Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

5 olennaista asiaa sinusta?

Kirjoittanut: Melanie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.08.2009 14:27
1. Olen äärimmäisen antisosiaalinen ja ujo.
2. Rakastan kirjoittamista.
3. En osaa pitää tavaroitani järjestyksessä ja elän pienimuotoisen kaaoksen keskellä, mutta kaupoissa ärsyynnyn jos yksikin säilykepurkki on väärässä pinossa tai aseteltu vinoon. Ristiriitaista joo.
4. Olen mustasukkainen ja surkea peittämään sen. Oli kyse nettikaverista tai satunnaisesti tapaamastani lapsuudenystävästä, löydän aina mitättömiä syitä joista mieli painuu mustankipeäksi.
5. Valehtelen hirveästi enkä jää kiinni, vaikka näpräilenkin hiuksiani hermostuksissani.
Kirjoittanut: Little Vampire (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.08.2009 13:17
Olen varmaan tosi tylsä ihminen mutta mietitääs...

1. Jos äitini aton rekistelikilpi on pölyn peitossa minun on PAKKO hinkata se puhtaaksi kämmenellä. (ei ole vielä omaa autoa)

2.Kun keskityn johonkin tai kirjoitan jotain nuoleskelen huuliani KOKOAJAN tai sitten puren kynsiäni... en itse voi sille mitään enkä edes huomaa sitä. kaikki aina naureskelevat...

3.Olen kamalan perfekstionistinen varsinkin tavaroideni järjestyksessä kaiken on oltava millilleen paikoillaan.

4. Alan lässyttämään heti jos näen jotain suloista. jopa pienille ötököille. ja juttelen eläimille (myös niille ötököille)... se seikka on kuulemma ristiriidassa ulkonäköni kanssa.

5. Olen kuulemma täysi sekopää toisinaan... Ja nauran kamalalla tavalla. en aina mutta usein se on sellainen räkäinen nauru. Enkä osaa olla paikallaan pakko heilua jotenkin kokoajan.
Kirjoittanut: Gothica (Nimetön)
  • • Muokkasi: Gothica
  • Lähetetty: 01.09.2009 14:50
No, vastaanpas nyt tähänkin.

1. En ole koskaan oppinut ajamaan pyörällä... Johtunee siitä, kun pienenä sen harjoittelu jotenkin vain jäi.

2. Olen todella empaattinen, joskus ehkä turhankin. Esim. jos laitan mädän viinirypäleen roskiin, niin on pakko laitaa sinne toinenkin, ettei rypäle ole yksinäinen.

3. Olen järkyttävän siisti ja järjestelmällinen, siivoilen aina muidenkin jälkiä.

4. Olen myös hyvä koulussa, kerran sain historian esseestä (arvosanaksi tietty) 11...

5. Harrastan teatteria, ja suunnitelmissa olisi joskus tulla näyttelijäksi/kirjailijaksi/kääntäjäksi!
Kirjoittanut: Wucie (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.09.2009 10:57
Viisi olennaista asiaa minusta:

1. Olen täysin empatiakyvytön.

2. Hykertelen yksinäni tai muutenvain hymyilen tyhjästi seinälle. Se on sellainen "ilkeä ilme".

3. Puhun lähes taukoamatta, jos olen ystävieni kanssa, jos jonkun vieraamman ihmisen seurassa, olen aivan hiljaa ja tuijotan.

4. Olen todella ärsyttävä. Monella tapaakin.

5. Monille on tullut ongelmia kanssani, koska ovat ottaneet minut jonkinlaiseksi nyrkkeilysäkiksi, vaikka ovat olleet ystäviä heitä on ollut yhteensä noin 4.
Kirjoittanut: Rääkki (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.09.2009 21:44
1. Vihaan melkein kaikkia komediaelokuvia. En vain voi sietää niitä, ne vaan on niin hirveitä.

2. Olen sotahullu, mutta se on salaisuus.

3. Ystäväni ovat minulle äärimmäisen tärkeitä, vaikka en oikein osaa ilmaista sitä heille ja nään heitä yleensä vain koulussa.

4. Olen kranttu monessa suhteessa. Ruuan, musiikin, ihmisten, kirjojen, elokuvien ja muiden sellaisten asioiden suhteen. Jos jokin ei kelpaa, niin sitten se ei kelpaa.

5. Suunnittelen ja haaveilen kaikenlaista jännää, mutta en saa koskaan aikaiseksi mitään. Elämäni on loppujen lopuksi aika tasaista, vaikka olisin kyllä innostunut tekemään ja kokeilemaan kaikenlaista.
Kirjoittanut: Tiragen (Nimetön)
  • Lähetetty: 07.09.2009 22:03
Oonkohan teheny tän joskus, mutta no, päivitetään sitte wanhaa! Pitkä litania, anteeksi ja älkää kivittäkö

1. Olen melkoisen sosiaalinen ihminen, minun on tosi heleppo tutustua uusiin ihmisiin ja vaikka pieni ihiminen olenki niin juttua riittää, toisinaan enemmän ja toisinaan vähemmän. Tanssinopettajani mukaan "verbaalisesti tajuttoman lahjakas ja ovela"

2. Tanssi ei ole harrastukseni - se on elämäntapani. Oli kyse sitten suomalaisesta/unkarilaisesta/tms kansantanssista, nykäristä baletista, ihan mistä tanhusta vaan, tanssi on mulle älyttömän suuri rakkaus, voimavara, henkireikä, elämä, tunteiden purkamiseen tarkoitettu kanava. Kaikkea. Matkalla ammattilaisuuteen.

3. Kun kaikin noista syntymämerkeistä tahtoo sanua aina jotain niin liityn minäkin nyt tähän letkaan. Mulla on vatsassa (no navasta diagonaalisti vasemmalle ) pieni luomi, sanovat syntymämerkiksi. Äitivainaallakin oli kuulemma samanlainen.

4. Oman kotialueen murre (Keskipohjanmaa ja tarkalleen Kaustinen, itseasiassa se on murrekolmio, Kaustinen - Veteli - Halsua. No joo ) on asia joka on tärkiä, asia jota haluaa vaalia. Vaikka muutinkin pois Kaustiselta niin oman kotikylän murre kuuluu puheessa ja näkyy kirjotustavassa edelleen vaikka olenkin näiden lappilaisten keskellä täällä Suuria wtf-momentteja ja naurunpyrskähdyksiä mun puheeni on kyllä täällä tuottannu kun kaikin ei ihan ymmärrä kaikkea mitä sanon. Kotona nää asiat on niin eri tavalla

5. Mulla on aika laaja musiikkimaku, eli mun musiikin kuunteluni ei rajotu vain ja ainuastaan goottimusiikkiin, kuten Bauhaukseen tms. Ah, genreuskovaisuus on vaajata, kansanmusiikki on suuri rakkaus myös (johtuneeko sitten kotikylästä jokakesäisine musiikkijuhlineen, kansanmusiikkipitäjä kun on. Mestaripelimannit kunniaan, Konsta Jylhän veroista viulistia ei ole eikä tule! ) Klassinen musiikki menee myös, kaikki neofolkista ambientiin ja metallimusiikkikin menee joissain määrin.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.09.2009 22:19

Lainaus: Gothica

1. En ole koskaan oppinut ajamaan pyörällä... Johtunee siitä, kun pienenä sen harjoittelu jotenkin vain jäi.

Minulla sama juttu

Mutta muut 5 asiaa:

1. En halaa ketään helpolla, paitsi poikaystävää. Mutta ''kaveri '' halailu ompi vaikeaa.
2. Vaikka siivoan kokoajan, mielestäni kämppä näyttää silti aina sotkuiselta.
3. Olen välillä liiankin tarkka ulkonäöstäni, ja siksi minua häiritsee aina joku naamassani/muussa kehossa.
4. Olen ilmetty kissa hullu
5. Ärsyynnyn kaikkiin ihmisiin jotka kulkevat ohitseni jos on huonopäivä (lukuunottamatta kavereita)
Kirjoittanut: Defiini (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.10.2009 22:38
Muutama asia minusta, ei kyllä top viiteen mahtuisi kaikki olennainen

1. Harrastan moukarinheittoa
2. syön kerran viikossa pizzaa
3. olen kissa ihminen
4.olen kavereiden mielestä hauska
5.nukun aina kun voin
Kirjoittanut: Vampirella (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.10.2009 21:25
Kokonaan uusi lista:

1. Omaan todella huono itsetunnon kehoani kohtaan, mutta en välitä hevonkukkuakaan siitä mitä muut ajattelevat ulkonäöstäni.
2. Olin koko luokallani ainoa joka ei kuulunut kirkkoon, ja ainoa koko koulussa joka tunnustaa itsensä kysyttäessä wiccaksi.
3. En pidä ihmisistä, mutta tulen heidän kanssaan usein hyvin toimeen.
4. Saatan olla kokonaisen päivän ilman ruokaa, juomaa, tai etten puhu sanaakaan.
5. En osaa kävellä korkokengillä.
Kirjoittanut: Dark Secret (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.10.2009 18:28
No enpä tiedä saako musta irti yhtään mielenkiintosta asiaa,
mut yritetään

1. ´Mulla on illalla kauhee pakko mielle tarkistaa että kaikki hanat ja televisiot yms. kiinni. Lisäksi kun oon menos nukkuun lasken aina jostain syystä kymmeen mielessä ennekun sammutan valot ja peittelen ensin unilelut ja sitten otan itselleni peittoa.
2.Oon huono tutustuun ihmisiin huonosta itsetunnosta ja ujoudesta johtuen. Jos tapaan jossain jonkun mielenkiintoisen olennon, erittäin harvoin saan jalkojani liikkeelle ja suuta auki.
3.Olen aivan yltä päältä rakastunut industrial-metalliin
4.Isoissa kaupoissa tai suuren väkijoukon keskellä mulla on aina erittäin ahdas olla. Keskityn aina kävelemiseen tai johonkin että pysyn koossa. Varsinkin keikoilta on jääny vähän huono maku suuhun kun ihmiset tönivät että pääsevät eteenpäin tai ihan vaan huvikseen.
5. Silmälasit omistan, mut ulkomaailmassa mut tavataan ilman niitä, näen kyllä ihan okoostí, vaan en mitään pientä pränttiä kaupan ilmoitustaululla kolmenkytä metrinpäästä. Koulussa käytän tunneilla jos en näe taululle. Kotona ainoastaan viihdyn niitten kanssa mainiosti, täällä rauhassa piilossa
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit