Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Suurin haaveesi

Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 21.01.2008 20:30
Haaveeni olisi osata jotain niin hyvin, että saisin siitä ammatin itselleni. Nyt olen täysin pihalla koko elämäni suhteen. Olisi myös kiva osata kirjoittaa niin hyvin, että voisin kutsua itseäni runoilijaksi, ja olisi kivaa myös jos asuisin lähempänä poikaystävääni.
Kirjoittanut: maammanellielli (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.01.2008 11:49
Haaveita riittää...viulun soiton aloittaminen nyt päällimmäisimpänä. Samoin laulutuntien ottaminen. Samoin keskiaikaisen miekkailun aloittaminen. Jälkimmäinen lykkääntyy varmasti vielä paljon sillä sitä opetetaan Suomessa vain harvoissa paikoissa ja opetus tapahtuu ainakin eräässä tunnetussa koulussa englanniksi, eh
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 23.01.2008 12:28
maammanellielli

Toi? http://www.swordschool.com/fi/index.html

On muuten ihan kiinnostava. Varmaan ihan lievästi aidompaa kun nuo "juustopatonki jeesusteipillä" -miekkailut.
Luultavasti se englanti mitä ne käyttää on aika yksinkertaista joten en todellakaan usko että homma olisi kielitaidosta kiinni.
Kirjoittanut: Dead_Touch (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 23.01.2008 14:51
olis kiva jos joskus sais ystävän joka ei hylkää sinkkuuden tai ulkonäön takia ja kehtais mun kans joskus lähteä retkelle tän maharottomampia haaveita ei ny just mielessä pyöri yhtään
Kirjoittanut: maammanellielli (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.01.2008 17:08

Lainaus: Deadboy

Toi? http://www.swordschool.com/fi/index.html

Juurikin tuo. Niin no, omat kielitaidot vähän niin ja näin mutta kyllä se varmaan luonnistuu
Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 11.02.2008 20:26

Lainaus: Freya

Tällä hetkellä aika suuri haave olisi päästä asumaan yksin omaan kämppään

Mulla kanssa.

Sitten haluan päästä palkalliselle oppisopimukselle erääseen mukavaan paikkaan tai ainakin nyt työtä. Vähän kaukaisempi haave on päästä matkustelemaan todella paljon. Tarvitaan vaan kovin iso kasa rahaa ensin ja pitää hieman odottaa, että ikä riittää. Kissan haluan joskus, mutta olen allerginen, joten ei olisi ainakaan fiksua vaikka sen kanssa selviäisikin.
Kirjoittanut: Lady Elena (Nimetön)
  • Lähetetty: 11.02.2008 22:19
Suurin haave tällä hetkellä on päästä opiskelemaan ja saada siitä itselleen unelma-ammatin... Niin ja olisi hyvä myös päästä eroon edellisistä opintolainoista. Lisäksi olisi kiva löytää jostain uusi, kiva asunto.
Kirjoittanut: Raven Darkstar (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.02.2008 00:10
Mun suurin haave on nyt saada oma koti yhdessä tyttöystäväni kanssa ja päästä töihin paikkaan jossa on mukavia ihmisiä ja että saan ostettua kauan kuolaamani miekan.
Kirjoittanut: Kyumin (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.02.2008 11:21
suurin haave? saada rahaa että voisi vuokrata aivan ihanan kaksion ja ostettua koulultani pari minulle tosi tärkeää konia ja että pääsisi koulun kunnialla loppuun(ei hyvältä vaikuta, nytkin olen kasvitunnilla-.-)
Kirjoittanut: Geistig (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 12.02.2008 23:45
En tiedä realistista haavettani. Mahdoton yksi on, että voisin matkustaa sata vuotta ajassa taaksepäin ja jäädä sinne lopullisesti.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit