Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

nimet

Kirjoittanut: azpzv (Nimetön)
  • Lähetetty: 20.10.2009 21:55
Mulla nyt on kans tuiki tavallinen nimi Tuula.
No ei voi mitään,tai voishan ton nimen käydä muuttamassa vaikka tarmoks!!
Kirjoittanut: RedDevil (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.10.2009 18:46
Elina Susanna.. Elluksi on yleensä haukuttu. Perus suomalainen nimi. Poika jos olisin ollut, olisi rakkaat vanhemmat nimenneet Paavoksi
Jos nyt miehen nimeä saisi toivoa haluaisin olla Rocky tai Elvis
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 04.01.2010 16:48
Jea, viimeinkin sain laitettua maistraatille ilmoituksen nimenmuutoksesta. Viralliseksi nimekseni tulee Kata, jota kaikki kaverit on jo vuosia käyttäneetkin. Vanhan (ja vanhanaikaisen...) nimeni Kirsi säilytän toisena nimenäni, jospa vanhemmat loukkaantuisivat vähän vähemmän sen myötä. Olen siis piakkoin virallisesti Kata Kirsi Maaria. <: ah, kunpa saisi kaikki identiteettiongelmat ratkaistua yhtä helposti!
Kirjoittanut: Gehenna (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.01.2010 21:41
Ina-Maria lukee minun kastetodistuksessa. Jos pojaksi olisin syntynyt, olisin ollut Carl-Johan. Väliviivalla tietenkin. Inaksi kaikki kuitenkin kutsuvat, minulla on ollut nyt pitkän aikaa viha-rakkaussuhde nimeni kanssa.
En muista kuollaksenikaan kirjan nimeä, mutta olin lukevinani, että Ina oli alunperin miehen nimi, ja että tämänniminen Wessexin herttua olisi joskus elänyt.
Mutta siitä en mene takuuseen.
Kirjoittanut: raato (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.01.2010 11:12
Etunimeni on suhteellisen tavallinen eli Annika. Vanhemmat kutsuivat minua pienenä nimillä Lanttu tai Anttu (pääni varmaan oli sitten lantun muotoinen ). Antusta tuli sitten Annika. Lempinimiä ei ole etunimestä koskaan väännetty, Anskuksi on ehkä joskus kutsuttu. Toinen nimeni on sen verran harvinaisempi eli Filippa josta sitten nuorempana sain kyllä kuulla ties mitä. Nyt vanhempana saa kuulla kuinka ihana nimi se on. Nimikriisiä itselläni ei ole ollut, vaikka tuosta toisesta nimestä ollaan morkattu.

Etunimet on suht ruotsalaiset (Annika Filippa) + sukunimi on ruotsalainen joten saan kuulla ruotsin kieltä esim. pankissa tai kaupoissa. Ymmärrän onneksi, mutta en ole silti äidinkieleltäni ruotsalainen joten se vähän ärsyttää. Myös etunimeni on muutaman kerran kirjoitettu Annica, varmaan kun loppuosa nimestä on sen verran outo että etunimenkin on pakko olla Isällä on ollu sukunimen kanssa kriisi että se pitäisi vaihtaa. Itse olen tyytyväinen nimeeni, sopii hyvin yhteen.
Kirjoittanut: NoiZe (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.01.2010 17:44
Isto -niminen kuittaa. Joo, aika harvinainen nimi vissiin, ja sen verran lyhytkin ettei siitä kukaan mitään lempinimiä ole väsäilly. Ja kyllä, pidän nimestäni.
Kirjoittanut: Dragonfly (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.01.2010 18:32
Oma oikea nimeni ei ole Jenniä ihmeellisempi, ja tonen nimeni tulee isän suvun puolelta, ja sekin on niin ihmeellinen kuin Kristiina Onneksi on noin harmittomat nimet, niin niistä ei koidu haittaa eikä mielipahaa.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.01.2010 19:31
Mari.
Kelatkaa kuinka kaikki sanainen nimi mulla on. Siis Mari, se on oikeesti mukava ja kaunis nimi. Oikeestaan oon alkanut pitää siitä, vaikka jossain vaiheessa tahdoin vaihtaa sen, mutta kyllä se Mari on se ainut ja oikea. Hienon nimimerkinkin tänne siitä väänsin : D
Kirjoittanut: tuulikello (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.01.2010 21:21
Olen tylsästi ja tavallisesti Jenni. Toinen nimeni on Maria, kuten varmaan about 50 % minun ikäisistäni, siltä ainakin välillä tuntuu. Nimeäni kohtaan minulla ei kyllä oikeastaan ole sen suurempia mielipiteitä tai tunteita - en todellakaan pidä siitä, mutta en nyt voi sanoa inhoavanikaan. En missään nimessä vaihtaisi sitä miksikään toiseksikaan, vaikka keksisin varmaan melkein minkä tahansa hienomman, se kuitenkin on jo niin minuun kuuluva, ihan sama sitten siitä "hienoudesta". Välillä tosin ärsyttää, kun se on niin yleinen ja Jennejä tulee vastaan missä vain.
Kirjoittanut: Detteri (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.01.2010 21:50
Eijei, vastasinkin jo >___<.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 6 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit