Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Huudellaanko teille kadulla (osa 2) ?

Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 23.04.2009 16:41
"Se menee NAIMISIIN!"
"Minne se menee?"
"Se menee naimisiin!"

..Öh? Oikeastaan menin kotiin, mutta miten vain.
Kirjoittanut: mirror (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 23.04.2009 20:47
Ei oo paljoo mut kerran kun istuin jälkässä (kerran!) yhen emo-kaverini kanssa (älkää käsittäkö väärin, en ole emo) aloin piirrellä pulpettiin ja joku poika naureskeli frendeille että "Hei, mitä toi tekee? Jotai saatananpalvontaa.." grr..
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.04.2009 15:18
Eilen pitkästä aikaa huudeltiin. Olimme kaverini kanssa matkalla paikallispubin ohi, kun terassilla ollut päälle keski-ikäinen nainen tuli siihen ja alkoi kehua "Onpas niin nättejä nuoria tyttöjä, mustat hienot vaatteet ja kaikki. Musta pyöräkin vielä!" Jatkoimme matkaamme ja perästä kuului vielä saman naisen suusta: "Neitsyet mustissa". Hiukan rupesi huvittamaan.
Kirjoittanut: Count Dracul (Jäsen)
  • • Muokkasi: Count Dracul
  • Lähetetty: 25.04.2009 15:35

Lainaus: mirror

aloin piirrellä pulpettiin ja joku poika naureskeli frendeille että "Hei, mitä toi tekee? Jotai saatananpalvontaa.."

Ainakun mä piirrän vihkoon jotain, niin käy sama juttu, oli se sitten mikä tahansa. Alkaa vähitellen ärsyttää.

Ja ne voi jopa olla mun kavereita(on siinäkin kavereita).

Muuten ei onneks huudella mitään, tai sellasta(ainakaan vielä).
*Koputtaa puuta*

CD
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 25.04.2009 17:19

Lainaus: Count Dracul

Ainakun mä piirrän vihkoon jotain, niin käy sama juttu, oli se sitten mikä tahansa. Alkaa vähitellen ärsyttää.

joskus peruskoulu aikana matematiikan opettaja pyysi mut puhutteluun kun olin piirrelly koepaperiin sain vielä kaiken lisäks täyden kympin siitä kokeesta.

Tässä taas pari viikkoa takaperin olin kaverin kanssa baarista nii yks mies tuli kysymään saako mun kenkiä koittaa. Oltiin justiin lähössä niin eipä saanu harmi. Varmaan joku sunnuntaitransu.
Kirjoittanut: Kazakstania (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.04.2009 22:38
Hmm.. Yleisintä mitä nyt ainakin koulussa kuulee on "hyi helevetti" ja jotain vastaavaa. Kadulla perään tulee katseita ja supatuksia ja kännisillä on hauskaa. Mutta, mitäs siitä. Mullakin on hauskaa kun joku huutaa mulle jotain kummallisuuksia.
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.04.2009 18:29

Lainaus: Kazakstania

Mutta, mitäs siitä. Mullakin on hauskaa kun joku huutaa mulle jotain kummallisuuksia.

Hyvä asenne, huvittuneesti yleensä itsekin suhtaudun. Toki jos jotain oikein törkeää kuulee, niin ei sitä pidä hyväksyä, mutta se kertoo huutejilan typeryydestä. Offia, anteeksi.
Kirjoittanut: Gottero (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.04.2009 22:34
Mikäköhän ihmisille on tullut keväällä, kun tuntuuvat tuijottavan Demonia-plattareitani kovastikin. Eivät ole mitkään erikoiset ja ovat kaiken lisäksi mustat -- kiiltävät ja punaiset ymmärtäisin vielä hyvinkin... Toissa päivänä koulun ruokalassa yksi ukkeli meinasi törmätä seinään, kun alkoi tuijottamaan mun kenkiäni, heh
Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.04.2009 22:44
Jotenkin viime kauppareissulla tuntui että sitä sai jostain syystä epätavallisen enemmän tuijotusta osakseen... Mietin siinä jo hetken onko naamassani kenties jotain tai vaatteissa joku ällö likaläikkä; muttei mitään. Ehkä se johtuu siitä että porukka on kaivanut crocsit ja tuulipuvut taas esille kelien lämmettyä niin itse erottuu taas paremmin massasta korkkareineen ja pitkine nahkatakkeineen jne..

Ehkä teinitkin herää kohta huutelemaan taas jotain, pitkään aikaan ole viihdyttäneetkään miuta letkautuksillaan.-.-
Kirjoittanut: Gottero (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.04.2009 22:55

Lainaus: Malys_

taas esille kelien lämmettyä niin itse erottuu taas paremmin massasta korkkareineen ja pitkine nahkatakkeineen jne..

Suomi heräilee taas kesäaikaan Itseäni ei kauheasti haittaa, kunhan ei nyt älyttömäksi huuteluksi mene. Oikeasti toi on huvittanut tähän mennessä -- minussakin on siis jotakin mielenkiintoista, näköjään
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 7 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit