Gootti.net

Suurin haaveesi

Kirjoittanut: Mystification (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 30.11.2008 23:51
Tätä kannattais miettiä ehkä hiukan pidempäänkin, mutta jollen lähde pohdiskelemaan tyypilliseen tapaani niin loppujen lopuksi äkisti sanottuna omat unelmat on todella stereotyyppisiä ja tylsiäkin.

Yksi simppeli ja ei omasta mielestäni paljon pyydetty unelmointi olisi olla aivan normaalisti ajatteleva ja elävä, niin normaali, ettei päähän mahtuisi mitään ylimääräisiä asioita, jotka monimutkaisuudellaan aiheuttaa liikaa konflikteja elämässä, ja tavallaan stop-tilanteen ihan kaikelle.
Se kaikki kuitenkin riippuu ihan oman pään rattaista, jollei ne rullaa niin sillon ei rullaa, ja rullaamaan ne saa, tai pitäisi saada ihan oma-alotteisesti. Eli toteutettava unelma, kaikki lähtee alkuun vaan kun sen tajuaisi toteuttaa.

Sitten tietysti tahtoisin kyetä opiskelemaan kuin kuin kuka tahansa perus tunnollinen ihminen, jota en ole. Koulutus olisi kannattavaa hankkia, ettei päädy pätkätöihin ja sossun luukulle kitisemään. Oma isä on tuosta niin hyvä esimerkki, että sitä asemaa lähempää tarkasteltuani, se ei ole niin kamalaa, muttei kyllä mitään ihanaakaan.

En voi sanoa että oma unelmani olis päästä vakituiseen työpaikkaan, löytää elämäni rakkaus ja perustaa ihanan idyllinen perhe, olen niin pirun typerä että vaadin liikaa!
Tai sitä tahtoisin, sillä se perus elämän kaava, jonka yhteiskunta on iskostanut, ei viehätä sitten ollenkaan.

Eli tosi on, että suurin unelmani olisi saada erilainen elämä, kiinnostava, tapahtumarikas ja kaunis. Ennen kaikkea yksilöllinen ja liian helppo vaikeiden asioiden kohdalta. Helppojen asioiden kohdalta vaikea. Kombinaatiossa kaikki.
Se on sinänsä aivan liikaa vaadittu, koska omalla elämänasenteellani en tule pitkälle pötkimään, elän liikaa itse rakennetuissa ja loppujen lopuksi itsekin romautetuissa pilvilinnoissa, joista jaksan jauhaa oman pääni sisällä liikaa. Pyrin siis kyllästyttämään itseni niihin ajatuksiin, joita eniten tahtoisin, etten enää tahtoisi niitä.
Järkevää, eikö.
Joskus sepostan tänne ihan aidon postauksen, ennen kaikkea selkeän.
Kirjoittanut: byron (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 11.03.2012 20:43
Suurin haaveeni on toteutumassa, eli haluan parisuhteen naisen kanssa, jonka kanssa voin toivottavasti viettää koko loppuelämäni I hope.

Toinen haaveeni on kouluttautua kuvataiteilijaksi ja tehdä siihen ammattiin liittyviä töitä, eli ts. maalata. Voisin tehdä jotain muita töitä siinä sivussa, mutta haluan aikaa kuitenkin maalaamiselle.
Kirjoittanut: Julienne (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 11.03.2012 22:05
Tällä hetkellä näin nopeasti heittämällä suurimmat haaveeni olisivat norjaan muutto, taiteilijan ammatti sekä toisiinsa nähden mahdollisimman hyvässä suhteessa olevat palkkatulot ja menot. Jälkimmäiset eivät ollenkaan sovi yhteen, sen tiedän, mutta unelmoidahan saa aina.

Realistisemmat ja ajankohtaisemmat haaveeni ovat poikaystäväni kanssa yhteenmuutto, hyvä koulumenestys ja tämän loputtoman flunssarumban loppu.
Kirjoittanut: Dark Secret (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 18.03.2012 21:32
Joskus tulevaisuudessa haluaisin olla oikee taiteilija, piirtää ja maalata työkseen sitten jotain muita haaveita niin haluisin muutaman lävistyksen lisää, tatuoinnin, lukea paljon kirjoja (listassa kyllä nimet lisääntyy, mut aika ei tahdo aina riittää), käydä Tuskassa ja tehdä jotain merkittävää! en vain oikeen tiedä mitä..
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 19.03.2012 09:05
Tällä hetkellä se terveyden palautuminen olisi se tärkein. Kaikki rasittavat fyysiset riesat voisivat mennä pois, kun tässä on nyt kohta vuosi hakattu päätä seinään mitä erilaisempien ongelmien kanssa.

Noin isommalla skaalalla toivoisin olevani onnellinen. Se kattanee sitten kaiken muun mitä haluaisi korjauttaa elämässään. Sellainen yleinen hyvä fiilis asioista. Mutta jos nyt kaikki ei maagisesti muuttuisikaan täydelliseksi yhtäkkiä niin olisin ihan tyytyväinen jos edes tämä kroppa alkaisi nyt oikeasti toimia kunnolla.
Kirjoittanut: Embize (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.03.2012 12:10
Suurin haaveeni on juuri toteutunut
Olen parisuhteessa aivan ihanan miehen kanssa. En vielä jokin aika sitten uskonut että löytäisin ketään, mutta toisin onneksi kävi. Nyt on hyvin onnellinen, iloinen ja tyytyväinen olo.
Kirjoittanut: Sad Angel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 19.03.2012 14:33
Niin... rakkauselämä on vähän köyhää juuri nyt, mutta jos toivoa saisin niin toivoisin että eräs poika jonka kanssa EN VOI olla yhdessä tietyistä syistä.
1. hän on todennäkäköisesti varattu.
2. Hän on komea, kiltti ja ihana, eli siis erilainen kuin minä.
ja pahin:
3. hän on... noh... serkkupuoleni. ei verisukua, mutta ensi kesänä kun äitini ja isäpuoleni astuvat avioon, niin hän on minulle virallisesti sukua.

kaikin tavoin paaaaaaska tilanne. Niin jos yhden toiveen mä saisin:
Toivosin, että poika, se vaaleatukkainen poika, joka soittaa saksophonia, se poika joka opetti minut pelaamaan sulkapalloa, se poika joka hakkasi minut aina kaikissa peleissä, se poika joka huijasi monopolissa, se poika joka nauraa ihanasti, se poika jonka kanssa aina lapsena riitelimme, se poika jonka rippijuhlissa kärvistelin viime kesänä, se poika jota tuntematon vaaleatukkainen tyttö halasi, se poika joka melkein suuteli minua kerran auringon paistaessa. Se poika rakastuisi minuun yhtä paljon kuin minä häneen.
nonni, nyt se on sanottu ääneen.
Kirjoittanut: byron (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 19.03.2012 17:54
Oma suurin haaveeni toteutui nyt, kun löysin vierelleni aivan uskomattoman ihanan naisen En voisi olla onnellisempi. Ei tarvitse enää haaveilla muusta kuin siitä että näkisimme jälleen pian Välimatka kun on tuskallisen pitkä, sillä kaipaisin nähdä häntä päivittäin. Joten toivottavasti seuraava haave toteutuisi, ja välimatka katoaisi meidän väliltä.
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 20.03.2012 07:55
Miun suurin haave on saaha oma talo miehekkeen kanssa sekä koira. Mitään muuta en toivo yhtä paljon. Positiivista on, että tiedän tämän kyllä toteutuvan. Vuoden sisään. Tai ei siitä koiran saamisesta ole takeita, mutta oma talo.
Olisi se toki kiva päästä tutkinnoista läpi ja valmistua ensi syksynä, mutta ei se nyt niin tärkeää ole.
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 20.03.2012 23:42
Oon luonteeltani parantumaton romantikko, halusimpa sitä myöntää tai en. Yksi suurimmista haaveista on mulla siis ollut rakkaus, ja että se ei jäisi yksipuoliseksi, vaan että joku rakastaisi takas. Ja sekös miua vituttaa suunnattomasti, kun tiedän, että minä en kykene parisuhteeseen, enkä usko, että se miun kohdalla olis muutenkaan mahdollista. Aina kun tuo on päällimmäisenä mielessä, se on vaan hyväksyttävä. Toki saatan olla, erästä romanttista hömppäleffaa lainaten "kävelevä haavoittunut", mutta ehkä en sitten ole niin pahasti haavoittunut.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit