Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Huudellaanko teille kadulla (osa 2) ?

Kirjoittanut: Ratpick (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.03.2010 02:39

Lainaus: Kedira

L: (huutaen) Katto ny äiti kun on kaunis täti!

Näin tulevana opettajana on pakko sanoa, että on ihanaa välillä huomata, että lapsissa on tulevaisuus.

Itseni perään ei hirveästi kadulla huudella kun olen ns. sivareissa, mutta silloin kun olen jaksanut laittautua ja pistää tukan pystyyn on pariin kertaan kuullut humalaisten miesporukoiden kiekuvan perään. ("Hehheh, jätkä näyttää ton irokeesin kaa kukolta niin kieutaan sen perään!") Olen lähes poikkeuksetta vastannut röhkimällä takaisin.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 26.03.2010 22:42

Lainaus: Astra Zorin

Kävin tänään Lauritsalan K-marketissa

Kas, muitakin Lappeenrantalaisia.

Tänään kävellessäni kotiin vastaani tuli äiti muutaman tyttärensä kera. Nuorempi näistä tytöistä katseli tukkaani (noh, etuhiuksissani kiinni olevia klipsilisäkkeitä) silmät pyöreänä ja kysyi ohitse mentyäni äidiltään, että saako hänkin vanhempana värjätä hiuksiinsa sinisiä kissa(leopardi)kuvioita.
Kirjoittanut: Dineara (Nimetön)
  • Lähetetty: 27.03.2010 12:43
Perään ei oikeastaan koskaan huudella, paitsi viimeksi taisi tulla "Mikä v*tun moppipää toikin luulee olevansa" (päässä valkoiset ja hopeiset kuiturastat). En tosin ole ihan varma, oliko se mulle osoitettu, mutta onneks olin sillä tuulella, että se vaan lähinnä huvitti. Yleensä, kun tulee perjantai-lauantai-iltoina liikuskeltua kaupungissa, niin, no, mielummin jätän liikuskelematta. Sen verran ääliömäistä porukkaa liikenteessä.

Joskus joku pieni lapsi tuli osoittaneeks mua tyyliin "Äiti, mikä toi on?" Se oli aika hauskaa, varsinkin, kun en edes mitenkään hirveästi pistä silmään katukuvasta.

Ja sitten tietty on aina nää "Jeesus pelastaa sut" -tyypit. Onneks niitä ei oo enää vuoteen ollut meikää ahdistelemassa, paitsi säännölliset jehovien visiitit oven takana.
Kirjoittanut: Kazune (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 27.03.2010 14:14
Istuin hammaslääkärin odotushuoneessa pari viikkoa sitten mielestäni ihan siisteissä ja normaaleissa vaatteissa ja odotettuani vähän aikaa sinne tuli myös eräs nainen pienen tyttärensä kanssa. En kiinnittänyt mitään huomiota kun tyttö tuijotti minua ja kuiskutti äidilleen jotain ja erotin sanan hiukset (otsatukkani on sininen) ja sitten he istuivat samalle penkille kuin minä, mutta toiseen päähän. Tytön äiti käski tätä viemään purkkansa roskikseen joka oli edessäni. Tyttö oli hetken hiljaa ja rupesi ulisemaan ettei uskalla kun pahan näköinen täti istuu sen edessä.
Myöhemmin sitten päästyäni operoitavaksi hammaslääkäri kysyi minulta että mitä äitini sanoi kun näki minut ensimmäisen kerran tämän näköisenä. Hämmennyin hiukan mutta onneksi ei tarvinut vastata koska tällä oli silloin kädet suussani.
Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.03.2010 18:58

Lainaus: Kazune

Myöhemmin sitten päästyäni operoitavaksi hammaslääkäri kysyi minulta että mitä äitini sanoi kun näki minut ensimmäisen kerran tämän näköisenä. Hämmennyin hiukan mutta onneksi ei tarvinut vastata koska tällä oli silloin kädet suussani.

Olipas siinä kiva kommentti ja tosiaan hyvä kysyäkin siinä kun potilas ei pysty vastaamaan.:/
Tuosta tuli mieleen sekin että jos oli oma hammaslääkärini ihmeissään miusta niin vähintään yhtä hämmentynyt olin minäkin kun kertoi itse olleensa nuorena punkkari ja kuuntelevansa vielä nykyäänkin punkkia. Välillä näinkin päin.
Kirjoittanut: Constance Culmington (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 30.03.2010 14:03
Minulle ei ainakaan vielä ole kukaan huudellut perään kadulla. Tai en ole ainkaan kuullut mitään. Hyvin avoimesti ja täysin häpeilemättä kyllä kyylätään. Jopa ohi ajavista autoista. Kaikista pahimpia ovat n. 12-15 vuotiaat tytöt, jotka ensin vahtaavat, sitten supattelevat.
Puhuimme tästä aiheesta veljeni kanssa, hänkin on huomannut, että kuinka avoimesti täällä Vaasassa tuijotetaan ihmisiä, jotka ovat vähänkin valtavirrasta poikkeavia. Itse hän asuu pääkaupunkiseudulla, eikä siellä ilmeisesti ole ihan "näin paha tilanne".
Onneksi kumminki on positiivisiakin tilanteita, joissa täysin vieraat ihmiset sanovat, että "sulla on tosi ihanat hiukset"
Kirjoittanut: Wucie (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 30.03.2010 15:52
Kaupungilla ollessani minua tuli kehumaan yhteensä kolme ihmistä. Olin yllättynyt, koska ei kukaan ennen ole tullut minulle mitään siellä sanomaan. Yksi kehujista oli jotenkin epäilyttävästi alkoholistilta vaikuttava tyyppi, joten vaivaannuin hieman. Avan asiallinen hän sinänsä kuitenkin oli, joten eipä mitään. Kaksi muuta olivat selvästikkin pariskunta. Olin juuri kieltämässä nuorinta veljeäni suoltamasta jostakin reseptikoneesta lappusia, kun he tulivat kertomaan, että vatteeni olivat heidän mielestään ihanat. Taisi heitä jotenkin myös huvittaa tilanne, sillä heillä näytti olevan lähes samanikäinen poika.
Kirjoittanut: Kreivi Arvet (Nimetön)
  • Lähetetty: 06.04.2010 14:16
Eilen illalla joku teini huusi puiston/kioskinkulmilta: V*TUN LÄNKKÄRIHATTU! Nauratti aivan SAABANASTI jälkeen päin!! Nauraa tyrskähtelin vielä nukkumaan mennessäni! JEE!
Kirjoittanut: Constance Culmington (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.04.2010 22:22
Kaupassa pieni tyttö istui kärryissä ja huusi kovaa ääneen: "ÄITI!!! Kato tota tätiä!!"
He seisoivat noin 2 metrin päässä minusta, äiti katsoi mua hieman vaivautuneesti ja anteeksipyytävästi hymyillen, mutta hymyilin hänelle vain ymmärtäväisesti takaisin.
Pikku nassikka oli niin vilpittömän ihmeissään
Kirjoittanut: Kreivi Arvet (Nimetön)
  • • Muokkasi: Kreivi Arvet
  • Lähetetty: 10.04.2010 15:38

Lainaus: Constance Culmington

Pikku nassikka oli niin vilpittömän ihmeissään

Niin, lapset ovat aitoja! Kaikista ihanimpia aikuisia ovat he jotka ovat säilyttäneet lapsenomaiset (en tarkoita lapsellisia ihmisiä joiden kehitys on jäänyt lapsen tasolle) ominaisuutensa. Heidän seurassaan on hauskaa! Mutta on ikävää että monet ihmiset vartuttuaan "aikuisiksi" kadottavat nämä lapsenomaiset ominaisuutensa ja muuttuvat kyynisiksi aikuisiksi, he ovat unohtaneet olevansa myös lapsia.
Otampa esimerkin omasta elämästäni mitä lapsenomaisuus voipi vaikka olla: aina kun näen tiellä tyhjän pillimehupurkin niin mun on pakko pysähtyä ja räjäyttää se! Se on helvetin hauskaa!!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit