Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

5 olennaista asiaa sinusta?

Kirjoittanut: Blackshade (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 31.10.2009 21:15

1. olen optimistinen perfektionisti, mutta omissa harrastuksissa muutun pessimistiseksi perfektionistiksi jonka vuoksi mm. piirtäminen sai jäädä jokin aika sitten

2. äärimmäisen itsepäiseksi minua on kuvailtu, väittelyssä minun on todella vaikea antaa periksi vaikka tietäisin olevani väärässä

3. osaan olla erittäin rasittava, mutta myös erittäin mukava, riippuu niin siitä kummalla jalalla on tullut noustua

4. rakastan kappaleita joissa on selvä, nopea rumpukomppi

5. olen erittäin vahingoniloinen, kulkee suvussa
Kirjoittanut: Marionette (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.11.2009 13:28
1. Olen useiden tuttavieni mukaan pahemman luokan vastarannan kiiski.
2. Ärsyynnyn kun musiikin opettajani sanoo miun kuulostavan Tarja Turuselta.
3. Paras ystäväni sanoo miun olevan hippi.
4. Vihaan kesää-lähinnä allergiaoireiden takia.
5. Entisen historian opettajani mukaan näytän Armi Kuuselalta, joka on miulle myös äitini kautta sukua.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.11.2009 13:40
Hmm...
1. EN juo enkä polta. enkä aio.
2. Vaikea suututtaa, mutta jos sen onnistuu tekemään, ei halua tehdä toista kertaa.
3. 100 % kissaihminen
4. En juurkaan kattele tv:tä
5. Tykkään piirrellä.
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 01.11.2009 15:39
1. Korot ja hameet. Lähestulkoon aina.
2. Pirteä ja iloinen luonteenlaatu
3. Äänekäs nauru
4. Omistan koiran, se näkyy ja kuuluu. Aina vaatteet koirankarvoissa ja mainitsen asian lähes joka asianyhteydessä. Kuten nyt.
5. Kudon paljon. Pidän myös ompelusta, vaikka siinä en olekaan niin hyvä. Täysin itseoppinut.
Kirjoittanut: Wanderer (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.11.2009 18:46
1. Rakastan tuoksuja; suitsukkeet, hajuvedet, tuoksukynttilät. Pakkomielle käyttää hajusteita aika reippaasti tuottaen lähipiirille väliinsä päänsärkyä.

2. Olen vahingoniloinen ja nauran usein salaa muille, mutten juuri koskaan näytä sitä. Samoin nauran kun huomaan ihmisen väkisin yrittävän valehdella minulle.

3. Kaikki mikä liittyy huijaamiseen/huijareihin, näyttelemiseen/näyttelijöihin kiinnostaa äärettömästi.

4. Pakko olla aina erimieltä kuin muut, vaikka olisin melkein samaa mieltä. Jos ymmärrätte. Haastan väittelyyn.

5. En ole kovin tunteellinen, herkkä tai romantikko (jossain syvällä pikkiriikkisen) enkä voi sietää ylenpalttista hempeilyä ja rakkaudenosoituksia. Kavahdan.
Kirjoittanut: God Of Wind (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.11.2009 14:17
1. Muovostan helposti kontakteja toisiin ihimisiin...Tosin yleensä kaikki kahtoo kieroon aluksi(varsinkin täälä opiskelupaikkakunnallani Simossa, ainoa gootti koko hiton kylässä).

2.Harrastan leijahiihtoa ja leijasurffausta. Ainua gootti suomessa joka harrastaapi näitä, veikkaan...(jos siellä on muita kuutteja jokka leijahiihtelee, niin ilimottautukaa)!

3. Opiskelen kalastuksenohojaajaksi.( jännä ammatinvalinta gootille, tierän)...Harrastan muutenkki kalastusta paljon.

4. Käärmeenomistaja. Ihhailen niitä luikeroita enempi ku muita elukoita yhteensä...ne vaan on jotenkin niin älyttömän kaunihia eläimiä ja niitä on hyvin mielenkiintosta seurailla että mitä kaikkia ne puuhailee.

5. Jotenki älyttömän kiinnostunu Chernobylistä...mielenkiintoista lukea että mitä kaikkia siellä tapahtuu ennen ja jäläkeen sen katastroofin. Haaveilen myös matkasta sinne joku nätti päivä...
Kirjoittanut: Sharida (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.11.2009 14:51
1. Paheisiini kuuluu kynsien pureskelu. Ei auta vaikka levittäisi kynneliä tai päättäisi määrätietoisesti ettei enää mussuta, jossain vaiheessa ne kuitenkin eksyvät suuhun. Minun tapauksessani kyseessä on vielä erittäin pahaksi yltynyt tapa, jyystän kynteni usein verille, revin kynsinauhoja sekä nahkaa ja usein sormenpääni ovat tulehtuneet. Mitenköhän tästäkin pääsisi eroon?
2. Minulta on mennyt naula toisesta rinnastani läpi lapsena, vieläkin haalea arpi muistona tästä.
3. Tapanani on muodostaa käteni avulla suu, jonka avulla keskustelun kumppanini kanssa. Minulla on näitä "hahmoja" useampia ja niillä on omat äänensä. Minulla on myös alter ego, joka on arkiminäni täydellinen vastakohta ja ehkä hiukan taantunutkin tapaus. Välillä mies ehdottaa sekoiluani katsellessaan jospa menisin tutkituttamaan pääni, kun ei ole ihan täysipäisen hommaa tämä
4. Olen addiktoitunut sipsiin ja dippiin. En tiedä mitään parempaa herkkua kuin Less fat sipsit ja suoraan jääkaapista otettu dippi. Ehkä tämän paheen vuoksi onkin tuota painoa kerääntynyt
5. Olen myös äärimmäisen omahyväinen ja manipuloiva. Nämä tosin ovat puolia, joista tietävät vain mies ja perheeni, koska he minua ovat joutuneet katselemaan eniten
Kirjoittanut: Raziel (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 25.11.2009 18:22
1. aika villi kortti kaikessa mahdollisessa
2. yleensä rauhallinen ihminen en pienestä kimmastu
3.ikuinen romantikko
4.yllytys hullu
5. pelottava kaikkien melkei mielestä
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.11.2009 12:16
Hups, huomasin juuri että olen 2 kertaa kirjoittanut tähän ketjuun, Olempas hajamielinen.
Kirjoittanut: Orthoxina (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.12.2009 17:08
En muistaakseni ole osallistunut tähän ketjuun, mutta haluan silti. :>... Ja vaikka kirjoitankin ihan liian pitkästi aina kaikesta. Mutta suotakoon se koska ei ole muutakaan tekemistä.

1. Odotin suhteellisen realistisesti raskauteni ja naimisiinmenomme aiheuttavan sen tavallisen äänivyöryn - kun ollaan niin nuoria ja kaikkea ja minulla ei minkäänlaista koulutusta ja niin edelleen - mutta yhtäkään mutinaa ei tullut, ei edes kun lähimmäiset kuulivat että lapsi oli ihan aiottu ja yritetty eikä vain onnellinen sattuma (tämä pariskunta ei tunne käsitettä vahinko). Tai no en niinkään odottanut tuota naimisiinmenosta, koska kihloissa kuitenkin oltiin oltu se kolme ja puoli vuotta, se nyt lähinnä oli ajan kysymys... Ei ole tullut yhtäkään kyseenalaistusta siitä kuinka me pärjäämme ja niinedespäin, joka olisi liittynyt ikään. Johtuu osittain kai siitäkin, että omalta osaltani olen aika veteraani lastenhoidossa. (Ihan yhtä kädettömiä siellä synnärillä sitten silti ollaan, vastasyntyneet on pelottavia ja ne voi mennä rikki! ...I know, NOT.) Jos tämä vaikka aiheuttaisi ikäkriisin, kun tottunut aina taivasteluihin siitä kun sitä nyt ollaan niin nuoria ja apuakamalaa. Onkohan minusta kasvamassa yhteisön täysivaltainen jäsen ? - Joo, äitiyshän ei aiheuta minkäänlaista isoksi kasvamisen tunnetta...

2. Pelkään kissoja. Koiria en mitenkään päin, johtuen siitä että suurin osa koirista tottelee minua kuin laumansa alfaa melkeinpä heti kättelyssä (erittäin omituista!) ja minulla on kasvoissani useampia arpia siitä, kun kissa on yhtäkkiä käynyt turpavärkkiin kiinni vaikka olen ollut siitä metrien päässä enkä edes katsonut päin. Muutenkaan pidä mistään arvaamattomasta aina ihmisistä lähtien O.O'... Silti ajatustasolla pidän kissoista ja niiden kanssa leikkimisestä (vaikka mitä isommaksi kasvan, sitä pelottavampia ne on).

3. Äitini jälkeen eniten ihailemani ja arvostamani ihminen on oma aviomieheni, mutta tämänkin tajusin vasta nyt neljän vuoden seurustelun ja muutaman avioliittokuukauden jälkeen . Joitakin asioita kai ei ole tarkoitettu tajuttaviksi... Ihmettelen tätä oivallusta edelleen.

4. Olen huono käymään parturissa tai värjäämään tukkaani säännöllisesti. Silloinkin kun omasin aina lyhyen hiusmallin (siis lähes ultralyhyen useimmiten) menin uudelleen parturiin sitten kun hiukset peittivät korvat ja silmät ja oli hirveä niskatukka . Ja juurikasvu saattaa olla aika melkoinen ennen kuin muistan värjätä, jos väri ei pahasti ole haalistunut... Nytkin mustassa tukassa hirveä juurikasvu, joka ei onneksi paista hirveän pahasti. Pitäisi kai saada joku värjäämään tämä tukka jouluksi.

5. Olohuoneessani on kehto. Siitä tulee mieheni suvun sukukehto, joka kiertää appivanhempien lapsenlapsilla nukkumapaikkana. Ei siinä mitään, ihanaa kun saa kehdon käyttöönsä, mutta kun tuo on ihan helevetin ruma. Viimeistelemätön, rumasti tehty vaaleaa puuta oleva rumilus jota tietenkään ei saa maalata. Joku yö varmaan herään sen vierestä texmarkki kädessä ja huomaan unissani mustanneeni sen jo puoliksi... Mutta no, kiikkuu hyvin ja tasaisesti ja on turvallinen eikä kiikkerä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit