Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Huudellaanko teille kadulla (osa 2) ?

Kirjoittanut: Darkness (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.05.2008 08:56
Kaverini kuitsui saatananpalvojaksi... Ei tuntunu kivalta :S
Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 04.05.2008 10:57

Lainaus: Sather

toinen örähti mulle "Die ************, die ************, die".

mul ei olis pokka pitäny tossa tilanteessa
Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.05.2008 11:32
Enpä muista että mulle koskaan kadulla oltaisiin huudeltu, mutta isoveli sanoi kerran saatananpalvojaksi. Enkä edes ole.
Tuntui vähän ikävältä kuulla se veljen suusta, mutta jos kyseessä olisi ollut vaan joku randomtientallaaja olisin luultavimmin vaan nauranut ja jättänyt asian sen jälkeen omaan arvoonsa.

// Isoveli on räppärihenkinen ihminen eikä voi sietää metallimusiikkia tai muutakaan missä "rääytään".
Kirjoittanut: Stuntgirl (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Stuntgirl
  • Lähetetty: 04.05.2008 11:39
Viitosluokkalaiset sanovat minun olevan saatana, ja samat tyypit ovat sanoneet että olen *****. Noh, en välitä niistä kakaroista. Samaiset ovat tulleet kauppaamaan "tekopeniksiä" minulle.
Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.05.2008 12:21
pikkuhedelmät luulee olevansa tosi kovia kun tulee räkä nenästä valuen haukkumaan "isoa pahaa goottitätiä/-setää"
Kirjoittanut: Melia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.05.2008 13:33
Eilinen kävelymatka Schattenista kotiin:

"Hei, hianot sukkahousut... tai sukkahousujen reijät!"
"Ootko huomannut, että sun sukkahousut on rikki... tosi rikki"
"**** ku oli paljon tukkaa!"
"Mihin sää oot tarttenu kaikkee tota kamaa baarissa?" (no, oli plattarit ja etko-vehkeet matkassa... kivempi se on tuo muutama kilometri tennareissa talsia)
Kirjoittanut: Lady Elena (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.05.2008 15:40
Eipä minulle ole huudeltu aikoihin. Jokin aika sitten jotkut luokittelivat satanistiksi. Nykyään vaan vaatetusta kommentoidaan ja perään vihellellään. Eipä juuri muuta.
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.05.2008 20:26

Lainaus: Morningstar_

pikkuhedelmät luulee olevansa tosi kovia kun tulee räkä nenästä valuen haukkumaan "isoa pahaa goottitätiä/-setää"

Kunnes "IsoPahaGootti" ärähtää jotain niin hedelmien hedelmäsokerikin katoaa :P
Kirjoittanut: moonvampire (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.05.2008 21:45
No kadulla ei, mutta peruskoulussa ja hieman lukiossakin noi yläasteen kehittymättömät ahdasmielisest kakarat hitusen huutelee. Tosin se on vain huvittavan kuulosta xD

siis tarkotin, että peruskoulussa huudeltiin ja nyt näköjään myös lukiossakin xD

Moderaattori muokkasi viestit yhteen. Käyttäkäähän muutkin tuota taianomaista "muokkaa"-nappulaa, joka löytyy omien viestien oikeasta yläkulmasta Ei se siinä vain koristeena ole.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 04.05.2008 23:05
moonvampire
tuossa viestin yläpuolella vasemmassa ylälaidassa semmonen muokkaa-nappula. ole kiltti ja käytä sitä.

ja asiaan. taas tullut tätä pitkään perään katselua ja naureskelua. jälkimmäinen ärsyttää todella. ja jostain syystä aina kun vähän vanhemman puoleiset humalaiset miehet katselevat perään niin on miesten katse semmoinen kiimainen ja voi melkeinpä kuulla niiden ajatukset "paljonkohan toi pyytää suihinotosta". onneks eivät ole vielä uskaltanu tulla mitään sanomaan. mutta karmivaa se silti on. ja jostain syytä mulla on semmonen kauhukuva mielessä aina välillä että jonain päivänä joku raiskaa miut ihan pommin varmasti.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit