Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Facebook - naamakirja! ..Ja muita tarinoita.

Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: BronzeRain
  • Lähetetty: 22.09.2008 19:50
Äitini on innostut Facebookista... O_O

(Muah, one-liner!)
Kirjoittanut: Sarutor (Nimetön)
  • Lähetetty: 22.09.2008 20:04
Joo sielläki sitä pitää olla
Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 23.09.2008 17:35
Irc-galleriassa on profiili ja MySpaceenkin se on tullut luotua, mutten sitä ole käynyt kuin pari kertaa ja sitten se vain jäi. Facebookkiinkaan en ole jaksanut tehdä profiilia. Irc-galleriassa on ihan tarpeeksi. En vaan tykkää moneen paikkaan väsätä niitä profiileja, kun ei kuitenkaan tule käytyä. Ei varsinaisesti ole mitään puolesta tai vastaan.
Kirjoittanut: Sarutor (Nimetön)
  • Lähetetty: 23.09.2008 21:58
Onhan noita parissa paikassa
Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 24.09.2008 15:02
Mulla on irc-galleriassa, koska tarkoituksena oli pitää yhteyttä sitä kautta erääseen ystävään. En ole käynyt sivuillani pitkään aikaan ja ajattelinkin poistaa koko homman. Facebookiin meinasin jossain vaiheessa luoda oman profiilin, kun ajattelin sitä kautta saavani yhteyden vanhoihin koulukavereihin, mutta jätin sen tekemättä, kun kuulin, etä Microsoft omistaa siellä kaikkien kuvien tekijänoikeudet. Periaate.

En oikein tajua irc-galleriaa, MySpacea tai Facebookia, mutta ei kai mun tarvikaan. Mä en jaksa kiinnostua niiden tarjoamista "mahdollisuuksista". Olen vähän vanhanaikainen tietokoneen käytössä, johtuen ehkä siitä, että kuulun sukupolveen, jolle ei koulussa opetettu koneen käyttöä. Ja netti yleistyi vasta kauan mun syntymäni jälkeen.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 03.10.2008 15:30
Löysin monta ala-asteaikaista ystävääni äsken facebookista, ja juttelen yhden lapsuudenajan naapurini kanssa O.o oddness.
Kirjoittanut: Lacy gloom (Aktiivi)
  • Lähetetty: 13.11.2008 18:54
Siellähän minäkin.. Piti nyt liittyä myös gootti.net ryhmäänkin. Saa vallan kaveriksi lisätä jos haluaapi..
Kirjoittanut: Tillie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Tillie
  • Lähetetty: 01.12.2008 14:10
Pitemmän aikaa oon jo irc-galleriassa pyörinyt, Myspacessakin on tunnus. Facebookia dissasin todella pitkään, mutta sinnekkin tuli liityttyä piilopainostuksen vuoksi. Ja mikäs taho minua tähän tekoon painosti? Yllätys yllätys, suku. Puoli sukua on liittynyt facebookiin, ja nuoriso tuntuu olevan vähemmistönä. Mahtavaa......
Edit. Ja nimi on sitten Iida-Maria Salo, mikäli ketään kiinnostaa...
Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Lähetetty: 01.12.2008 15:09
No niin, nyt se on tapahtunut! Meikäläinen sitten liittyi Facebookiin!
Kestin pitkään ennen kuin murruin.
Täytyy myöntää, että naamakirja on mukava paikka. Varsinkin, kun sillä saa yhteyden vanhoihin kavereihin, joista ei ole kuullut pitkään aikaan.
Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Lähetetty: 01.12.2008 17:27
itse homoan juuri nyt facebookissa ja mut löytää nimelläJesse Soisalo
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit