Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

nimet

Kirjoittanut: SaMArA (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 30.09.2006 14:05
Mun toinen nimi on Amanda ja sillä mua on aina kutsuttu. Olisin pienenä halunnu vaihtaa sen johonkin "tavallisempaan", mutta nyt en mistään hinnasta.
Kirjoittanut: Night Cat (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 30.09.2006 17:25
Noh.. En kerro nimeäni, mut kutsukaa mua vaikka.. Lilyks. Siten mua täällä täytyy kutsuu!
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 02.10.2006 14:32
Kolmas nimeni on Selene ja siksi minua tavallisesti kutsutaankin.
Kirjoittanut: tamashii (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.10.2006 12:53
Minä en nimestäni sitten ollenkaan tykkää "/
Mun nimi o Riina, mut on mua kutsuttu vaikka millä nimillä, joita en viiti tänne nyt listaa
Nykyää pari kaverii kutsuu mua Pipariinaks.
Paras on ollu, Äänekäs korppi! Pikku serkku tuon keksi, ja keksiessään hän oli jotain 4 vuotias
Kirjoittanut: SaMArA (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.10.2006 13:10
Jos nyt lempinimiin mennään niin paras lienee tamashiin keksimä: Hiipivä pääkallo. En kyllä tajua mistä neiti senkin repäs... xD
Kirjoittanut: tamashii (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.10.2006 14:33
AHAAA Samara persnakka!
Älä ny se o upee nimi
Kirjoittanut: bloodyangel (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 04.10.2006 17:38
Itse en tykkää nimestäni.. Nimeni on Elina
Siitä on väänetty erilaisia lempinimiä mm. Lellu.
Mut paras lempinimi mikä minulle on annettu on:
hiipivä suklaapiru. Kiitos tamashille...
Kirjoittanut: Anesthesia (Nimetön)
  • Lähetetty: 30.10.2006 18:30
Laura. Ja tyytyväinen olen...
Kirjoittanut: Raivonkyynel (Nimetön)
  • Lähetetty: 30.10.2006 18:54
Minä olen Mirka. (Toivottavasti kukaan ei nyt tunnista minua)

Pienempänä inhosin sitä koska kukaan muu ei ollut samanniminen ja kaikilla oli/on hirveä vaikeus saada se kirjoitettua/kuultua oikein. Ja sittenhän se on ennenvanhaan ollut miesten nimi. (Warmenissa on samanniminen rumpali, jänskää)
Vielä yhdeksännellä luokalla rehtori toivotti minut sisään kansliaansa: "Tervetuloa, voit istua tuohon tuolille Mika." Ihan hyvä, aika lähelle.

Ollaan käyty kaikki Mirkkat, Mirat, Mirvat, Mirjat, Miat ja Annat läpi.
Nykyään olen tyytyväinen nimeeni, on se aika harvinainen. Tyttöjä olen tavannut samannimisinä kaksi koko elinaikanani.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 30.10.2006 19:04
Mun nimi on Jouni (lappilaistyyliä), ja toinen nimi Kullervo (ylpeänä Kalevalaisuudesta ) Mitään lempinimeä ei nyt tuu mieleen.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit