Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

nimet

Kirjoittanut: Myy (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 02.05.2007 19:33
Mulla on aiivan järkyttävä nimi Mira.
Toistappas se monta kertaa ääneen: mi-ra-mi-ra-mi= rami. Hehee. Kyllä meijän luokan pissiksillä oli hauskaa, ja KAUAN.
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 02.05.2007 19:37

Lainaus: Myy

Toistappas se monta kertaa ääneen: mi-ra-mi-ra-mi= rami. Hehee. Kyllä meijän luokan pissiksillä oli hauskaa, ja KAUAN.

Hohhoi, niimpä niin. On muakin joskus sanottu lauriksi. Eipä ollut kovin kivaa. Mulla oli silloin vielä aika lyhyet hiukset ja näin.
Kirjoittanut: Iliah Nostradamus (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.05.2007 19:39
No minun nimi joku kakkanen Iida.. ärsyttää kun kaikki ääntää sen Iitaksi..
  • Lähetetty: 02.05.2007 19:43
No ei siinä mitään vikaa ole Eipä ainakaan ole niin yleinen nimi kuin mulla. Tunnen varmaan 20 Lauraa. 8/
  • Lähetetty: 02.05.2007 19:46
Eipäkai.. mutta pitemmänpäälle alkaa vaa yksinkertaisesti ottaan se hemmetin Ita päähän (kaikki kirjoittaa sen yhdellä I:llä ja lausuu Iita)
  • Lähetetty: 02.05.2007 19:47
Ite oon vaan aina jonkinmoista houkutusta kokenu nimeen Elviira.. :/ pelottavaa, mummoni nimi oli Sanni Elviira
  • Lähetetty: 02.05.2007 19:50
Mä haluisin olla just joku Cesilia tai Celia tai Deria tai jotain ihan sellasta
  • Lähetetty: 02.05.2007 19:54
Kuul.. ei Selenessäkää mun mielestä vikaa olis, mutta Elviira Selene ei kuulosta oikein järki-nimeltä
  • Lähetetty: 02.05.2007 19:57
Selene on kieltämättä kanssa ihan kiva Mutta ärsyttää kun ei suomessa vissiin saa nimeä missä on c kirjain tai jtn. ja mitä luultavimmin, vaikka nyt puhun että voisin vaihtaa nimeni ku oon täysikänen yms ni tuskin tuun ikinä silti vaihtaa..
Kirjoittanut: Warchild (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 02.05.2007 20:02

Lainaus: Sharwynn

Heh, tuli tuosta mieleen, vanha historian opettajani kyllä muisti minun nimeni ("ja Eini siellä yhä uskollisena goottityylilleen, ihana pusero sinulla, tuollainen viktoriaanistyylinen") ja kyseli käytävälläkin kuulumisia ("jaa että Tuskaan menossa, olen itsekin joskus ajatellut että se voisi olla mielenkiintoista"). Keski-ikäinen, ylipainoinen ja vähän omituinen mieshenkilö siis kyseessä

Meidän hissanope on kolmekymppinen mies, ja hevari silt kuulee välil aika mielen kiintoisia kommentteja kun sill on nääääääääääääin iso ääni ja mä oon tämmönen piipittäjä ja vähä välii tulee jotaa tämmöst :"miten likasta joka kuuntelee machine man:ia voi lähteä noin pieni ääni?!" <- ärsyttävää...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit