Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

nimet

Kirjoittanut: Detteri (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.01.2010 21:57
Meinasin muuten saada ensin nimeksi Laura, mutta se vaihdettiinkin Siljaksi. Helgaksikin kutsuttiin, ennenkuin minut ristittiin.

//Edit, tänään kuulin, että minusta meinasi tulla myös Maileena, mutta äiti ei ollut koskaan kuulutkaan kyseisestä nimestä, jota mummo siis ehdotti : D.
Kirjoittanut: Syntherina (Nimetön)
  • Lähetetty: 07.01.2010 23:23
Rina. Se on etunimeni oikeassa elämässä. Kun esittelen itseni uusille ihmisille, saa nimeni useimmiten ihmetystä osakseen. Kysellään aina, että onko se kenties jonkinlainen lyhenne Katarinasta, onko sillä mitään tekemistä Riinan kanssa, tai onko se kenties ihan vain lempinimi. Ihmiset eivät jotenkin tunnu yhdistävän tätä aivan oikeaksi nimekseni, vaan arvelevat sen olevan kirjoitusvirhe (kuten kerran pääsi käymään) Mutta minusta on vain mukavaa, kun nimeni ei ole sieltä kaikkein tavanomaisimmasta päästä
Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 08.01.2010 18:02
Mä olen sitten se Katariina. Kataksi kutsutaan yleisesti, perhe sanoo Katsuksi ja mies välillä Riinaksi.
Kirjoittanut: Dragonfly (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.01.2010 23:47

Lainaus: tuulikello

Olen tylsästi ja tavallisesti Jenni

Hei kaima !
Kirjoittanut: Raziel (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 11.01.2010 10:48
olen tyhmältä nimeltäni Marko kunnes vaihdan sen virallisesti razieliksi elikkä sanokaa vain raziksi.
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.02.2010 22:14
Nina, mutta saattaa olla että vaihdan sen Janinaksi, koska se olisi ollut äidin ajatus nimestäni ja minutakin kaunis nimi, tosin ei Nina nimessäkään ole mitään vikaa.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit