Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Huudellaanko teille kadulla (osa 2) ?

Kirjoittanut: AlienSexGarden (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: AlienSexGarden
  • Lähetetty: 24.08.2009 22:05

Lainaus: Chrystalis

Hetken kuluttua sieltä näkyikin vain kamera ja salamavalo iski päin

Inhottavaa kun ottavat kuvia kysymättä! Törkeää! Muistan kun olin tapaamassa ystävääni Hollannissa ja menimme Haagin keskustaan kävelemään, kun joku poika kaivoi taskustaan kameran ja alkoi osoittamaan sitä suuntaamme. Kävelin suoraan hänen luokseen ja kysyin pistäessäni käteni linssin päälle että annoinko hänelle muka luvan ottaa kuvia? Hän sai aikamoiset sätkyt ja lähti nopiasti pois paikalta.
Kirjoittanut: Mortti (Aktiivi)
  • Lähetetty: 25.08.2009 10:20
Heti näin aluksi totean, ettei luvassa ole mikään hirmu gootikas juttu... olin siis eilen metsässä rymyämässä huivi päässä, olkoonkin että super!aistillinen verkka-asuni oli musta

No oikaisin siinä sitten paluumatkalla erään kerrostalopihan lävitse ja vastaan tuli semmoinen vahvasti Itä-Helsingin sankarilta vaikuttava jamppa. No siinä ohittaessani ukko totesi että "Hyvä ryhti, hyvä askel, hyvää iltaa...". Ärsyttää kun tilanne oli kaikessa outoudessaan ohi senverta nopeasti, etten edes kiitosta saanut sanotuksi :P

mutta oli kyllä lopun lenkkiä hymy herkässä.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 25.08.2009 10:42

Lainaus: Mortti

No siinä ohittaessani ukko totesi että "Hyvä ryhti, hyvä askel, hyvää iltaa...". Ärsyttää kun tilanne oli kaikessa outoudessaan ohi senverta nopeasti, etten edes kiitosta saanut sanotuksi :P

Awww, jotenkin herttaista.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 25.08.2009 11:05
No lauantaina lähtiessäni emanonin bileisiin katoin peiliin ja totesin TaruiselleAaveelle puhelimessa näyttäväni raiskatulta alienilta, joka vastasi varautuvansa saamaan sydärin mut nähdessään. Kun lauma kosseja saapasteli vastaan, ne oli liian järkyttyneitä huudellakseen mitään!!! Metrossa sitten reiska varmaan uskoi sen että olen tullut Marssista tekemään maapallolle tutkimusta vanhoista äijistä ja vastaanotan reiskojen aivoaaltoja antenneillani (saparoni!) Kun steissin kompassille saavuttiin, saatiin vilkuttaa kuin kuninkaalliset kun kaikkialta tuijotettiin (silloinkaan ei huudeltu) Ja ihmeen hyvin se kotimatkakin yöllä sujui, ilman sen kummempia. Ihme kyllä yödösästä jäätyäni eräs mustalaisukko vilautteli setelinippuaan ja kyseli paljonko maksan, eli ei hänkään ulkonäöstäni mitään huudellut vaikka ******** luulikin
Kirjoittanut: Rowena (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 25.08.2009 21:33
Yllätyin vähän, kun tuossa perjantaina koulusta tullessani joku varsin hyvässä tuiskeessa ollut äijä örisi siitä ohikulkeissani, että "Minkäs maalainen likka sinä olet?" o_O Vastasin vaan että suomalainen, minkä jälkeen tyyppi örisi vielä jotain muuta, josta en saanut selvää vaan jatkoin vaan matkaa. Mikäs siinä, se nyt ei missään määrin loukkaavaa ollut, mutta en tiedä mitä kohtaa se äijä minussa oikein katsoi kun itse en osaa nähdä itsessäni mitään sellaista, mikä viittaisi siihen että suonissani virtaisi mitään muunmaalaista verta. : ) Hiuksethan ovat tummat ja silmät kanssa näin äkkiä summaamalla, mutta siltikin... Jaa mutta nyt kun muistelin, niin erään kaverini isoäiti oli kuulemma joskus nähtyään minut jostain valokuvasta kysellyt tältä kaveriltani, että olenko kotoisin Espanjasta tai jostain. Kuinkas eksoottinen mä oikein olenkaan?
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.08.2009 15:52
Eilen oli pippaloissa ja saattelimme sitten muutmia vieraita junalle. Lähdimme kuitenkin itse vielä jatkamaan iltaa ja tuli vastaan keski-ikäinen nainen. Pysähtyi ensin katsoomaan ja totesi sitten "sulla on tosi hienot noi vaatteet, upeet." Hän sitten jatkaa avautumalla jostain kaljaepisodista Korsossa ja kertoo kuinka minä asullani pelastin hänen iltansa. Hieman huvittavaa oli, mutta vaihteeksi taas ihan mukava tapaus.
Kirjoittanut: Emily (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.09.2009 10:32
Minun piti lähteä tänä aamuna käväisemään kotikynnykseni ulkopuolella ja aamu oli kylmä. Valitsin sitten nilkkapituisen, hienovillasta tehdyn takin. No sehän sitten herätti (ehkä vähän turhaakin) huomiota ja sain osakseni mm. lapsen suusta "toi tykkää pelkästä mustasta" ja pari teiniä huutelivat "hirvee-kauhee". Kommentit eivät olleet mitenkään ihmeellisiä, mutta noita vastaavanlaisia takkeja on katukuvassa näkynyt jo sen verran, etten ajatellut sen kirvoittavan huutelua.
Kirjoittanut: Mad Scientist (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 18.09.2009 12:30
Kerran kävelin kotiin ja vastaan tuli hyvin humaltunut hipahtava poika, joka näytti mulle sitten kennelliittoa ja sanoi Heil Satan. Pitkä nahkatakki oli silloin päällä.
Kirjoittanut: azpzv (Nimetön)
  • Lähetetty: 18.09.2009 14:52
On toki.Olen sanonut"ennenkin vihaavani eläinten rääkkääjiä,pedofiilejä yms..Ennekuin olin pukeutunut mustaan!
Nyt mustiin pukeutunena mulle jotkut"huusivat ,että olen mielisairas,ja joku S..Satanisti!!
Olla erimieltä yleisistä mielipiteistä,ni se jo aiheuttaa kismaa.Se vielä,että olet ne sanonut useasti ääneen...Aiheuttaa vihaa!
Puolustuskyvyttömiähän meidän kaikkien pitäisi puolustaa.
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.09.2009 17:11
Heh, muistui mieleeni kun kerran odottelin bussia Oulun keskustassa...
Silloin päätäni koristi kasa kuitulettejä eli pikkulettejä ja pituutta sillä harjalla oli lantiolle asti, eli melkoinen tukka.
Eräs pikkupoika sattui huomaamaan tämän ja kuiskasi äidilleen " Takkutukka". Oli naurussa piteleminen.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit