Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

5 olennaista asiaa sinusta?

Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 19.01.2008 21:06
nää ei ole kyllä mitään olennaisinta 5 asiaa mutta what the heck

1. nimeni on Katja (kamala nimi)
2. asun Mikkelissä
3. opiskelen kaksoistutkintoa ja laborantiksi
4. poltan satunnaisesti
5. aion kohta värjätä hiukst niin että alimmat on punaisia ja ylimmät pysyy mustina
Kirjoittanut: The Evil Fairy (Nimetön)
  • Lähetetty: 19.01.2008 21:11
Okei, elikkäs tässä tulee nyt mun lista:

1.Olen ollut röntgenkuvauksissa monta kertaa, koska olen onnettomuusaltis ihminen. Yleensä minulle tulee hiusmurtuma, mutta kyllä on kerran tullut ihan kunnnon murtumakin käteen kaaduttuani jäällä.

2.Lävistykset ja tatuoinnit kiinnostavat minua kovasti ja itseltäni löytyy lävistyksiä ja joskus myös tatuointeja.

3.Olen ujo ihminen ja minun on vaikea keskustella vieraiden kanssa, kun taas netissä uskallan heittäytyä enemmän mukaan ja olla oma itseni.

4.Rakastan keijufiguureja yli kaiken. Tiedän sen olevan hieman lapsellista, mutta silti aina ihastelen sellaisia ja haaveissa onkin saada ostettua niitä paljon lisää.

5.Urheilin nuorena. Aloitin kisoissa käymisen jo alle 2- vuotiaana ja lopetin urheilun ollessani 15v. Harrastin yleisurheilua, hiihtoa ja tikkaurheilua, josta olen saanut SM-mitallejakin.
Kirjoittanut: Thrillence (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 19.01.2008 22:48
Olennaisinta minussa? Hmm..

1.Pieni arpi oikean silmän yläpuolella. Tuli kun juoksin nelivuotiaana päin vesilämpöpatteria.

2. Rakastan lohikäärmeitä.

3. Kammoan ajatusta aikuiseksi kasvamisesta, verokortin tulo oli kova pala...

4. Olen astmaatikko, ja lääkäri sanoi että minun pitäsi hävittää gerbiilini kotoa. Gerbiilit eivät lähde minnekkään, ja rottia tulee kunhan muutan omilleni.

5. Olen koukussa selainpeleihin ja foorumeihin.
Kirjoittanut: Swanheart (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Swanheart
  • Lähetetty: 20.01.2008 00:56
Jotakin:
1. Katkera yhteiskunnalle, turhaa käyny kouluja 18-vuotta hyvin arvosanoin ja tunnen olevani "väliinputoaja" kun elän päivärahalla.
2. Eläimet on minulle tärkeitä. Niin lemmikit kuin luonnoneläimet.
3. Kasvissyönti.
4. Muumimukien keräily.
5. Päivittäinen "nettailu".
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.01.2008 00:01
1. Minulla on joku retinoskeesis ( what not ) silmä sairaus joka hankaloittaa minun näköäni, eikä sitä saa silmälaseillakaan korjattua.

2. Olen vähän liiankin ujo..

3. Minulla ei ole itseluottamusta tuskin ollenkaan.

4. Olen addiktoitunut tietokoneeseen >_<

5. Hiusten kasvatus on minulle yksi tärkeimmistä prioriteeteistä tällä hetkellä..
( toisin sanoen minulla ei ole elämää )
Kirjoittanut: Melankolia (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.01.2008 17:49
1. Kauhuelokuvat ovat intohimoni
2. Kofeiini & nikotiini ovat addiktioni
3. Lävistykset & tatuoinnit ovat lähellä sydäntäni (nim. kävelevä rautakaupan mainos)
4. En osaa käyttää ompelukonetta (kämppis onneksi osaa)
5.Jotainihanpirunhyödyllistätietoaplaaa
Kirjoittanut: nahkasaapas (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.01.2008 19:45
1.Olen aivan liian utelias kaikesta mahdollisesta

2.Pantoja minulla ei voi olla liikaa eikä myöskään mekkoja ja hameita

3. Puhun liian nopeaa että suurin osa ei pysy kärryillä

4.syntymä merkki korvassa sellainen lovi/kuoppa

5.Tarve sekoilla joka päivä
Kirjoittanut: Stuntgirl (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 11.02.2008 20:11
1. Olen aivan liian pervo. Siis aivan liian pervo.

2. Olen suuri japani-fani. Minulla menee kymmeniä euroja kuussa mangaan ja animeen.

3. Pidän pimeydestä. Kun käyn suihkussa, yöllä vessassa tms. en ikinä sytytä valoja.

4. Olen niin laiska, että jos on viikonloppu tai vaikka joululoma, en ikinä harjaa hiuksiani, vaikka lähtisinkin jonnekkin.

5. Pelkään sieniä, kuten kanttarellejä tms. Nykyisin tuo pelko on pahentunut.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 11.02.2008 20:15

Lainaus: Stuntgirl

3. Pidän pimeydestä. Kun käyn suihkussa

miä kans tykkään käydä suihkussa pimeessä. ja yöllä uiminen (kesällä tietysti) on kans ihanaa. vaikka ei niin kamalan pimeä olekkaan.

sori offia offia...
Kirjoittanut: blackdahlia (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.02.2008 23:23
1. Rakastan colaa, mutta jätän melkein puoli litraa puolentoistalitran pullosta juomatta koska "se loppu ei oo enää niin hyvää!"

2. Mun hikka kuulostaa siltä kuin sammakko oksentaisi tai olisi tukehtumaisillaan

3. Keskustelen itseni kanssa autoa ajaessa Tää on pinttynyt tapa, saatan esim. haukkua muita kuskeja

4. Pelkään kuollakseni puluja!

5. Mulla on hassu syntymämerkki, se on sellanen melko vaalea viiru - En tykkää siitä
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit