Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: nimet

• Vastaa
Olen juu. Niin sitä ei nääkkään näemmä tuosta esittely sivusta.

"Oi veljeni puu, oi siskoni heinä, oi sukuni suuri: eläimet. Samaa kudetta ollaan, samaa verta ja tuhkaa, samaa ahdistusta ja unelmaa." Laulu rakkaudesta puihin ja eläimiin-Eeva Kilpi.

• Vastaa
jep.ajattelinpahan vain varmistaa

mä sanon mitä tarkotan ja tarkotan mitä sanon.mä tahdon kaiken,ja teen kaiken et saan mitä tahdon

• Vastaa
Mä voin samantien kertoo kans, ku en pahemmin välitä: ihan oikee nimi on Mea, repikää tosta vanhempien keksimästä kauhistuksesta huumoria... :P Ja Jone, uskallaki nyt rupee väittää et miun nimi on kaunis. En usko sua viel 17 vuoden jälkeenkää!

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa
mä olen Jenni joten tervehdys teille
minusta nimeni on jotenkin outo mutta ompa siihen tottunut

Naaraan pimeä puoli, häntä raadellen

• Vastaa
Noniin, muutkin niin minäkin, tyypillinen vastaus, elikkä nimeni on Mette.

"Meitä tallustaa tällä planeetalla kuusi miljardia, kuusi miljardia pienempää maailmaa yhden isomman pinnalla. Jokainen oikea eepos, täynnä tragediaa, ja voittoa, hyvää ja pahaa."

• Vastaa
Maryam, hauska tutustua. Ja jonkin surullisen väärinkäsityksen tai ilkeyden tai minkä lie, takia nimeni ei ole Milana Maryam Mäkinen, vaan Satu Maryam Mäkinen.. Mutta ompahan minulla edes Maryam.

All things are ment to be searced, Some things arent ment to be found.

• Vastaa
Nimeni on tylsä ja tavallinen, Henna. Toinen nimeni ei ole sen parempi, nimittäin Karoliina. huhhuh.

-If you be the one to cut me I will bleed forever-

• Vastaa
Minäpäs en kerrokkaan ensimmäistä nimeäni (alkaa E:llä, mutta ei ole Elina tai Eveliina), vaan kerronpa toisen nimeni, joka on Henriikka. Ja minua saa täällä foorumilla kutsua pelkästää Faithiksi (siis ei vain ja ainoastaan, vaan ei ole pakko pistää tuota Blackia siihen perään, jos ymmärsitte). Ja todellakin haluaisin että joku viisas ihminen olisi vain yksinkertaisesti antanut minulle aikojen alussa nimeksi Faith, se vain on niin kaunis merkitykseltään ja muutenkin.
  • Vastaa
Itsellä on niin kamala sanahirvikammotus, että joudun aina kaivamaan ajokortin kun nimeä kysytään... :/ Eli se on niinkin kamala kuin Christopher... Siitä sitten huumoria repimään...

Are you ready to fall eyes shut, dead, dead as a stone to the hands of archangels

• Muokkasi: Haudattu Banaani
  • Vastaa
Jasmin.. ;''<< eijookivanimi :<
  • Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 11 vakoilijaa ja 2 goottiyhteisön jäsentä (eyrie, Dragon9). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!
  • Keskustelufoorumia pyörittää easy forum software miniBB © 2001—2008.