Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

nimet

Kirjoittanut: Sulevi (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Sulevi
  • Lähetetty: 27.02.2009 20:01
Anna keksi kuvaamataidon tunnilla minulle uuden nimen, nykyisin olen Sulevimooses Herkko-Helmut Luke-Skywalker O'Mattila. Tykkään tuosta Skywalkerista. parhaat ideat tulevat aina kuvataidetunnilla.
Kirjoittanut: AlienSexGarden (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 08.03.2009 13:39
Etunimeni on Olivia, jota olen oppinut rakastamaan vuosien varrella. Jos olisin ollut poika, olisin ollut Oskari. On ollut kaikenlaisia lempinimiä, mutta mitkään niistä eivät ole käytössä: Oliivi, Orava, Olive, Orska, Ollu, Orkku... pilkkanimi oli hollannissa Olive Oil Pienenä halusin vaihtaa nimeni johonkin lyhyempään kuten Anna, Maria, Saara, Meiju, ja jossain vaiheessa halusin olla Ursula... mutta nyt mikään ei saisi minua ikinä vaihtamaan nimeäni, ja jos menen ikinä naimisiin, en ota mieheni sukunimeä.
Kirjoittanut: Surutar (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 08.03.2009 14:59
Sallaksi haukkuuvat..
Haluaisin olla Mirinna, jolle nimelle minut alunperin olisi pitänytkin kastaa, mutta pappi kieltäytyi siksi, ettei sitä löytynyt nimipäiväkalenterista.... *pyörittelee silmiään*
Kirjoittanut: AnnaAngel (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.03.2009 08:40
Olen AnnaAngel koska monet ihmiset sanovat minua enkeliksi,tiedä sitten miksi
Kirjoittanut: Detteri (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.09.2009 12:58
Hmm, olenkohan jo postannut tänne? No kuitenkin, nimeni on Silja. Viime aikoina olen ajattelut, että kun lähden opiskelemaan eri paikkakunnalla perukoulun jälkeen, tahdon, että minut tunnettaisiin Siljamaijana. Aikuisena sitten vaihtaisin nimeni Siljamaijaksi.
Kirjoittanut: VariSami (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.09.2009 16:58
Kuten vähänkään tarkkaavaisempi henkilö näkee, nimeni on Sami oikeasti.
Varsinaisesti en haluaisi muuttaa nimeäni, mutta jossain vaiheessa naureskelin, että pitäisi ottaa taiteilijanimeksi Judas C. Finn, eli Judas Crow Finn eli Juudas Varis Suomalainen.
Kirjoittanut: Tiragen (Nimetön)
  • Lähetetty: 12.09.2009 21:45

Lainaus: Jezebel

Johanna täälläkin. Ärsyttää kun sanotaan Jossuksi, ei ei ja ei!

Täälläkin yksi Johanna. Jossuksi kans välillä haukkuuvat, Jontuksi ja vaikka miksä, sukunimelläkin joskus kutsuvat. Siskon tytär pienempänä sano Nannaksi Nyt yleisemmäksi lempinimeks on muodostunut täällä "Kaustinen" koska olen tuosta käpykylästä kotoisin. Tämäkin lempinimi tanssinopettajani ja hänen erään oppilaansa pieni päähänpisto kesken tunnin.

Ja Kaustinen lentää yli lattian, grand jéte vai mitenkä oli...
Kirjoittanut: Wucie (Jäsen)
  • • Muokkasi: Wucie
  • Lähetetty: 13.09.2009 16:16
Olen Iida... En kyllä tiedä miksi, olisin halunnut olla Minerva, mutta tähän on tyytyminen, kun en nimeä vaihtaakkaan ikinä aijo. Minulla ei ole lempinimeä, koska nimeni on sen verran lyhyt, mitä nyt välillä Pikku-Edwardiksi sanovat.
Kirjoittanut: Defiini (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 20.10.2009 19:02
Annika, olen aina ollut annika, ei ole koskaan ollut mitään lempinimiä. Pienenä olin maanvaiva, mutta eihan se lempinimi ole.. Kaikki kaverit sanovat aina vain että tuo on se meidän annika
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.10.2009 19:07
Apteekissa keksittiin mulle uusi nimi, kun iskivät lapun siihen lääkepaketin kylkeen '' fenni'' etunimellä kun oikea on fanni.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit