Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

5 olennaista asiaa sinusta?

Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.03.2009 10:53
Jospa minäkin...
1. Olen todella eläinrakas ja haluaisin pelastaa kaikki maailman kaltoinkohdellut eläinparat (nyt on yksi rescue-koira muun lauman lisäksi)
2. Olen todella tiukka absolutisti, ruoasta pitää polttaa alkoholi pois jne. Tupakkaa en ole koskaan maistanutkaan, hyi.
3. Oikean solisluun päällä on pienen pieni syntymämerkki.
4. Olen sukua Mauno Koivistolle ja Norjan kuningasperheelle jotain ihme kautta. Venäläistä verta on kuulemma kanssa ihan pikkuisen.
5. Minulla on kasvoissa kaksi kauneuspilkkua, vasemmassa suupielessä ja silmäkulmassa.
Kirjoittanut: narrcissia (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.03.2009 17:54
no sorruinpa minekin <;

- Välillä todella negatiivinen, seuraavassa hetkessä positiivinen. outoa.
- Isäni puolelta sukua ovat kaikki musikaalisia; laulajaa, soitinrakentajaa.. ainoa vain, että itse en osaa soittaa yhtikäs mitään - vaikka musiikkia rakastankin.
- Masennun todella helposti pienimmästäkin asiasta, ja olen muutoinkin herkkä.
- Olen kahviriippuvainen; jos en saa paria kuppia päivässä, olen todella äkäinen, väsynyt ja kaikin puolin inhottava. Jos kuitenkin juon kahvia illalla, en pysty nukkumaan ennen kolmea-neljää yöllä.
- Inhoan ihmisiä, jotka eivät ajattele omilla aivoillaan, vaan seuraavat massaa (oli kyseessä sitten muoti-ilmiö tai yleinen mielipide) eivätkä tajua koskaan miettiä itse. Myös itsepäiset jästipäät saavat paheksuntani osakseen. Muutoin koen ainakin itse olevani suvaitsevainen ja ihmisiin ennakkoluulottomasti suhtautuva tyyppi.
Kirjoittanut: Vampirella (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.03.2009 20:54
Jahas. Hmm...

1. Aivan napani vieressä on pieni luomi. Se on ollut mulla vauvasta lähtien, ja olen saanut kuulla mm. mutsilta ja suvulta että "onkos sulla vielä se luomi navassa?"
2. En voi sietää Keira Knightleyta nähtyäni kaikki Piratesit. Olen mm. leikannut sen kuvat kaikista DVD:n kansista ja julisteista. (Hei! Olen vain lapsi!)
3. Pelkään miehiä, ja tämä on silloin tällöin osoittautunut pieneksi ongemaksi. Pelkoni kai alkoi siitä kun jouduin ikäistäni rutkasti vanhemman maahanmuuttajan ahdistelemaksi. *sight*
4. Inhoan maantien harmaita hiuksiani ja vihreitä silmiäni. Hiukset värjään, mutta piilareita en ole löytänyt.
5. Sekoan jos en juo vähintään yhtä pulloa Coka-Cola Zeroa per viikko.

Olenko ihan hullu?
Kirjoittanut: SnowWhite- (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.03.2009 11:16
1.Olen erittäin tapaturma-altis ihminen, ei ole päivääkään jollei mustelma korista jotakin kohtaa kropassani

2.Olen meinannut kuolla leikkauspöydälle pienenä lapsena. Vieläkään en tarkkaan tiedä, mitä meni vikaan, koska vanhemmat ei suostu puhumaan asiasta.

3.Luonteessani ja käytöksessäni on aivan mielettömästi ristiriitoja. Joillekin olen maailman pitkäpinnaisin ja ystävällisin yksilö ja toisille taas oikea pikkupiru. Luulisin, että tämä johtuu kuitenkin siitä, minkälaista kohtelua vastapuolelta saan. Lisäksi olen älyttömän kova tekemään töitä, mutta kotini näyttää taas siltä, kuin olisin maailman laiskin ihminen.

4.Myös minua luullaan reilusti nuoremmaksi. Taannoin Tukholman Vesimaailmaan mennessäni, kysyttiin että haluanko lastenlipun. Ikäraja oli 13v. En tiedä, itkeäkö vai nauraa.

5.Vihaan yli kaiken sitä, jos joku ihminen hiipii selkäni taakse ilman että huomaan asiaa. Saan joka kerta sydänpysähdyksen, kun joku hiippailee selkäni taakse ja töräyttää sieltä asiansa ilman ennakkovaroitusta.
Kirjoittanut: Mortti (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 06.03.2009 16:34

Lainaus: SnowWhite-

5.Vihaan yli kaiken sitä, jos joku ihminen hiipii selkäni taakse ilman että huomaan asiaa. Saan joka kerta sydänpysähdyksen, kun joku hiippailee selkäni taakse ja töräyttää sieltä asiansa ilman ennakkovaroitusta.

Hyiii tuo on ihan kamalaa :'D Olen muutenkin kamala arkakoipi, säpsähtelen kaikkia äkillisiä ääniä, liikkeitä ja kosketusta... sama kun jos pesee vaikka naamaa ja joku tulee selän taa, peiliin kattoessa säikähtää niin vallan saamaristi että mikäs sarjamurhaaja siellä takana heiluu.

</offtopic>
Kirjoittanut: SinofSatan (Nimetön)
  • Lähetetty: 16.06.2009 22:35
1. ongelmat. niitä on liikaa.

2. välillä liiankin sosiaalinen,kännissä varsinkin.

3. jos joku johon en halua tutustua tulee juttelemaan,rupean puhumaan aijoistani saatananpalvonta-porukassa ja he juoksevat karkuun. ( en itse pidä yhtään enää koko porukasta,enkä todellakaan ole kertonut ihmisille kuin piiiienenpienen osan,koska en uskalla muuta)

4. Perfektionisti ja materialisti,silti epäitsekäs.

5.teen välillä todella lapsellisia asioita,hauskalla tavalla katsottuna. tykkään riehua niinkuin lapsena joskus ja hihitellä tyhmille jutuille.
Kirjoittanut: mity (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.08.2009 10:53
1. olen tosi ujo
2. olen eronnut kirkosta
3. en juo enkä polta
4.minulla on ihana poikaystävä
5.ja olen tosi herkkä
Kirjoittanut: Pastelli (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.08.2009 11:46
1. Saatan viettää jopa tunnin peilin edessä joko etsimässä itsestäni lisää vikoja tai muuten vaan töljöttelemässä.
2. Ajelen käsivarsi- ja varvaskarvojani
3. Olen yliherkkä
4. Puhun mielikuvitusystäville
5. Olen pedofiilimagneetti
Kirjoittanut: Nukke (Jäsen)
  • • Muokkasi: Nukke
  • Lähetetty: 16.08.2009 13:39
kokonaan uusi lista:
1. En häiriinny juurikaan mistään.
2. Yleensä minua luullaan homoksi. Netissä tytöksi, liekö sattumaa.
3. En ole välittänyt elämästä yli kymmeneen vuoteen.
4. En kuuntele biisien sanoja, koska ne saattaisivat olla "huonoja"
5. Ajattelen ihmisen elämää ja oikeaa tapaa elää joka päivä.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 16.08.2009 14:22
1. Mulla on metallilevyjä ja ruuveja oikeassa nilkassa kun vuosia sitten Nummirockissa kompuroin ja 2 luuta napsahti poikki
2. Vaikka käyttäydyn ihan tavallisesti (joku voi olla eri mieltä ) en oo ollut täysin "selvin päin" päivääkään viiteentoista vuoteen!
3. Vajoan lähes joka yö syvään unihalvaustilaan josta en pääse pois ja silloin rintani päällä istuu nainen joka pyytää mua välittämään viestejä eteen päin ja kertoo tulevista asioista.
4. Olen kuollut kerran kun aineiden kanssa sekoillessa vedin överit ja sydän lopulta pysähtyi ja koin merkillisen rajakokemuksen.
5. Olen wicca ja jonkin sortin vampyyrikin.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit