikotoida
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 03.01.2008 09:38
En tykkää facebookista. En tykkää esiintyä omalla koko nimelläni missään, missä se ei ole pakollista ja kun facebook ei ole pakollinen, niin en esiinny siellä. Mulle riittää lj, jonka taas jälleen aloitin, kun pääsin yli peloistani (viimeksi se "kaapattiin" ja mun nickillä tehtiin kaikkia ihme kommentteja -.-). Irc-galleriassa olin, mutta poistin sieltäkin kuvat, kun en enää juuri irkkaa.
En nyt mitenkään boikotoi noita, jokaisella huvinsa ja vihansa, mut en oo koskaan mitenkään kiinnostunut edes facebookista O.o Myspacea mun on turha edes laittaa, kyllästyn siihen kuitenkin.

Tykkään olla netissä kasvoton, paitsi joillekin.
Kirjoittanut: katjah75 (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 03.01.2008 11:38
Itselläni oli joskus Facebook-tunnus, mutta se sivusto oli mielestäni jotenkin sekava ja vaikeakäyttöinen. Olin ehkä kuukauden siellä, vähän yliki jopa, kunnes poistin tunnuksen.----samaa mieltä olen, ja näin myös minulla kävi.:/
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.01.2008 12:10
Tänään taas varoiteltiin iltapäivälehdissä, kuinka Facebookista ei voi loppupeleissä saada itseään ulos, vaan kaikki tiedot jäävät jonnekin pyörimään.

Facebook itse asiassa vaikuttaa astetta hilpeämmältä kuin muut yhteisöt, siellä kun on kaiken maailman vesisotia tms. hupsuja turhakkeita.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 03.01.2008 14:40

Lainaus: Piiskansiima

Facebook itse asiassa vaikuttaa astetta hilpeämmältä kuin muut yhteisöt, siellä kun on kaiken maailman vesisotia tms. hupsuja turhakkeita.

Jep, se on. Ja koko nettihän on täynnä jälkiä käynneistämme - aika turha vältellä naamakirjaa siksi että on vainoharhainen, kun kuitenkin käyttää nettiä ja foorumeita. Siis ylipäätään, ei nyt sinuun viittaa tämä, murusein.
Kirjoittanut: Kyumin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Kyumin
  • Lähetetty: 03.01.2008 15:13
heh, luin eilen tämän topicin ja kiinnostuin paikasta-olihan sinne sitten pakko tehdä tunnuskin. vähän hassu paikka, en ole vielä alynnyt koko ideaa mutta eiköhän se siitä aukene

ah, sehän minun piti vielä mainita että täällä on kans joku joka tykkää pottereista~~
*nostaa peukalon pystyyn*
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 6 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit