Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Suurin haaveesi

Kirjoittanut: Hohoton (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.03.2012 16:58
Mun suurin haave on päästä Palais Garnieriin puvustonhoitajaksi. Palais Garnier on oopperatalo Pariisisa. Sitte hankkisin asunnon Rue de Rivolin eli yhen kadun varrelta joka on kans Parriisis. Sitte halluisin saaha kesämökin Boschervillestä joka on kans Ranskasa. Tää toive on hankala totteuttaa sen takkii koska en usseimmite uskalla tehä mittää yksi jote tuonne muutamine olis aika iso saavutus.
Kirjoittanut: The Lonely Wolf (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 25.03.2012 20:41
toivon etten rakastuisi enää ikinä. Se sattuu niin maan saatanasti.
(Kumppani petti. monen kanssa. monta kertaa. huusi, löi ja silti rakastin. olen idootti.)
Kirjoittanut: PrettyPoppy (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 26.03.2012 18:06
Ilmoitin jo pienenä että taiteilijaksi haluan, tuhoon tuomittu jo silloin
En haluaisi olla kuuluisa, haluaisin olla niin hyvä että olisin kuuluisa.
Haaveilen myös siitä että saisin rakennuttaa oman talon maalle, ihan omien suunitelmien mukaan. Hitto se ois hienoa!
Haluan siis rikastua jollain luovalla työllä joka ei vaadi normaaleja rutiineja, en vain osaa elää sillä mallilla. Ja ei, en sitä vain rikastumisen takia halua, mutta raha ei ole paha.

Mutta vähän pienempi ja ajankohtaisempi haave on päästä haluamaani opiskelupaikkaan ja olla ryssimättä koko hommaa taas.
Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 29.03.2012 22:05
Minun suurin haave on pystyä tekemään musiikkia koko elämäni ajan. Esiintymään, levyttämään ja tulkitsemaan. Tärkeintä siinä olisi, että omat kappaleet herättäisivät ihmisissä tunteita ja voisin saada edes jollekin lisää voimia, samaistumisen tunteen tai paremman olon biiseilläni. Perus lässynlääliibalaabaa, mutta mua ei hirveästi kiinnosta, saisinko musiikista miten paljon rahnua. (Ei sekään tosin haittaisi.)

Toinen on puhua ranskaa kuin natiivi ja kolmas on saada kissa, jolle en ole allerginen.
Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.03.2012 09:45

Lainaus: Hohoton

Sitte hankkisin asunnon Rue de Rivolin eli yhen kadun varrelta joka on kans Parriisis.

Jos joskus tulisi tarve muuttaa Pariisiin ja sattuisin voittamaan lotossa vaikka kolmesti niin meikäläisen asuinpaikka olisi tämä talo. Kohtalaisen päheät näköalat, tosin ympärillä vellova turistimeri voisi olla melko rasittava

Edit: parempi kuva.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: Azrael
  • Lähetetty: 30.03.2012 17:21
Yhdestä tärkeästä haaveesta tuli totta eilen illalla.

Nyt jos pienemmässä mittakaavassa mietitään, niin töitä olisi ihan kiva saada - vaikka sit vain osa-aikaisenakin.

Hieman kaukaisempi haave on se oman koiran hankinta. Rodusta olen tällä hetkellä vielä kolmen vaiheilla, mutta eiköhän sekin ajan kanssa selkiinny.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit