Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Huudellaanko teille kadulla (osa 2) ?

Kirjoittanut: Jayne Dahmer (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.03.2008 13:19

Lainaus: Moonsan

kuinka moni gootti on gootti vain sen takia, että löytäisi sen "ihanan bändi poikansa tai tyttönsä"

Mielenkiintoinen kysymys. Veikkaisin, että näitäkin tapauksia löytyy aika paljon. Onpas yhdellä foorumillakin tullut vastaan poika, joka sanoi suoraan, että hän on gootti vain siksi, että sillä saa muijia. Aika säälittävää, sanoisin.
Kirjoittanut: Isnaard (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Isnaard
  • Lähetetty: 24.03.2008 11:27

Lainaus: Jayne Dahmer

hän on gootti vain siksi, että sillä saa muijia. Aika NEROKASTA, sanoisin.

FYP. Nub.
Menin tossa Mellunmäkeen kaverille juomaan&luomaan, ja sitten tuli kaikille goottipojille/-miehille se uber-megastandard "onks toi jätkä vai muija?". Aattelin että tunnisti, ku ei hetkeen mitää sanonu, mut sit huus "NO KUMPI?!". "Kyllä mä ihan mies oon!" huikkasin samal ku vedin laiskasti ja hyväntuulisena spaddua.
Kirjoittanut: Isnaard (Jäsen)
  • • Muokkasi: Isnaard
  • Lähetetty: 24.03.2008 11:35

Lainaus: Moonsan

Sitä voi olla gootti vaikka ei pukeudu kuin gootti.

Väärin. Ei voi.

Jokaisella on oikeus päättää mitä päälleen pistää, eikä siitä kuuluisi tehdä kaduilla mitään numeroa

Tämän pitäisi olla kaikkien ihmisten perusoikeus siinä missä fyysinen koskemattomuus, hapen hengittäminen tai tupakointi julkisilla alueilla ulkona. Seurasta ja paikasta riippuen voi tosin käydä melko huonosti heittämällä goottirytkeet niskaan, mutta tää Suomen tilanne pukeutumiseen liittyen on ehkä snadisti parempi kuin vaikkapa Lähi-idässä ääri-islamistien keskellä.
Kirjoittanut: diamond_385 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 25.03.2008 12:41

Lainaus: Isnaard

Menin tossa Mellunmäkeen kaverille juomaan&luomaan, ja sitten tuli kaikille goottipojille/-miehille se uber-megastandard "onks toi jätkä vai muija?". Aattelin että tunnisti, ku ei hetkeen mitää sanonu, mut sit huus "NO KUMPI?!".

Heh, päivän paras ehdottomasti.

Omalle kohdalle ei ole noita huuteluita tullut piiitkään aikaan. Outoja katseita kyllä sitäkin enemmän, silloin harvoin kun nenäni ulos pistän.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 25.03.2008 13:01
Käväisin lukiolla, ja viereisen aikuiskoulutuskeskuksen pihalta huuteli joku ukko että onpas tytöllä kaponen vyötärö. On kai sitä kun on korsetti päällä.
Täällä tuppukylässä on hirveän positiivista suhtautumista gootteihin ja muihin erikoisemmin pukeutuviin. Joka kerta baarissakin joku ihastelee korsettiani tms., ei kukaan tule mitään kettuilemaan tai haukkumaan huaraksi. Ukkoni tosin joskus saa humalaisilta nuorilta miehiltä homo-kommenttia pitkän tukan takia. Huvittavaa katsoa niiden ilmeitä sitten kun homon käsipuoleen ilmaantuukin "pitkä, kurvikas ja näyttävän näköinen" nainen.
Kirjoittanut: Raven Queen (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 25.03.2008 14:10
Minulle ei koko talvena huudeltu mitään. Aloin luulla että ovat jo ehtineet tottua minuun, mutta sitten yhtenä päivänä kun menin käymään koululla niin just semmoiset pikkuipanat huusivat ohitettuaan minut jotain että: 'heeh...HAME, ooks sää joku mummo vai?'
Samana päivänä sitten kun kävelin pois koululta jotkut räppärin näköset tyypit osoitteli sormella ja toinen tokaisi :' voi v***u'
Aika outoa oli kun en sinä päivänä ees näyttänyt mitenkään kovin erikoiselta kun en ollut jaksanut juurikaan laittautua.
Kirjoittanut: Moonsan (Jäsen)
  • • Muokkasi: Moonsan
  • Lähetetty: 26.03.2008 13:56

Lainaus: Isnaard

Väärin. Ei voi.

Just just että näin. Mä en kyllä tohon yhdy. Jos tosta sun "true 666 " avattaresta voisi päätellä olet jonki sortin satanisti tai mikä lie, niin minun mielestä todellinen satanisti ei mainosta satanismiaan esim. pukeutumalla "hurjan" näköiseksi vain pönkittääkseen egoaan tai jotain. joten minun mielestä sitä voi olla gootti taikka satanisti taikka mikä lie ilman, että pukeutuu sen mukaisesti.
Kirjoittanut: Jayne Dahmer (Aktiivi)
  • Lähetetty: 26.03.2008 14:03
Yllä oleva viesti pelasti ankean päiväni .
Kirjoittanut: Moonsan (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.03.2008 14:07

Yllä oleva viesti pelasti ankean päiväni .

hienoa
Kirjoittanut: Redness (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 26.03.2008 14:22
Tänään yhet kovispennut huusi mun perään "Onko kiva olla Saatanan vaimo?"
Olivat pettyneitä kun en loukkaantunut. (imartelua se ennemin oli )
Pisti vähän hymyillyttämään.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit