Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

riippuvuudet julki ?

Kirjoittanut: Syntherina (Nimetön)
  • Lähetetty: 19.11.2009 00:48
Olen aina ollut melkeimpä äärimmäisyyksiin saakka riippuvainen suklaasta. Lapsenakin varmaan jokaisena jouluna mussutin oman suklaajoulukalenterini tyhjäksi heti ensimmäisen luukun avattuani Minun kohdallani ei mikään "suomalainen syö seitsemän kiloa suklaata vuodessa" -väittämä pidä todellakaan paikkaansa. Sitten ehkä päästään hitusen lähemmäs oikeammanlaisia lukuja, jos ensin vähintäänkin triplataan tuo määrä

Internetin ihmeellisestä maailmasta puolestaan olen siinä määrin hullaantunut, että toisinaan hävettää jo itseänikin se kuinka istuskelen tässä tietotoosan ääressä päivät pitkät. Olosuhteiden salliessa nimittäin joskus aikaisemmin kesällä minä saatoin hyvinkin viettää 12 tuntia päivässä nettisivujen selailuun.

Mutta yksi addiktio on ylitse muiden ja sen nimi on musiikinkuuntelu. Voin toki elää ilman suklaata ja nettiä vallan mainiosti, mutta jos minulta edes uhataankaan ottaa musiikki pois, niin se on verrattavissa jo jonkinasteiseen kuolemiseen. Elämä ilman musiikkia on jotakin niin järkyttävää, etten moista pysty edes kuvittelemaan.
Kirjoittanut: mustakynsi (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 22.11.2009 15:53

Lainaus: Syntherina

Mutta yksi addiktio on ylitse muiden ja sen nimi on musiikinkuuntelu. Voin toki elää ilman suklaata ja nettiä vallan mainiosti, mutta jos minulta edes uhataankaan ottaa musiikki pois, niin se on verrattavissa jo jonkinasteiseen kuolemiseen. Elämä ilman musiikkia on jotakin niin järkyttävää, etten moista pysty edes kuvittelemaan.

mulla on ihan sama juttu.et kyll selviän oikein hyvin ilman suklaata ja nettiä jonkun aikaa.mut jos musiikki vietäis pois..niin varmaan kuolisin ainakin henkisesti jotenkin koska ei pystyis saamaan sitä päivän "musiikki lääkitystä" ollenkaan.
Kirjoittanut: Pöllö (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 22.11.2009 17:20
Rööki... Ja kaapis oltava nuudeleita
Kirjoittanut: azpzv (Nimetön)
  • Lähetetty: 22.11.2009 19:35
Mulla on kans toi suklaa.Myös kuntosali on semmonen,että jos en pääse vähintään 4krt/vkos,niin pimahdan täysin.Pirullista luonnetta täytyy johonkin nääs purkaa.
Kirjoittanut: Jasmine (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.11.2009 20:28
Nykyään omistan kaksi riippuvuutta: suklaa ja pepsi max. hiljalelen kehittyneet mutta pakko saada noita kahta pari kertaa viikossa -.-
Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.11.2009 20:52
Kofeiini. Päänsärky ja jatkuva väsymys ovat taattuja mikäli en saa parin tunnin sisään heräämisestä tarpeeksi kahvia tai jotakin muuta kofeiinipitoista. Pyrin joskus lopettamaan aamukahvittelun kokonaan ja viikon tuskailun jälkeen se joten kuten onnistuikin, mutta ennen pitkää kahvin himo tuli niin suureksi että sorruin taas keittimen ääreen. Kaikkein hölmöintä koko hommassa on se, että suomalaiset kahvit ovat aivan järkyttävän pahoja ja muutaman kupin jälkeen niistä tulee ellottava olo ihan vain maun vuoksi. Paremmat kahvit taas maksavat niin paljon ettei niitä raaski keitellä jokaisena elämän aamuna, varsinkin kun niistä ei silloin yleensä ehdi nauttimaan kunnolla.
Kirjoittanut: DewDevill (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 23.11.2009 15:42
Mountain Dew! Siitä tulee nimiki Ehkä se on vähä hellittäny, mutta ny vois lähtee kauppaan ostaan sitä.. Ääh ei jaksa.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 23.11.2009 15:58

Lainaus: Nordis

Kaikkein hölmöintä koko hommassa on se, että suomalaiset kahvit ovat aivan järkyttävän pahoja ja muutaman kupin jälkeen niistä tulee ellottava olo ihan vain maun vuoksi. Paremmat kahvit taas maksavat niin paljon ettei niitä raaski keitellä jokaisena elämän aamuna, varsinkin kun niistä ei silloin yleensä ehdi nauttimaan kunnolla.

Tottapa tämä. Suomalaiset juovat haaleaa, vaaleapaahtoista kahvia ja sotkevat siihen sekaan sokeria sekä maitoa. Tavallisesta ruokakaupasta saa parhaimmillaan keskipaahdettua kahvia, jota vielä mainostetaan tummapaahtoiseksi. Parempien kahvien hankkiminen on hankalaa sillä niitä voi joutua vähän metsästämään netistä milloin mistäkin.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 23.11.2009 16:19

Lainaus: kuopassa

Parempien kahvien hankkiminen on hankalaa

Onkos sulla kokemusta kahvipapujen itse jauhamisesta? Kun olen vähän miettinyt kahvimyllyn ostamista
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 23.11.2009 16:23
Ainakaan manuaalista kahvimyllyä ei kannata välttämättä hankkia muuhun kuin koristekäyttöön, koska ne jauhamiset vievät aikaa paljon käsipelillä. Sellainen sähkökäyttöinen jauhin voi säästää voimia. Elektroninen ei ole ehkä yhtä tyylikäs kuin puinen pönikkä, mutta se on ehdottomasti vaivattomin käyttää.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit