Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Huudellaanko teille kadulla (osa 2) ?

• Vastaa
Olin iltamyöhällä menossa ystäväni tupaantuliaisiin ja matkalla ohitin erään paikallisen kantakapakan, jonka pihalla seisoskeli muutama juopunut mies. Olin pukeutuntut hameeseen ja sain ehkä mielenkiintoismimman / hauskimman kommentin ulkonäöstäni: "On sillä kuumat takajalat, vaikka se tommonen hujoppi onkin". Takajalat? Excuse me? x'3

Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur.

• Vastaa
Tää ei kyl oo kadulla huutelua, mut yks liikkatunti otettiin aikaa 60 m juoksusta, ja siinä piti olla pareittain. Mun kaikki kaverit oli jo jonku toistensa pareja, ja mulle ei oikeen löytyny paria. Meiän rinnakkais luokal (siis meil on niiden kans yhes liikat) on yks toinen gootti tyttö, mut en kyl oo koskaan siihen tutustunu paremmin, kylläkin meiän molempien kamut on meitä ahkerasti yrittäny saada ystävystymään... No, sitten lopulta nämä ihanaiset kamuni pakottivat mut tän toisen kuutin pariks... Sit, kun lähettiin juoksee, ni takaa kuuluu ku koko luokka huutaa "Gootti ja Gootti!!" Arvatkaa, revettiinkö me Gootti-parat...

We Only Come Out At Night...

• Vastaa
tänään kaupan kulmalla eräs tuppukylämme hilpeimmistä juoppohulluista sai idean huutaa perääni törkeyksiä, lunta oli satanut niin helvetisti ja itteä väsytti. spuge huusi sitten perääni jotain tyyliin: "Mitä sä oikein rämmit siinä lumessa 5aatanan tonttu!" pisti mielen mustaksi ja kotona join teetä erittäin *************, olin ryystää earl greytä väärään kurkkuun.

Start bleeding, stop breathing. I take your life, I am defeating. Bind torture and kill!

• Vastaa

Lainaus: Morningstar_

tänään kaupan kulmalla eräshilpeimmistä juoppohulluista sai idean huutaa perääni törkeyksiä

kivat. mulleki ain kaikki spurgut huutelee, muttei törkeyksiä sentään hajoilen vaan aina, ku ne jotain huutaa mm. "v1ttu tos o enemmä rautaa ku painaa itte" tms.

.....jäädyin......

• Vastaa

Lainaus: pimeyden_hehku

spurgut huutelee

Viime kesän paras oli kun kaks juoppoa tuli mua ja mun miestä vastaan ja toinen sano, että "ompas siinä kauniita naisia".
Mieheni kanssa mietimme hetken, että minkäslainen "naismaku" spugella oikein on.

Kukaan ei ole koskaan yksin, ihmiset ovat joskus vain itsekseen.

• Vastaa
Jotkut viidesluokkalaiset ovat ottaneet meikläläissen silmätikukseen, ja huutavat aina kaikkea ääliömäistä, muunmuassa kyselevät kantaani eri maihin ja ihkuttavat siinä välissä räppiä. Ärsyttävää kyllä, mutta oikeastaan lähinnä naurettavaa. Kyseiset heput ovat kaikenlisäksi pikkusisareni luokalla, ja niiden pikkujouluihinkin pitäisi mennä, saattaa tulla mielenkiintoista.

"Onks hevi hyvää?"
"No jaa, ei mitenkään erikoista."
"Hevariemojiirokkari!"

^Suurinpiirtein tuon tasoista keskustelua harrastamme. J-rokkari? Siis mitä...?

Homo Homono Lupus

• Vastaa
Vaah ainakin sain päivän piristystä ;D

Olin kävelemässä käytävällä yksi päivä ja penkillä istui jotain kakara räppäreitä.
(Olin ärtynyt ja väsynyt) Kävelin poikien ohi ja huusivat perääni:
-''Emo!!''
-''Kuka helvetti keksi noi emot!!''
Pysähdyin ja repesin aivan hervottomaan nauruun. Nauroin siinä ainakin 5minuuttia ja meinasi tee mennä väärään kurkkuun. Pojat katselivat siinä lattiaa aivan punaisina heidän typerästä sanavalinnastaan.
  • Vastaa
Pikkulapsi repesi tänään minulle, kun astuin metroon.:´) Tiedän, ei huutelua, mutta huvittava reaktio silti, kun puolta tuntia aikaisemmin joku venäläismies halusi suudella takkini hihaa, koska olin niin huikaisevan kaunis ja nillin nillin.
Taidan lähettää jotenkin ristiriitaisia viestejä?

Kuihtuvia ruusuja, tämä puutarha on kuollut.

• Vastaa
On se jännä.
Viime aikoina kun on joutunut ramppaamaan keskustassa aamutuimaan asioilla, ja vielä aika räjähtäneen näköisenä sekametelisopalta ulkoisesti näyttäen, on ihme kyllä nelikymppiset äijät vislannu niin liki omaa korvaani että ihan yököttää.
Vislaus tai huuto, sama se.

"Meitä tallustaa tällä planeetalla kuusi miljardia, kuusi miljardia pienempää maailmaa yhden isomman pinnalla. Jokainen oikea eepos, täynnä tragediaa, ja voittoa, hyvää ja pahaa."

• Vastaa
Mieleen on jäänyt kun joskus n. 3 vuotta takaperin pari pikku kundii huus mulle " Hei! Kattokaa vampyyri!" Huvitti suunnattomasti.

"Luulin kuolevani, mutta heräsinkin eloon..."

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 goottiyhteisön jäsentä (). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!