Gootti.net

5 olennaista asiaa sinusta?

Kirjoittanut: Cadiferus (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 12.12.2009 21:29
1. Tykkään istuskella korkeilla paikoilla; katot, kalliot, puut etc. >:]
2. En polta enkä juo
3. Erakko luonne
4. Keräilen kaikkea epämääräistä; luita, sulkia, metalliosia, piparkakkumuotteja etc.
5. Eläinrakas
Kirjoittanut: Mystral (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.12.2009 20:11
Hihii luin suurimman osan vastauksissa ja oli pakko itsekin vastata. Opinpa uusia asioita ihmisistä

1. Minulla on luonnostaan lähes mustat silmät, tummanruskea tukka ja vaalea iho. Ihmiset luulevat, että käytän mustia piilareita, vaikka en käytä. Olen perinyt erikoisen ulkonäköni äidiltäni. Sukuni on kotoisin Lapista, mikä selittää tumman ulkonäköni.

2. Taivun ja väännyn mitä ihmeellisimpiin asentoihin. En tiedä selittyykö tämä sillä, että olen entinen balettitanssija.

3. En kestä yksinoloa. Olen läheisriippuvainen. Jos joudun olemaan yksin kotona minulla on aina tv päällä, vaikka en edes katso sitä. Hiljaisuus on mielestäni aivan kamalaa.

4. Olen pyörtynyt elämäni aikana yli 10 kertaa ja varmaan yli 20 kertaa on ollut hyvin lähellä. Nykyään en pyörry, koska huomaan helposti merkit ja osaan mennä ulos haukkaamaan happea ja kyykkyyn. Äitini pyörtyy myös helposti, joten kaipa tämä on jotenkin geeneissä.

5. Pelkään eniten tässä maailmassa rokotteita, neuloja, verikokeita, sairaaloita jne. Minulle ei tarvitse kuin mainita rokotteesta ja juoksen karkuun. Minulta puuttuu kaikki rokotukset, verikoetta minulta ei ole ikinä otettu. Pelkoni rajoittaa elämääni, enkä uskalla mennä lääkäriin vaikka olisin miten sairas. Pelkään kuollakseni, että joudun joskus tiputukseen ja sairaalaan, jossa minusta otetaan jatkuvasti verta.
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 16.12.2009 00:05
1. Book lover
2. Kahvia, kahvia, kahvia
3. Yksin on mukavaa, suurimman osan aikaa. Vaikka välillä kaipaakin ystävän halia ja nauruntyrskähdyksiä.
4. Aamuäreä. Väärän sävyyn sanottu hyvää huomenta saa aina jotain kiukkuista ölinää vastaukseksi. Parempi vain kiikuttaa kahvia mulle ja odottaa noin parin kupillisen verran ja sitten vasta puhua, tällä tavoin saattaa saada jotakin älylliseen toimintaan viittaavaa vastaukseksi.
5: Sherlock Holmes on eräs sankareistani.
Kirjoittanut: gothicknight (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.12.2009 12:10
Minä Olen

1. Yötä rakastava olento (en bändiä, vaan vuorokauden aikaa)
2. Kova suustani ( ken on koskaan alkanut iskeä juttua kanssani on sitä jossain vaiheessa katunut)
3. Asia tapaus ( mitä sitten ikinä tarkoittaakaan, mutta näin on minulle kerrottu)
4. Ihanoin vampyrien ikuista esteettistä kauneutta, kuitenkaan haluamatta olla itse samanlainen
5. Syvällisesti ajatteleva naisten naurattaja ( valitan, me skorpionit olemme vähän sellaisia Tsigoloja)
Kirjoittanut: invisigoth (Nimetön)
  • Lähetetty: 19.12.2009 14:58
1. Tykkään olla omissa oloissani
2. En polta enkä juo
3. Erakko luonne
4. Nörtti
5. Hiukan anti-sosiaalinen!
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 19.12.2009 15:38
1. Tosi tiukka absolutisti
2. Eläinrakas taiteilija
3. Tatuoinnit
4. Aamu-uninen
5. Pelkään neuloja ja ilotulituksia.
Kirjoittanut: RedBat (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.12.2009 16:15
1.olen sekopää
2.taiteilija
3.ristiriitainen
4.empaattinen
5.ja liian kiltti...
Kirjoittanut: maarit (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.04.2010 23:47
1. olen transvestiitti (ja pidän gootti-tyylistä)!!!
2. olen huono tutustumaan uusiin ihmisiin ujoudestani (ja huonosta itsetunnosta) johtuen
3. pidän aina lupaukseni!
4. pidän kauniista esineistä ja keräilen kaikenlaista
5. musiikki on yksi elämän tärkeimmistä asioista mulle
Kirjoittanut: Niflheim (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.04.2010 00:05
1. Musiikki on elämä.
2. Välillä on kiva juoda.
3. Himo tatuointeihin, läväreihin.
4. Tykkään lukea vielä lukemisen jälkeenkin.
5. Olen omituinen mieheksi.
Kirjoittanut: Lucilla A (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.04.2010 02:23
1. Juon teetä niin monta kuppia päivässä, etten edes uskalla laskea

2. Teen parasta aikaa kandintyotä yliopistossa Italian Futurismista ja Fasismista ja tiedän Fasismista, noh, kaiken. En voi sietää modernia taidetta, mutta arvostan silti Futuristeja persoonina...

3. Rakastan museoita niin paljon, että tekisin niissä hommia ruokapalkalla

4. Olen asunut puoli vuotta Ranskan kolmanneksi vaarallisimmassa kaupungissa, jossa autot paloivat ja meno oli villiä. Tämän takia tiedän mitä ghettopoikien pikku päissä liikkuu. Tuo kaupunki on suurin inspiraationlähteeni kauhutarinoihin!

5. Olen historiantutkijana Spengleriläinen ja minun mielestäni me elämme Länsimaiden "alkutalvea". Olisin mielelläni elänyt muutama sata vuotta aikaisemmin, koska persoonaani ei sovi ollenkaan nykykulttuurin itseviha.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit