Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

riippuvuudet julki ?

Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 23.11.2009 16:25

Lainaus: kuopassa

. Elektroninen ei ole ehkä yhtä tyylikäs kuin puinen pönikkä, mutta se on ehdottomasti vaivattomin käyttää.

No sähkömyllyä mä lähinnä ajattelinkin!
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 23.11.2009 16:31
Okei, no ehkä siinä sähköisen version hommaamisessa kannattaa ainakin tsekata se onko laitteessa mahdollisuus säätää jauhettavan kahvin raekokoa. Jos kahvin jauhaa isorakeiseksi, se ei välttämättä tuo kovin paljon makua, muttei myöskään ihan hienoksi pölysokeriksi kannata jauhaa.
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.11.2009 20:48
Ensimmäinen mieleen tuleva riippuvuus minulla on varmastikkin kirjat. En voi olla päivääkään lukematta kirjaa, lisäksi henkeä alkaa ahdistaa jo ajatus siitä että joku veisi minulta kaikki kirjani pois. Ne vain ovat ylitsepääsemätön rakkaus mistä ei tahdo luopua
Toinen vielä pahempi on varmastikkin urheilu, etenkin potkunyrkkeily. Nyt sen on huomannut vielä normaalia vahvemmin kun ei ole murtuman takia päässyt treeneihin yli viikkoon.. Pää leviää samantien..
Sitten on tietysti tämmöiset perus jutut kuten suklaa yms.
Kirjoittanut: Sulevi (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 07.12.2009 20:31
Viimeaikoina olen tunnistanuut olevani pahasti riippuvainen huulirasvasta. Tälläkin hetkellä minulla on varmaan seitsemän vajaata puikkoa eri puolilla taloa ja takkien taskuissa. Sivelen huulirasvaa jatkuvasti, jos en muutakaan tee, sutii rasvapuikko.
Ja toinen on sitten chilisuklaa, äägh, syön sitä liikaa.
Kirjoittanut: Gehenna (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.12.2009 15:44
Huulirasva, kyllä! Entäs pakkomielle repiä kynsinauhoja ja kulmakarvoja? (kyllä, syyllistyn tähän tylsistyessäni, nypin kynsillä kulmiani, vielä ei ole tullut kamalaa jälkeä)

Kahvi ja tupakka. Jepjep.
Kirjoittanut: RedBat (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 14.12.2009 16:58
kahvi ainoa riippuvuus(tupakka jäi taakse)
Kirjoittanut: Signum (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.12.2009 19:10
Ei ole pitkää aikaa kun olisin hymähtänyt kysymykseen riippuvuuksistani todeten, ettei niitä oikeastaan ole. Okei, juon kahvia, muttei ilman kahvia oleminen luonnotonta ole, sama pätesi asiassa kuin asiassa. Nyt on asiat toisin, mieltäni ahdistaa oikeastaan taukoamatta mieletön halipula ja hellyydenkaipuu, silloin kun rakkaani on tavoittamattomissa. Hän on riippuvuuteni, siltä tosissaan tuntuu, minusta on tullut pehmo!
Kirjoittanut: gothicknight (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.12.2009 00:32
Pehmo on ihan hyvä, tarkoittaa vain sitä, että olet turvallinen.
Pakko kirjoittaa, välillä tulee tekstiä aivan tajuttomasti, ja on saatava avautua. Käytän ihan perus kynää ja paperia. Se on todellisempaa, kuin koneella tai tietsikalla.
Toisten ihmisten seuralla on myös havaittu saavan minussa aikaan enemmän positiivisia vaikutuksia sekä fyysisesti, että henkisesti. Johtuu varmaan siitä, että täällä suden vixxn loukolla on vähemmän minun kaltaista porukkaa.
Musiikkia on kuunneltava. Se on niitä harvoja asioita, jotka rauhoittavat alati ailahtelevaa ja synkänkin puolelle menevää mieltäni. Varmaan olisin jo pehmustetussa huoneessa, jos olisi vain hiljaisuus joka paikassa. Muutenkin rauhallista täällä keskellä hevon helxxxxiä.
Kirjoittanut: Dragonfly (Jäsen)
  • • Muokkasi: Dragonfly
  • Lähetetty: 17.12.2009 18:04
Käsidesi. Siis en juo sitä tai mitään (tai en ainakaan täällä sitä myönnä ), mutta minun on pakko saada desinfioida käsiä vähän väliä. Tätä on jatkunut jo vuosia.
Rasvapurkissa rasvan on oltava TASAISESTI, siellä ei saa olla kuoppia tai jotain hiiskatin sormenjälkiä.

Mutta nuo lähinnä jo "neurooseja", mutta olen tavallaan niistä myös riippuvainen

Lainaus: gothicknight

Musiikkia on kuunneltava. Se on niitä harvoja asioita, jotka rauhoittavat alati ailahtelevaa ja synkänkin puolelle menevää mieltäni.

Näinpä, itsekkään en voisi kuvitella olevani ilman. Musiikkia kuuntelee kokoajan,töissä, kaupassa... ihan missä vaan. Musiikkiin saa hyvin purettua kaikkia tunteenkirjoja ilman, että niitä täytyy toteuttaa fyysisesti.
Mutta vastapainona, tarvitsen välillä ympärilleni rikkoutumatonta hiljaisuutta. Yleensä tällöin hoidan kirjoittamis-riippuvaisuuttani. Pää muodostaa hiljaisuudessa yllättäviä lauseita, jotka kumpuavat syvältä synkeästä sielusta.

Aineellisesti olen riippuvainen kahvista, sokerista, sipseistä, maidosta ja lievästi alkoholista. Pystyn kyllä hallitsemaan omaa tarvettani muuten, mutta maidon kohdalla ei ole konrollia!! Päivä menee yksinkertaisesti päin he*****iä, jos ei saa maitoa !!!
Kirjoittanut: Gothica (Nimetön)
  • Lähetetty: 17.12.2009 19:10
Olen varmaan riippuvainen teestä. Sitä menee joka päivä erittäin monta kupillista. Muita riippuvuuksia minulla tuskin on, ei ainakaan yhtään vakavaa sellaista.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit