Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Huudellaanko teille kadulla (osa 2) ?

Kirjoittanut: Nukke (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Nukke
  • Lähetetty: 06.08.2009 11:13
En ole ainakaan kuullut kun pidän usein musiikin soimassa. Jos joku tulee jotain selittään niin se on usein tupakan pummimista. Pari penskaa tosin pysähtyi polkupyörillä eteeni n. viikko sitten (ja ilmeisesti jäi katteleen)
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 06.08.2009 21:50

Lainaus: Arvet

Mää käyn nimittäin joka aamu tempasee aamukahavit pihalla nauttien siitä etten asu enää kerrostalossa ja kun on "omalla" pihalla nurmikko, vaahtera ja omenapuu sekä ei tarvi tuijottaa naapureitten pärstiä pihalla kulijaillessaan, kyllä te tiijättä mitä mää tarkotan

En tiedä... O_o Olen oppinut hyvälle ja ikäni asunut omakotitalossa täällä korvessa, en ole eläessäni syönyt aamiaista ulkona. Tämäkin kai täytyy sitten huomenna testata.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 08.08.2009 16:00
Hii, eilen mulla oli sellanen militantti-look; maiharit, hame jossa panosvyö ja pikku pyssy-avaimenperä ja maastokuvioinen toppi ja blondi tukka tiukalla ponnarilla ja se look sai mut jotenkin kävelemään sillee "äijämäisesti" ja naamalla oli julmahko ilme. Perus-huutoja kuului Itiksessä ja miespuoliset henkilöt katsoi lähinnä kauhuissaan.
No tänään (äsken kun kävin kaupassa) mulla oli aika sexy, naisellinen look; korkkarit, erittäin lyhyt mekko, punaiset hiukset hulmusi auki ja tyyliin sopiva meikki ym niin se look taas sai mut vetämään hartiat taakse, mahan sisään ja keikuttelin tuossa mennessäni lanteita aika lailla niin autoista kuului vislauksia, autot tööttäili ja jopa toi naapurin ukko joka aina on kattonu mua kieroon oli just laskeutumassa portaita kun näki mut siinä keikistelemässä pää vienosti kallellani, niin se ukkeli peruutti ne portaat takaperin ja jäi sinne ylös venaamaan että tämä leidi sai mennä ensin (vaikka siinä on kyllä tilaa vaikka kolmen kulkea rivissä) ja se jopa tervehti hieman jopa kumartaen ja sirkuttelin sitten vastatervehdyksen sille Helvetti että huvitti kun pääsin himaan.
Kirjoittanut: azpzv (Nimetön)
  • Lähetetty: 08.08.2009 18:23
Kävin kiertelee täällä roissa kirppiksiä,niin mulle moni sano että "eikös sinulla ole Kuuma?"
Tosiaankin minullahan oli vaatteet"päällä",ei sen kummempaa,kuin mustat housut/lenkkarit/laukku/takki,ja joitakin mustia koruja kaulassani,ja ranteessani".Katoin murhaavasti,mutta en sanonut mitään vastaan!
Kirjoittanut: AlienSexGarden (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 08.08.2009 23:21
Tänään tapasin vanhan ystävän, ja itselläni oli korsetti. Kävellessämme Tikkurilassa, eräs mies, joka käveli kaverinsa kanssa ohitsemme, huudahti "onko toi sellanen ampiaisvyötärö?" Huusi takaisin "ei ihan, mutta melkein!" ja hän huusi takaisin "hyvältä näyttää!" Kroppani muodosta saa korsetin avulla hieman ampiaisvyötärön näköisen, vaikka en sidokkaan sitä niin kireälle, jos tästä selityksestä mitään tolkkua saa. Ah, tuli hyvä mieli
Kirjoittanut: Arvet (Nimetön)
  • • Muokkasi: Arvet
  • Lähetetty: 10.08.2009 11:47
Tuossa sattui hauska juttu vajaa viikko sitten viikonlopun aikana. Kävi vanha ystävä kylässä jonka olen tuntenut noin 10 vuotta. Ja se on nähnyt minun tyylini kehittymisen eli hevarista pikku hiljaa "gootimmaksi". Sovittiin siinä sitten että lähdetään lauantaiehtoolla käymään turistiristeilyllä täällä Kuopiossa. No, minähän sitten pistin ykköstä päälle. Tyköistuvat mustat nahkahousut+panosvyö, kainalomallin New rockit, sitten oli Celtic frost: to the mega therion t-paita päällä, nyöritetyt vinyylihanskat joiden päälle pistin piikkirannekkeet ja kaulaan pistin 2-rivisen piikkikaulapannan+skorpioni-korun, sekä maalasin huulet ja kulmat mustiksi ja laiton päähän pilottiaurinkolasit ja lykkäsin mustan stetsonin päähän. Ei lähteny miun matkaan, sano vaan että nyt raja ylittyi, ja ei suostunu lähteen miun kans mihinkää Se oli hyvin hauskaa ku huomas että meni kaverilla pasmat sekasi, heh!
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 10.08.2009 13:41
En ole täällä Lappeenrannassa asuessani saanut osakseni minkäänlaista huutelu. Tuijottelijoita kyllä riittää, mutta en itse jaksa alkaa miettiä että katsovatkohan nuo minua hyvällä vai pahalla koska tykkään itsekin katsella ihmisiä kulkiessani ulkona. Se on mukavaa ajanvietettä ja kaduilla tulee vastaan paljon mielenkiintoisen näköisiä ihmisiä.

Negatiivista on sitten se, että olen huomannut vetäväni puoleeni juoppoja ja muita epämääräisen oloisia ihmisiä. Jostain syystä keski-ikäiset kännikalat tulevat aina häiritsemään minua ja yrittävät tunkea iholle (eikä kyse ole baareista, vaan kauppareissuista, bussipysäkeistä jne..) minkä koen ahdistavaksi koska minulla on ollut pienestä asti pelko humalaisia miehiä kohtaan.

Tokihan näiden ryyppy ramien suista kuulee joskus hauskojakin juttuja, mutta itse ainakin olisin paljon kiitollisempi, jos saisin olla rauhassa ilman, että he tuppautuisivat minun seuraani.
Kirjoittanut: mity (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.08.2009 20:37
kyllä miulle on ainakin huutanu. yks vanha papparainen huuti kovalla äänellä että olipas siinä ruma nainen, että pilata elämä tuollaisella tyylillä. ja myös junassa ollessani olin matkalla malmille niin joku räyhäävä tummaihoinen tulee siihen jotain huutamaan ja haukkumaan että et oo ees ihmi9sen näkönen oot joku saatanan läski broileri ja alienki viel. noo mitä näistä niin itteensä ottamaan kun heillä itsellään on joku ongelma.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 10.08.2009 22:20

Lainaus: mity

et oo ees ihmi9sen näkönen

Hhmm.. maahanmuuttajalla ei ole asiaa sanoa mitään (anteeksi olen 'hieman' rasisti usein). Minusta siinä vaiheessa voi pitää pään kiinni tuollaisista asioista, jos itsekin erottuu siitä perussuomalaisesta. Muutenkin on aina inhottavaa, jos saa kuulla huutelua perään. Mikseivät he voi tulla, vaikka vetäsemään vähän lättyyn niin sitten voisi vaatia korvauksia ja rahakirstuun kilahtaa hyvin usein näissä tapauksissa : P

Tänään sai taas huutelua perään mm. "Hei tuu tänne vähän tyttö, hei tyttö!" Kun pyöräilin ohi ja juttu jatkui "EI SITTEN *****!" Olen siis heti sevästikin ostettava nainen kun liikun ilman miestäni ulkona -.-' Mikä näitä miehiä vaivaa.
Kirjoittanut: Evelyn (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 11.08.2009 10:43

Lainaus: mity

ja haukkumaan että et oo ees ihmi9sen näkönen oot joku saatanan läski broileri ja alienki viel.

Kävin kyyläämässä kuviasi etkä todellakaan miltään broilerilta näytä : DD Nätti kuin pesusieni :]

Lainaus: SirMarylee

Mikä näitä miehiä vaivaa.

Tästä aiheesta sais kokonaisen topicin : D Ennenkaikkea huutelijoilla on kenties se pätemisen tarve todella suuri. Nyt mä oon mies kun saa vähä huuudella ja rällästää.

Ja vähän aiheestakin. Pitkään aikaan ei ole huudeltu mitään. Yksi söpönlainen tapaus sattui viime viikolla. Olin kävelemässä keskustaan tavalliset vaatteet päällä kun kaksi poikaa pyöräilivät mun ohitse, toinen niistä sitten kääntyi mua kohti ja sanoi kovaan ääneen "BONJOUR!!" :`D Olin siinä sitten niin hämmentynyt etten tainnut tokaista pojalle takas päivää.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit