Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

5 olennaista asiaa sinusta?

Kirjoittanut: Arvet (Nimetön)
  • Lähetetty: 05.12.2008 11:17

Lainaus: Severana

En ole koskaan pettänyt aviomiestäni tai ketään poika- /miesystävääni.

Loistavaa että on vielä sinunkaltaisiasi ihmisiä, jotka eivät petä! Mahtava homma! Arvostan sitä erittäin paljon!

Sillä ihmiset jotka pettävät, eivät ansaitse tippaakaan kunnioitusta. Ja sitäpaitsi sen huomaa jos on petkuttanut. Toisista selvemmin, toisista vähemmän selvemmin mutta ARVON IHMISET sen huomaa! Joten älkää huijatko kanssaihmisiänne (ja kaikista VÄHITEN elämänkumppania ei saa kusettaa/pettää/huijata) . Ensisijassa ei huijaa muita vaan itseään.
Petkuttavat ihmiset ovat saattaneet omaksua kristillisestä arvomaailmasta syyllisyydentunnon/synnintunnon. Eli kun olet tehnyt "pahaa" -> tunnet syyllisyyttä tietyn ajan ja olet sitten "puhdistunut" tekemästäsi synnistä/synneistä. Mitä pahempi teko, sitä pitempi syyllisyysaika (Meidän vankilajärjestelmämmekin perustuu täysin syyllisyydentuntoon) Ja kun olet "puhdas" voit lähteä tekemään taas uudestaan "syntiä" kunnes on taasen synninsovitushetki käsillä jne jne.
No, tällainen käyttäytyminen on äärimmäisen typerää. Ja huvittavaa sinänsä on että usein tällaisen käyttäytymisen omaksunut ihminen tekee saman "synnin" uudestaan vrt. alkoholistit.
Toisaalta parisuhteessa voidaan sopia molemmin puolin että vieraissa saa käydä... Herää kysymys että minkätakia on yleensäkään solmittu parisuhde jos tarkoitus on käydä muualtakin "suloja" hakemassa ?
Kirjoittanut: Lacy gloom (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 05.12.2008 11:28

Lainaus: Arvet

Herää kysymys että minkätakia on yleensäkään solmittu parisuhde jos tarkoitus on käydä muualtakin "suloja" hakemassa ?

Kai ne ihmiset ovat niin epävarmoja itsestään, että pelkäävät yksin oloa. Noin voi viettää ns. sinkkuelämää ja aina on kuitenkin se oma (mikä oma se on jos sitä kaikki lainailee..yök!) vakikulta.
En tarkoittanut tätä puolustuspuheena, itse en myöskään moista ymmärrä, mutten myöskään tuomitse, koska kai sellainen sitten joillekin sopii kun sellaista kerta harjoittaa.
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.12.2008 14:07
Arvet
Kiitos. Minua on kylläkin petetty joskus kauan sitten, niin että tiedän, kuinka kurjalta se tuntuu. Enkä voinut antaa anteeksi, joten koko suhde kaatui siihen.

Lainaus: Arvet

minkätakia on yleensäkään solmittu parisuhde jos tarkoitus on käydä muualtakin "suloja" hakemassa ?

Noh, voihan olla, että toinen ei ole ollenkaan kiinnostunut seksistä tai ei pysty siihen esim. sairauden vuoksi. Onko silloin parempi antaa puolisolle vapautta, vai erota kokonaan? Tosin itse en ainakaan halua puuttua tai arvostella toisten tapaa elää, eihän se minulle kuulu.
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.12.2008 18:55

Lainaus: die Winterreise

Kynslaukka

En muistanu tarkasti ni tarkastin Herraskaista väkeä-kirjan takakannesta,siellä on sitte virhe *seliseli*
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.12.2008 16:15
1.romantikko.
2. intohimoinen parisuhteessa..
3. elämännälkäinen niin sanotusti.
4. viileä.
5. ihme pulputtaja.
Kirjoittanut: helmeri (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 26.02.2009 10:57
1. mihinkään en pysty lähtee ilman että katson peiliä
2. olen todella utelias
3. kun olen yksin kotona, luukutan musiikkia ja tanssin
4. kun olen yksin kotona, ilmeilen peilille
5. tykkään kirjoittaa paljon mutta ikinä kirjoittamani
novellit eivät ole saanet päätöstä

no en ny tiä oliko outoja asioita mutt kuitenki
Kirjoittanut: Jacob (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 26.02.2009 11:33
1. Eskapisti
2. Henkinen
3. Tiedonnälkäinen
4. Kunnianhimoinen
5. Ujo

Vähän hankalaa kyllä vain viiteen tiivistää kaikkea, mutta näin nyt karkeasti lueteltuna. Nuo ovat myös jonkinmoisessa järjestyksessä, tavallaan vahvemmasta hiukan vähemmän heikompaan.
Kirjoittanut: Pumpkin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 26.02.2009 12:28
1. Puhun itsekseni
2. Sairas nauru
3. Pervo
4.Vahingoniloinen
5. Ilkeä pieni otus

Noh, siinä se nyt lyhyesti.
Kirjoittanut: Wednesday (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.03.2009 20:51
Turhia, mutta mielenkiintoisia faktoja käyttäjistä.? Ottiatuota...

1. Minulla on selässä perhosenmuotoinen luomi.
2. Rakastan kirsikoita.
3. Luen Tarokkikortteja.
4. Harrastan kotikosmetiikkaa ja olen siviilissä melko martta.. kokkaan, leivon, neulon...
5. Vältän kävellessäni astumista viemärinkansille yms.
Kirjoittanut: Mortti (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 03.03.2009 22:01
1. minulla on joku verbaalinen vamma, välillä puhe on sellaista sönkötystä että ei hyvää päivää (varsinkin jos olen vähääkään väsynyt)
2. yllämainitusta syystä omaan lievän sosiaalisten tilanteiden pelon, varsinkin isommissa porukoissa menen aivan lukkoon
3. minulla on joku juttu pinkkiin
4. androgyynit ihmiset ovat jotain joka kiehtoo aivan kohtuuttomasti, eli miehekkäät naiset ja naisekkaat miehet ovat palvovan tuijotukseni kohteena
5. olen syntynyt n. 10 viikkoa etuajassa \o/ selittää paljon...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit