Gootti.net

Huudellaanko teille kadulla (osa 2) ?

Kirjoittanut: azazel (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.09.2008 19:17
Juu en ota. heh.
Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.09.2008 13:35
Pari tuntia sitten huudahti muuan musta nuori mies kadulla minulle: Hei, sä olet kivan näköinen! Ootko sä sinkku vai seurusteleksä? Vastasin, että kyllä seurustelen. Mies sitten vastasi, että harmi, myöhästyin. Toivotti sitten hyvät päivänjatkot ja jatkoi matkaansa.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 22.09.2008 15:19
nyttemmin on alkanut näitä aivan ihania kommentteja tulemaan kun on eräs kyläkoulu taas suljettu ja samalla bussilla jää tohon kylälle joukko suloisia pieniä niin niiden suusta saa sitten kuulla. tänään kun nousin bussiin ja menin istumaan niin moni lapsi jäi taas katsomaan. odottelen tätä "äiti tällä peikolla ei ole häntää" tyylistä kommenttia.
Kirjoittanut: Ania (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.09.2008 19:16
Huh, kylläpä tuli pahaa silmää eilen, kun olin perheeni kanssa syömässä astetta tasokkaammassa ravintolassa (äidilläni oli 50-v päivä). Olin mielestäni aivan hillitysti pukeutunut (musta, pitkä, iiiso tyllihame, tekonahkaiselta näyttävä toppi, sekä musta, edestä napitettava, pitkähihainen pusero -täysin normia siis, ei edes mitään "JEESUS RAKASTAA SINUA ANAALIIN!!" -t-paitaa), ja kyllä meni minkkiturkkitädeillä vallan kahvit väärään kurkkuun. Lopettivat tuijottamisen sentään, kun katsoin parin sekunnin ajan kysyvästi takaisin. Huvittavaa sikäli, että itse en olisi pahemmin edes kiinnittänyt huomiota itseeni. Muttamutta.
Kirjoittanut: SinofSatan (Nimetön)
  • Lähetetty: 24.09.2008 11:07
Pari viikkoa sitten kun olin kaupungissa istumassa ystäväni kanssa, tuli siihen penkin viereen aika luihun näköinen mies joka oli katsellut meitä jo vähän aikaa. katsoin sitten kysyvästi häntä silmiin ja mies tuli sitten siihen ihan lähelle ja keskustelu meni näin:
"What is the prize"
....
"hinta?"
Ensin nauratti mutta sitten rupesi ******************* suoraan potkasta miestä niin että isyys menisi mutta olipa kerennyt lähteä pois.. oli varmaan huomannut mun vihasen ilmeen.
Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: MissAnnThrope
  • Lähetetty: 24.09.2008 11:49
Viime viikonloppuna lähdin kaverini kanssa baareilemaan ja päädyimme sitten erääseen aikas teiniin mestaan. Yksi tyyppi tuli sieltä sitten kysymään että "ootkos sä vähän väärässä paikassa?" . Naureskelin vaan ja kysyin että "mitenniin? enkö mä nyt muka sovi tänne ku nenä päähän?". Tyyppi korjasi lopuksi ettei ollut tarkoittanut vattuilla, vaan näytin kuulemma enemmän reivaajalta kuin rihannailijalta .
Kirjoittanut: Darkness (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.10.2008 16:32
Olin menossa R-Kioskille, no siinä oli sitten hiiiiirvee lauma vanhoja ihmisiä venaamassa linja-autoo. Ne kyttäs niiin paljon että alko oikeen pelottaa ja teki mieli huuta niille rivoja sanoja. Yleensä kaikki vanhat mummelit kyttää, mutta nyt kyttäs vaan papat.
Kirjoittanut: tuulikello (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: tuulikello
  • Lähetetty: 02.10.2008 17:40
Tässä pari päivää sitten olin kävelemässä koululta torille linja-autopysäkille kaupungin läpi. Vastaan tuli kaksi n. 13-vuotiasta pikkuteiniä, ja katsoivat minua ensin hyvin pitkään ja hiljaa, ja kun olin ohittanut heidät, toinen huusi perääni "ihQ daa!" toisen kikattaessa. Huoh Kivaa kun saa näin rakentavaa palautetta.

Ja viikonloppuna kun olin kaupassa, yksi pikkutyttö tuijotti minua suoraan vaikka kuinka kauan, oikein seurasi katseellaan, ennen kuin hänen äitinsä sai epätoivoisesti tämän huomion johonkin muualle.
Kirjoittanut: ChizomeCandy (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.10.2008 19:30
Vähään aikaan ei ole kyllä minulle huudeltu, mutta pari viikkoa sitten poikalauma vihelsi minulle. (Olin ainoa joka tiellä käveli ja kun käännyin katsomaan, niin nää vilkutti mulle). Tiedä sitten että oliko heidän sanattoman kommenttinsa tarkoitus olla negatiivinen vaiko positiivinen...
Kirjoittanut: Vennu (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.10.2008 20:38
viimeaikoina oon huomannu, että rakennusmiehet ja sen sellaset tykkää vilkutella ja muutenkin jututtaa. Tuohon ihan lähelle rakennetaan jotain massaostoskeskusta, niin joka aamu kouluun mennessä saa vilkutuksia ja silmäniskuja perään. Eipä sinä muuta osaa tehdä kuin vilkutella takaisin ja hymyillä.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit