Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Facebook - naamakirja! ..Ja muita tarinoita.

Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 02.01.2008 19:29

Lainaus: Heetteri

Facebook on vähän kuin Harry Potter - valtaosa niistä jotka oikeasti ovat tutustuneet asiaan, vaihtavat pian tossun toiseen jalkaan

Huh, myöntääkö joku fanittavansa Harry Potteria?
no, sanotaa näi: Facebook on yhtä turhaa kuin Tylypahka.
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 02.01.2008 19:29
En ole koskaan oikeen ymmärtänyt noiden ideaa tai sitten se johtuu siitä että en ole rekisteröitynyt sinne ja kun yritän vaan selata niitä sivuja niin se ei näytä mitään vaan kehottaa rekisteröitymään
  • Lähetetty: 02.01.2008 19:30

Lainaus: Kuutar

En ole koskaan oikeen ymmärtänyt noiden ideaa tai sitten se johtuu siitä että en ole rekisteröitynyt sinne ja kun yritän vaan selata niitä sivuja niin se ei näytä mitään vaan kehottaa rekisteröitymään

Toikin vielä.
Sinne on pakko rekisteröityä jos jotain haluaa selailla, se tässä on kaikkein ärsyttävintä.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 02.01.2008 19:54

Lainaus: Cata

Huh, myöntääkö joku fanittavansa Harry Potteria?
no, sanotaa näi: Facebook on yhtä turhaa kuin Tylypahka.

An extremely relevant comment filled with nothing but the height of argumentation. Kyllä, minä fanitan, ja olen silti älykäs, hyvännäköinen ja lahjakas ihminen, joka lukee paljon. You got a problem with that? Facebookilla ja Tylypahkalla ei ole mitään tekemistä keskenään, I doubt you have ever even read the books or registered at facebook. Lisäksi vain pällit viittaavat "Tylypahkaan", kun kirjat voi lukea englanniksikin

Mikä taas todistaa oman pointtini. Mutta en aikonut aiheuttaa täällä nyt mitään HP -offtopic -väittelyä. Pysytäänpä asiassa.

Toikin vielä.
Sinne on pakko rekisteröityä jos jotain haluaa selailla, se tässä on kaikkein ärsyttävintä.

Sehän onkin totta kai kivaa, että jokainen random -selaaja pääsee käsiksi a) kuviisi b) henkilötietoihisi c) yksityisiin entryihisi jne. Kyllä, tehdään siitä julkinen! Hyvä ajatus! ..not. Se on ihan tarkoituksella niin, että saa valita tekeekö profiilistaan julkisen vai ei, ja friend requestilla saa nähdä muiden profiileita. Duh. Rekisteröitymiseenkin menee se 1 minuutti ihmisen aikaa. :>

PS: VAROITUS! Saattaa sisältää provoamista!
  • Lähetetty: 02.01.2008 20:08

Sehän onkin totta kai kivaa, että jokainen random -selaaja pääsee käsiksi a) kuviisi b) henkilötietoihisi c) yksityisiin entryihisi jne. Kyllä, tehdään siitä julkinen! Hyvä ajatus! ..not. Se on ihan tarkoituksella niin, että saa valita tekeekö profiilistaan julkisen vai ei, ja friend requestilla saa nähdä muiden profiileita. Duh. Rekisteröitymiseenkin menee se 1 minuutti ihmisen aikaa. :>

Öh?
En mä nyt tarkoita, että sosiaaliturvatunnuksesi pitäisi olla julkisesti esitettynä kaikille näkyvällä sivulle, vaan tehdä vaikka kuten MySpacessa - profiilin voi asettaa julkiseksi tai vain "frendeille" näkyväksi.

No, parin vuoden (=kuukauden) kuluttua tämäkin sonta on jo unohtunut.

Kyllä, minä fanitan, ja olen silti älykäs, hyvännäköinen ja lahjakas ihminen, joka lukee paljon.

Jea, minäkin luen paljon, mutta en lasten kirjallisuutta. hyvännäköinen en ole, saatikka älykäs, joten kai sä sitten olet mua parempi. I'll shut my mouth now.
  • Lähetetty: 02.01.2008 20:11

Jea, minäkin luen paljon, mutta en lasten kirjallisuutta.

Minä sanon vain sen verran, että ilmeisesti et ole lukenut kuin korkeintaan kirjan 1 alkua, jos viittaat lastenkirjallisuuteen tässä yhteydessä. Lastenkirjoissa ei käytetä sanoja kuten "murder", "sl*t", "hell" jne, eivät liioin niiden teemat ole synkkiä ja ihmisiä kuole. Kirjoissa on nimenomaan kiehtovaa kasvaa Harryn kanssa - elokuvat eivät mitenkään tee kirjoille oikeutta.

/end off-topic
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.01.2008 21:16
Enpä ole kyseiseen paikkaan itseäni kammennut, ja tuskin niin tulen tekemäänkään. Olen niitä outoja ihmisiä, joilta on mennyt irc gallerioineen, meset, myspacet ja sensellaiset ohi. Truu ernu. :P
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 02.01.2008 21:26

Sehän onkin totta kai kivaa, että jokainen random -selaaja pääsee käsiksi a) kuviisi b) henkilötietoihisi c) yksityisiin entryihisi jne.

en minäkään ajatellut että kaikki henkilötiedot sieltä pitäisi löytyä, mutta kun koko sivustoon ei pysty tutustumaan ilman rekisteröitymistä.
Kirjoittanut: Devilkitty (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.01.2008 21:37
Irc-Galleriassa on mutta en ole oikein tuosta Naamakirjasta innostunut
  • Lähetetty: 02.01.2008 21:53

Lainaus: Kuutar

en minäkään ajatellut että kaikki henkilötiedot sieltä pitäisi löytyä, mutta kun koko sivustoon ei pysty tutustumaan ilman rekisteröitymistä.

Se on täysin totta. Tavallaan harmillista - tosin jonkinlaisen tourin sielläkin voi ilmeisesti käydä läpi.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit