Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

5 olennaista asiaa sinusta?

Kirjoittanut: azpzv (Nimetön)
  • Lähetetty: 16.08.2009 19:01
Minä kans.>z
1.Eläinrakas ihminen
2.Tunteellinen
3.Epäileväinen aina ihmisiä kohtaan
4.Reilu
5.Ujokin
::::::::::::::::::::::::
Kirjoittanut: Tifa (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 16.08.2009 21:01
1. Ärsyynnyn helposti jos en oo pitkään aikaan kuullut mieleistäni musaa.
2. Tulen paremmin toimeen poikien, kuin tyttöjen kanssa. En tiedä mistä johtuu.
3. Tykkään valvoa pitkään, mut inhoon pitkään nukkumista.
4. Tuntemattomien ihmisten kanssa pidän turpani visusti kiinni, mut kavereiden kans puhun liian paljo. Osaan kyl kuunnella muitaki. Ja lisäks mun on helpompi tutustuu eka netissä ja sit vast nähä.
5. Mulle pitää yleensä selittää asiat 2 kertaa et ymmärrän, eli oon aina kujal.
(6. Lisäks, kukaan ei tiiä kaikkea musta.)

Tämmöstä..
Kirjoittanut: Signum (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.08.2009 22:05
1. Olen tietyissä asioissa/tilanteissa tavattoman ujo
2. Kunnioitan ihmisiä ja pyrin olemaan parhaani mukaan tasapuolinen
3. Niiin usein minut ymmärretään väärin, tosin liian usein kommunikoin mitä sattuu
4. En juo alkoholia enkä polta
5. Olen outo
Kirjoittanut: Kalmankoura (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 18.08.2009 01:14
1. Olen taiteellinen
2. olen liikunnallinen
3. selitän välillä sekavasti asioita
4. olen monimutkainen
5. olen kummajainen
Kirjoittanut: Karmakuono (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 18.08.2009 17:17
1. Olen ikuinen pessimisti
2. Harjoitan kaksimielistä ja pervoa huumoria
3. Hermostun helposti jos asiat eivät mene heti oikein
4. En juo tai polta
5. Kävellessäni oikeanjalan pottuvarvas naksuu aina (tietää missä liikun)
Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 18.08.2009 20:33
1: Näytän kuulemma vanhemmalta kuin olen, mua luullaan 20-18- vuotiaaks. olen syntynyt -93
2: mulla on "fetissi" poikatyttöihin, lyhyet hiukset, äijämäisyys tietyllä tasolla viehättää.
3: Lyhyt pinna ja temperamenttia löytyy
4: Olen kuulemma Herrasmies
5: musta on ollut aina lempivärini, nykyään olen ihastunut mm. (neon) Vihreään, Valkoiseen ja (neon)Oranssiin. värikkyys on muutenkin jees, kunhan käyttää vain paria väriä kerrallaan (kuteissa etc.), pastellivärejä ei tueta
Kirjoittanut: oneesan (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.08.2009 22:04
En tiiä oonko joskus vastanna tähän, mutta nyt viimestään.
1. Puhun savvoo, levveetä ja kovvoo
2. Harrastan karatee (sinisen vyön vyökoe tulossa, vedin myös peruskurssia ja jatkokurssia) ja larppaamista.
3. Oon pieni ja jiäräpäenen kakara (154cm ja mään jiäräpäisyyellä läpi harmaan kiven) mutta välillä oon liian kilitti.
4. Oon ajanu kerran ojjaan ukin aatolla tässä viime kesänä, elämäni ensimmäenen ja toevottavasti (vaikka tuskimpa sentään) viimenen kerta.
5. Valamistun lyseosta tänä syksynä ja muutan Turkuseen kahen kissan kanssa.
Lisäksi intohimona o ruuan laetto (punalyökkiä ja pippuria suap olla palajo) leepominen ja ompelu.

muoks: Ossoon minä puhua suomeakin
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: SyllaBoreal
  • Lähetetty: 19.08.2009 12:47
1.Olen eläinrakas. (Kotontani löytyy eläintarha)
2.Olen aika pervo :'D
3.Olen todella perso makealle.
4.Olen välillä katkera ja hyvin turhamainen ihminen. Mikä ei mielestäni ole kovin hyvä asia.
5.Olen myös todella mustasukkaista sorttia, mutta ainoastaan oman mieheni kohdalla.

Nuo asiat ei ehkä päältäpäin näy, kun en puristele ihmisten takamuksia kaduilla tai näytä miltään elannon liikkuvalta lihamainokselta Enkä pidä undulaatti parveani mukana ruokakaupassa :P
Mutta tutut tietää
Kirjoittanut: yurei (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 19.08.2009 13:04
1. Laulan, paljon. Yksikseni ja seurassa. En kuitenkaan suostu laulamaan karaokea tms. baarissa, hmmh?
2. Puhun itsekseni.
3. Viihdyn paremmin poikien kuin tyttöjen seurassa, porukka tuntuu enemmän omalta, samoin puheenaiheet. (Ja kyllä, olen siis eukko.)
4. Oikeassa ja vasemmassa olkavarressani on molemmissa luomi täysin samassa kohdassa, ja luomet ovat miltei identtiset.
5. "Kerään" murteita ja sekoitan niitä. Ei tarvita kuin muutama tunti jonkun eri murretta puhuvan seurassa niin solkkaan jo samaa murretta, tai vähintäänkin sekoitan kyseistä murretta omaan puheeseeni. Niinpä puheeni onkin kirjava sekoitus niin Sallan, Kuusamon, Rovaniemen (mutta ei vielä sitä mie-sie-höpötystä josta en pidä yhtään, ainakaan ei-rovaniemeläisen suusta.. Anteeksi ) ja Oulun murteita, ja lisää luultavasti tulee mukaan sekoittamaan pakkaa. Onpahan minua murrehirmuuteni (onpas outo sanavalinta..) vuoksi luultu Kuopiolaiseksikin (Tarinahan kulkee siten, että olin töissä kahvilassa matkailukeskuksessa, ja kahvilaan tuli joku kuopiolainen samanhenkinen (eli siis joko hevari/gootti, en niin tarkkaan alkanut määrittelemään) jätkä joka ilmeisesti alkoi iskemään meikäläistä. No ei siinä mitään, mutta kun iskurepliikkinä tuleekin "Ookkonä Kuopiosta ku puhut tuollee?", niin ei ehkä ihan lämpiä... )

Ja nyt on kyllä pakko vetää se kuudeskin tähän, KYLLÄ, kirjoitan pitkiä ja rönsyileviä tekstejä, ja aiheessa pysyminen on minulle erittäin hankalaa.
Kirjoittanut: Zenren (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.08.2009 16:23
1. kirjoitan
2. piirrän
3. ailahtelen
4. tarvitsen omaa rauhaa ja tilaa
5. toisinaan sulkeudun päiväksi, pariksi itseeni, sitten taas jaksan
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit