Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Huudellaanko teille kadulla (osa 2) ?

Kirjoittanut: YogiGoth (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.03.2009 21:28
No mummot näköjään tykkää huudella mulle "saatananpalvoja!"
Kirjoittanut: Dark Eyes (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 28.03.2009 10:28
Eilen kauppareissulta palatessa kuului selän takaa "Sulla on kyllä mahtava tukka, oon kaellu sitä ku sä käyt joka päivä tuolla kaupassa. Noi punaiset raidat on ihan upeet"
Selittäjä oli varmaankin yli viisissäkymmenissä oleva täti-ihminen.
Kirjoittanut: Pumpkin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 28.03.2009 11:17
Mulle tässä pari päivää sitten huusi joku randomi pikkupoika että mun kengät on rumat ja läskit
(Minulla siis oli Demonian Concord maiharit jalassa tuolloin) Olin vähän hajota nauruun Vai että on ne kengätkin on nykyään läskejä.
Kirjoittanut: Redness (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Redness
  • Lähetetty: 28.03.2009 17:00
Bussia odotellessani ohi käveli eräs iäkäs naisihminen ja mennessään törkkäsi minua ikävästi kyynärpäällä kylkeen. Kuuluipa rouva myös mutisevan jotain saatananpalvojista ja nykynuorisosta.
Kirjoittanut: Tifa (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.03.2009 20:37
viime perjantaina istuskelin koulun käytävällä yksin ja joku random sano ohi mennen "ihanat meikit" kyllä tulin hyvälle tuulelle, varsinkin kun kyseessä olivat järkyttävimmät meikit ikinä, koska aamulla tuli kiire eikä mikään onnistunu niin heitin silmille vaan jotkut epämääräset mustat läiskät
Kirjoittanut: warheart (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.03.2009 20:49
käveltii lauantaina päivällä rakkaani kanssa kauppaan, niin kaupan edessä käveltiin joittekin miesten ohi, ja sanovat vaan "goottija" ja alkovat jotai epämäärästä siihen selittämään perään.vähän huvittavaa nyt kun sitä ajattelee
Kirjoittanut: kuollutkirurgi (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.03.2009 20:53
Yks päivä kävelin rautieasemalta kompassille niin vastaaan tuli mies joks väisti mua ja sanoi "gootit ja punkkarit eka" ja sit se avas ovenki
Kirjoittanut: pimeyden_hehku (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 30.03.2009 08:10
kerran kun istuin kompassilla kaverini kanssa, niin eteemme tuli joku spurgu valittamaan, että kuinka ollaan niin pelottavia, että sen rahat on kadonnu xD
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.03.2009 22:04

Lainaus: warheart

alkovat jotai epämäärästä siihen selittämään perään

Pakko tarkentaa, totesivat tuohon perään että "tyylikästä"
Kirjoittanut: goth (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.03.2009 00:28
Kyllä vanhemmat ihmiset kattoo aika oudosti kadulla kun kävelen vastaan =)
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit