Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: nimet

• Vastaa
niinhän se aina loppupeleissä menee.. joo tunnen yhden tyypin, nimi Carolina, aikoi muuttaa sen Christinaksi kun sai innostuksen the 69 Eyesiltä 8|

It's hard for me to love myself right now I waited, hated, blamed it all on you It's hard for me to love your face right now I'm waiting, hating, needing, being me I need you less and less And every day leads us farther away

• Vastaa
Mä en ihan bändin takia vaihtais O.O varsinki ku mitä luultavimmin se on ohimenevää.

~

• Muokkasi: BronzeRain
  • Vastaa
Kasteessa sain nimen Anna Kristiina, Anna äidin mummon mukaan ja Kristiina isän isoisän idin mukaan. Vaikka monesti olen harkinnut nimeni vaihtamista Haapalan Antin pikkusiskoksi tia Riuttasen eukoksi, kun näillä nimillä kuulen itseäni vähän turhankin usein kutsuttavan... -_-'

Ja fiksu (tai ei siinä fiksukaan tarvitse olla) bongasi tekstistä jo sukunimenkin.

Primadonna ja ilotyttö.

• Vastaa
Jasmin Aurora Wilhelmina. Äiti oli halunnut antaa Wilhelmina, koska luuli,että kasvan isoksi. "Olisi sitten isolla tytöllä iso nimi." Kiitos äiti. Auroraksi mua kaikki sanoo, Suomessa venyttäen sen "Aurooraksi", mikä ei kyllä haittaa, kauniimmalta kuulostaa kun "Aurora".

Oih ja voih! Tämä on katastrofi!

• Vastaa
Amanda olisi ihana nimi!
  • Vastaa
Pakko se on munki ertoa, vaik siitä en yhtää pidäkään. Sari Tuulikki siis ja Sariks sanotaan.. Sari on ruma nimi..

HC-Wild Line

• Vastaa

Lainaus: FrozenCorpse

Sari on ruma nimi..

Äläpäs hauku Tunnen monta Saria ja mun mutsinkin nimi on Sari
  • Vastaa
No onnee vaan, en vaa pidä Sarista, vaikka se on sun mutsis, sun kamujes ja mun nimi..

HC-Wild Line

• Vastaa

Lainaus: blackie

Amanda olisi ihana nimi!

Niin olisi! Se tulee sitten joskus tyttäreni toiseksi nimeksi.
  • Vastaa
Minä olen Dragulan kanssa kaivanut toivottavasti tulevien lapsien nimet suoraan perheeni sukututkimuspapereista. Kuvitelkaa vain, mitä upeuksia löytyy suvusta, joka on ortodoksinen, karjalasta ja sukututkimus edennyt 1700-luvun alkuun asti!

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 6 vakoilijaa ja 2 goottiyhteisön jäsentä (Tillie, Piiskansiima). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!