Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: nimet

• Muokkasi: Faith Black
  • Vastaa
Azrael: Epäreilua! Ihana nimi!
Mä oon siitä lähtien pitäny tota nimee kauniina kun kuulin sen joskus varmaa vuos tai pari sitte ekaa kertaa...
  • Vastaa
Ani on mun nimi... Oisin halunnu jonkun kauniimman ja erikoisemman nimen, mutta, mutta. Tähän ne porukat sitte pääty.

What's this red thing? Looks like blood. Is it mine, they hit so hard...

• Vastaa
Nimeäni en kerro. Täällä olen Dante... Dante D´Mon.

And my soul from out that shadow that lies floating on the floor, Shall be lifted... nevermore... Edgar Allan Poe The Raven (1845)

• Vastaa
Lempinimi on joskus vuosien takaa, jonkun puolituntemattoman tyypin keksimä, meduska, joten oikein mukavaa.

"Meitä tallustaa tällä planeetalla kuusi miljardia, kuusi miljardia pienempää maailmaa yhden isomman pinnalla. Jokainen oikea eepos, täynnä tragediaa, ja voittoa, hyvää ja pahaa."

• Muokkasi: Iiriva
  • Vastaa
Lainaus: Raivonkyynel Minä olen Mirka.

no, jos toi lohduttaa, mun isosiskon nimi on Mirka!

Mea, plöh... se minä olen, sitä inhoan.

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa
Lainaus: Iiriva Mea, plöh... se minä olen, sitä inhoan.

Minusta Mea on kaunis nimi.
(tämä ei sitten ole mitään rohkaisu/lohdutus lässynläätä, vaan se on mielestäni oikeasti hieno nimi )

Darkness there and nothing more

• Vastaa
Lainaus: SaMArA Minusta Mea on kaunis nimi.
(tämä ei sitten ole mitään rohkaisu/lohdutus lässynläätä, vaan se on mielestäni oikeasti hieno nimi)
)

kiitos, vaikkakin olen ollut huomaavinani ettei suurimmalla osalla ihmisistä ole hajuakaan, miten se äännetään oikein

• Vastaa
Mun nimi on Unni. Sillä on vielä loistava tarina: Se on saamea ja tarkoittaa pientä. Ja kuinkas ollakaan, olenkin vain vaivaset 160 senttiä lyhyt. Jeje! Toinen nimi on Evita. Höö..
  • Vastaa
Niin, unohdin vielä kertoa että mikä nimi olisi ollut kiva Tai olisin halunnut..

no yleensä joku erikoinen olisi ollut kiva, kun yksi suomalainen ja puoliksi jenkkiläinen, on Rita. Hän itse ei nimestä tykkää, mutta minusta se on hieno... Joo nyt mä selitän toisten nimiä... Pööh..

No joku erikoinen.. Pienestä asti olen tykännyt Clea nimestä...

Tamashii=sielu

• Vastaa
miekin unohdin kertoa, minkä nimen olisin halunnut. Nyt kun ajattelen, en tiedä! Olen niin tottunut omaan, erikoiseen nimeeni. Erikoinen nimi erikoiselle ihmiselle. Mutta siitä olen varma, etten mitään hirveän suosittua olisi halunnut, ja onneksi en sitten saanutkaan.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 goottiyhteisön jäsentä (). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!