Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Huudellaanko teille kadulla (osa 2) ?

Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: darkAngel
  • Lähetetty: 31.05.2008 19:12

Lainaus: mystinjection

"Shh! Hiljempaa ettei toi kuule. Se saattaa muuten lähettää jotain pimeitä ihmisiä meidän kimppuun!"

voi. suloista

mua katsoi joku ehkä 20-27 vuotias mies siihen malliin että viitsiikö vai ei lapsäyttää takamukselle ja huudahtaa jotain ei niin kamalan siveellistä. en välttämättä ole KOVIN otettu...
Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 01.06.2008 11:03
Eilen kehuttiin sekä mekkoani että sukkiksiani. Joku päivä tällä viikolla myös eräitä kenkiäni ja yhden paidan hihoja Pitkästä aikaa mukavaa palautetta..
Kirjoittanut: The_Killer_Doll (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.06.2008 20:22
8D eilen juuri huudettiin about kello kahdentoista aikaan yöllä mulle ja kaverilleni "MENKÄÄ LESBOT KOTIINNE NUSSIMAAN!". Tämä taisi liittyä siihen että pidin kaveriani kädestä kiinni mikä tekeekin meistä heti tr00lesboparin 8))
Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.06.2008 11:33
Eilen sain kyllä hyvät naurut kun muutamat -94 huutelivat että "Muumimamma mustissa" ja hetken päästä vielä perään "Ei me sulle naureta". Sain päivän naurut, enkä ainakaan heidän ansiostaan
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 04.06.2008 18:18
Koulussani, tai siis nykyään entisessä koulussani, nuoremmat oppilaat ilmeisesti tykkäsivät huudella perääni. Lepakko- ja kissa-kommenttien lisäksi muutama päivä sitten joku vitosluokkalainen huusi perääni, onko Marilyn Manson hyvä. Sääli, että mulla oli hirveä kiire, olisin voinut jäädä juttelemaan pidemmäksi aikaa Mitään ikävää en toistaiseksi ole kuullut, olen täältä lueskellut aika ikäviä kommentteja. Vaikka itse kuinka ihmettelisin jonkun ulkonäköä, en nyt silti lähtisi sitä ääneen huutamaan.
Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • • Muokkasi: MissAnnThrope
  • Lähetetty: 04.06.2008 21:13

Lainaus: Myria

Vaikka itse kuinka ihmettelisin jonkun ulkonäköä, en nyt silti lähtisi sitä ääneen huutamaan.

Jotkut ihmiset vaan kuvittelevat, että jos pukeutuu "provosoivasti" täytyy kestää ihan mitä tahansa kuittailua, mitä sitten nämä päänaukojat keksivätkään, eikä ole oikeutta vetää palkokasvia nenäänsä saatika vattuilla takaisin. Ajatellaan vaan, että itsepähän kerjäsit.
Kirjoittanut: Darkness (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.06.2008 09:31
Hih! Olin kaupasa käymäsä ja joku mummo se oikeen pompahti pelästyksissään ku se tuli mua vastaan xD Kävi sitä sääliks
Kirjoittanut: Darkness (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.06.2008 09:32
Ja sitten samas kaupas joku pikku likka kyyläs niin pirusti eikä lopettanu vaikka tölläsin miljoonasti takasin Kyl tuppas nauru xD
Kirjoittanut: Berzerker (Aktiivi)
  • Lähetetty: 06.06.2008 12:01
Ei, mutta minä huutelen kadulla... Kännissä.
Kirjoittanut: Menduros (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.06.2008 14:07
Yleisin mitä koulussa kuulee on "Vähän rajaa hei jo" yms...mutta en välitä pskan vertaa mitä huutelevat, en pukeudu miellyttääkseni muita, mielipiteensä kaikilla, mutta jotkut voisi kyllä pitää mielipiteensä omana tietonaan.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit