Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

5 olennaista asiaa sinusta?

Kirjoittanut: Lenore (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 13.02.2008 15:58
1. Pelkään järjettömän paljon pimeää. Joudun toisinaan syömään jopa rauhoittavia jotta pystyisin estämään paniikkikohtaukset.

2. Nukun vieläkin se sama pehmolelu kainalossa mikä mulla on ollut aivan vauvasta asti. Tosin nykyisin enää vain silloin kun mieheke ei kuorsaa vieressä.

3. Keräilen kaikkea mahdollista Jack Daniel`s-krääsää. En tosin edes kovin tietoisesti, sitä on vain kertyny vuosien saatossa.

4. Humalassa seison usein peilin edessä ja käyn syvällisiä keskusteluja itseni kanssa. Onneksi yleensä vasta siinä vaiheessa kun muut ovat poistuneet ja olen kömpinyt yksin kotiin.

5. Opin juomaan kahvia vasta 18-vuotiaana, mutta se addiktoi heti. Varsinkin vapaapäivinä juon yleensä +10 kuppia kahvia. Työpäivinä jää vähemmälle kun ei ole aikaa istuskella hörppimässä sumppia.
Kirjoittanut: Mysteriouss (Jäsen)
  • • Muokkasi: Mysteriouss
  • Lähetetty: 13.02.2008 17:48
Näitä on kiva lukea

1. Naksuttelen joka ikinen päivä ihan älyttömän monta kertaa sormeni ja niskani. Jos joku ihmettelee sitä, sanon, että muuten ne menee jumiin.

2. Olen erittäin vahingoniloinen ihminen.

3. Olen 6% saksalainen

4. Pelästyn todella helposti.

5. Minulla on erittäin outoja unelmia. Ja monia. haluaisin aikuisena tehdä musiikkia ja laulaa paljon, haluaisin muuttaa Uuteen-Seelantiin, Islantiin, Itä-valtaan, ryhtyä vaatesuunnittelijaksi, ompelijaksi, näyttelijäksi... Pitää vielä vähän miettiä, mitä näistä toteutan.

Tässä nyt tuli jotain. Keksisipä näitä vaikka kuinka paljon lisää.
Kirjoittanut: Doucat (Nimetön)
  • Lähetetty: 13.02.2008 19:47

Lainaus: Silver_hair

Liikaa volyymiä ja johdot sekaisin 24/7...
Säilytän nappeja myös suhteellisen tiukasti soittimen ympärille pyöriteltynä.

En olekkaan ainut kuka osaa tämän homman..
Kirjoittanut: Luciferina (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.02.2008 23:42
1. Minulla on taiteilijan peukalo (sellanen todella paksu,olen perinyt sen mummiltani)

2. Häsellän aina ja tunaroin. (sellasta se on, kun ei osaa)

3. Olen oikeasti todella pellavapää

4. Huono itsetunto

5. Minulla on olkapäässä ryttyinen leikkausarpi , johtui kasvaimesta (se on mukamas ainutlaatuinen mieheni mielestä koska sellaista samanlaista ei ole kelläkään muulla) vat ? ? ? :D
Kirjoittanut: predatoress (Jäsen)
  • • Muokkasi: predatoress
  • Lähetetty: 17.02.2008 04:51
1. Sukunimeni alkuperä tarkoittaa Jaloa sutta (intohimoinen suden puolestapuhuja 11-vuotiaasta lähtien, nomen est omen)

2. Olen normaalisti lempeä ja letkeä kaenuulaenen kälättäjä, mutta kun pitäisi lähteä illalla ulos/baariin, saan hemmetinmoisen bit(hin roolin päälle (olen jotunut tappeluihin miesten kanssa, vääntänyt niiden sormia ja uhannut ripustaa yhden puun oksaan kulkusistaan ym...). Olen siis melko aggressiivinen ja suorasukainen sen lisäksi, että minua usein luullaan mieheksi.

3. En ole koskaan suudellut ukkoa romanttisessa mielessä, vaan olen lähemmäs purrut exieni kielet irti, koska tilanne on ollut mielestäni uhkaava, eikä mennyt minun mieleni mukaan (I am the alpha - it's my way or no way!)

4. Pidän yksinäisyydestä. Kämpilläni ei ole käynyt vieraita puoleentoista vuoteen - ja rakastan sitä, kun ei tarvitse paapoa ketään. Ahdistun jopa ystävieni seurassa parin tunnin jälkeen.

5. Omistan äärimmäisen mustan huumorintajun, joka useimmiten hämmentää kanssaihmisiä. Legendaarisia tapauksia ovat mm.

a) Kämppis huomautti, että vastapäisen talon katolla kiipeilee hoppareita. Sillä oli joku vaihto-oppilas kaffella, ja meikä menee huutamaan, että "Quick! Get my sniper rifle!!" ja tottakai vaihtari luulee, että minulla on tarkkuuskivääri opiskelijakämpässä ja tähtäilen ihmisiä meidän parvekkeelta.

b) Baari-illan aikana ukko tulee sopertamaan jotain mukavaa, ja katselen vain kadulla horjuvia ihmisiä hymyillen kuin mielipuoli ja totean "Täällä olisi paljon kirveelle töitä". Kummasti miehet kaikkoaa moisilla kommenteilla. Eräs kutsui minua helv* kyyniseksi hulluksi.

c) Viime viikolla palautin pullon automaattiin, kävelin kassalle ja sanoin, että "Nyt minä ryöstän teiltä näin paljon rahaa!" Koko jono katsoo minua kuin hullua (virallisen näköiset tummat kuteet tyyliä "SS troops/gestapo"), mutta kassa onneksi vain naureskeli, että "Voi ei, ei meillä ole noin paljon rahaa kassassa". Sain 20 sentin saaliin

No jooh, äärimmäisen omituinen otus ylipäätään. Sain kerran hikan keskustassa, ja kaksi tyyppiä tulee kysymään hiipien hieman kauempaa, että harrastanko saatanallisia rituaaleja keskellä katua, kun yritin ottaa palleaa hallintaani ja lopettaa hikan xD
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 17.02.2008 08:25
1. mulla on kädessä mooseksen palava pensaasta saatu jotakuinkin naudan pääkallon muotoinen läiskä.

2. olut on mielestäni hyvää.

3. avantouintia aloittelen harrastuksena

4. huumorintajuni on kiero ja epäjärjestelmällinen.

5. rymyän luonnossa 50-70 päivänä vuodessa, tavalla tai toisella.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 17.02.2008 10:24

Lainaus: predatoress

No jooh, äärimmäisen omituinen otus ylipäätään.

Around these parts of the wood, we consider you "normal". *lyö Gootti.netin leimasimella tägin otsaan*
Kirjoittanut: predatoress (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.02.2008 15:13

Lainaus: Heetteri

Around these parts of the wood, we consider you "normal". *lyö Gootti.netin leimasimella tägin otsaan*

w00t, w00t, meikäläinen sai normaalin tägin otsaani

No jooh, OT, jatkakaa kiitosh!
Kirjoittanut: Banshee (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Banshee
  • Lähetetty: 20.02.2008 15:09
hmmm....

1. Näytän kuulemma vanhemmalta kuin olen.

2. Goottimainen meikki sai minun kohdallani alkunsa vitsistä. Hilluin äidin luo naama meikattuna ja hän kauhisteli että tuon näköisenä et sitten mihinkään lähde, tai varsinkaan kouluun. No, tässä taas nähtiin kykyni seisoa sanojeni takana

3. Kengännumero on 41, ja syön kynsilakkaa.

4. Käsialani on hirveän huono.

5. Laulan oikein mielelläni aina kun on mahdollista
Kirjoittanut: Mindreal (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.03.2008 18:16
Ööö

1. Olen hirveän ujo
2. En saa värjätä hiuksia muuta kuin jtn. 3 kertaa vuodessa :'<
3. Omistan kieroutuneen huumorintajun :P
4. Viihdyn yksin
5. Valvon öisin liian pitkään
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit