Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Huudellaanko teille kadulla (osa 2) ?

Kirjoittanut: Deatha (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Deatha
  • Lähetetty: 25.11.2009 22:48
Pari kertaa eräs papparainen tullut kaupungilla vastaan, osoitellut sormella ja sanonut tärisevällä äänellä ''mitä helvettiä''.
Pari kertaa huudeltu perään ''verta ja lihaa'' ja muutamaan otteeseen kuullut juttua miten ihmiset supisee tyyliin ''tuolla se saatananpalvoja menee''.
No eipä tuo minua haittaa, naurattaa ja kohteliaisuutena otan melkeinpä kaiken .

Salossa ei juurikaan gootteja ole joten kaiketi olen sitten joku helvetin nähtävyys täälläpäin.
Kirjoittanut: Little Vampire (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 15.12.2009 16:25

Lainaus: Deatha

Salossa ei juurikaan gootteja ole joten kaiketi olen sitten joku helvetin nähtävyys täälläpäin.

Eipä ole minun paikkakunnallanikaan joten joskus tuntee olonsa todellakin joksikin nähtävyydeksi! Kaikki tuijottaa Ihailee, arvostelee, kauhistelee tai huutelee.
Kirjoittanut: Vampirella (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.12.2009 16:40
Omalla kohdallani tuohon huuteluun en ole ainakaan kaupungilla törmännyt, mutta koullussa jaksetaan kovasti huutaa perään "Musta Surmaaaaa....."
Se on aika piinaavaa, mutta samalla kieron huvittavaa
Kirjoittanut: Never (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.12.2009 16:40
Autosta ohi ajaessaan on jotkut vähemmän fiksut huudellu paitsi että kerran on vihelletykin. Kuitenkin suurimmaksi osaksi olen saanut kehuja ulkonäöstäni.
Kirjoittanut: Cadiferus (Jäsen)
  • • Muokkasi: Cadiferus
  • Lähetetty: 16.12.2009 08:19
Mulle tultiin kerran sanomaan päin naamaa" sä oot ihan vitun ruma", no,en nyt jaksa tollasia ottaa niin kovin vakavasti (tais olla joku epäkypsä hopparinuori). Ja sit kans "naamiaiset on jo ohi" & "hyi saatana" .__ö Mut silti harvemmin kukaan vaivautuu muuta ku tuijottamaan.
Kirjoittanut: azpzv (Nimetön)
  • Lähetetty: 16.12.2009 20:16

Lainaus: Cadiferus

Ja sit kans "naamiaiset on jo ohi"

Olisit sanonut siihen,että sittenhän SUN Täytyy käydä vaihtaa Vaattees..

Jotkut kans tuijottaa kieroon.Kait niillä on muutenkin "kierot silmät".
Kirjoittanut: Rääkki (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.12.2009 12:52
Ei varsinaisesti ole huutelu, eikä ainakaan kadulla, mutta kuitenkin:
Leikkautin siis eilen tukkani aivan lyhyeksi polkaksi, ja vaalensin mustasta. Tulos oli oranssi.
No, eräs miespuolinen henkilö tokaisi tänään, että näytän aivan mustiin pukeutuneelta Niiskuneidiltä. Ei kovinkaan mieltä ylentävää saada heti aamusta kuulla näyttävänsä muumilta
Kirjoittanut: RedBat (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.12.2009 16:06
viimeksi minulle huudettiin kun olin kaupasta kävelemässä...joku huusi jonkin talon sisältänpa sulla rumat kengät!paskat kiinnostaa mutta en reagoinut henkilön kommenttiin ja vähän aikaa vielä valittiolis tehny mieli huutaa takas että:sullahan tuskin olisi edes varaa näin rumiin keniin!
Kirjoittanut: Raziel (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.12.2009 18:51
no läpin huuto oli täs la iltana joku huus perää mee ****** mun kaupungista vitun chuck norris
Kirjoittanut: The Trap-door lover (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 29.12.2009 01:29
Ainoat huutelijat ovat tähän mennessä olleet joitain pikkutyttöjä jotka kehuivat ulkonäköani, liekkö sitten kettuilleet.
Jotkin ihmiset pakenevat toiselle puolen katua ja joskus ulkomainen pariskunta mutisi jotain Michael Jacksonista ohi kulkiessaan.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit