niinhän se aina loppupeleissä menee.. joo tunnen yhden tyypin, nimi Carolina, aikoi muuttaa sen Christinaksi kun sai innostuksen the 69 Eyesiltä 8|
It's hard for me to love myself right now
I waited, hated, blamed it all on you
It's hard for me to love your face right now
I'm waiting, hating, needing, being me
I need you less and less
And every day leads us farther away
Kasteessa sain nimen Anna Kristiina, Anna äidin mummon mukaan ja Kristiina isän isoisän idin mukaan. Vaikka monesti olen harkinnut nimeni vaihtamista Haapalan Antin pikkusiskoksi tia Riuttasen eukoksi, kun näillä nimillä kuulen itseäni vähän turhankin usein kutsuttavan... -_-'
Ja fiksu (tai ei siinä fiksukaan tarvitse olla) bongasi tekstistä jo sukunimenkin.
Primadonna ja ilotyttö.
Jasmin Aurora Wilhelmina. Äiti oli halunnut antaa Wilhelmina, koska luuli,että kasvan isoksi. "Olisi sitten isolla tytöllä iso nimi." Kiitos äiti. Auroraksi mua kaikki sanoo, Suomessa venyttäen sen "Aurooraksi", mikä ei kyllä haittaa, kauniimmalta kuulostaa kun "Aurora".
Oih ja voih! Tämä on katastrofi!
Minä olen Dragulan kanssa kaivanut toivottavasti tulevien lapsien nimet suoraan perheeni sukututkimuspapereista.

Kuvitelkaa vain, mitä upeuksia löytyy suvusta, joka on ortodoksinen, karjalasta ja sukututkimus edennyt 1700-luvun alkuun asti!

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.