Gootti.net

nimet

Kirjoittanut: Pudotus (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.09.2006 18:40
Olen juu. Niin sitä ei nääkkään näemmä tuosta esittely sivusta.
Kirjoittanut: rotten (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 18.09.2006 18:59
jep.ajattelinpahan vain varmistaa
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 18.09.2006 20:01
Mä voin samantien kertoo kans, ku en pahemmin välitä: ihan oikee nimi on Mea, repikää tosta vanhempien keksimästä kauhistuksesta huumoria... :P Ja Jone, uskallaki nyt rupee väittää et miun nimi on kaunis. En usko sua viel 17 vuoden jälkeenkää!
Kirjoittanut: Rottenicia (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.09.2006 20:47
mä olen Jenni joten tervehdys teille
minusta nimeni on jotenkin outo mutta ompa siihen tottunut
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 18.09.2006 20:54
Noniin, muutkin niin minäkin, tyypillinen vastaus, elikkä nimeni on Mette.
Kirjoittanut: Veronica (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.09.2006 12:24
Maryam, hauska tutustua. Ja jonkin surullisen väärinkäsityksen tai ilkeyden tai minkä lie, takia nimeni ei ole Milana Maryam Mäkinen, vaan Satu Maryam Mäkinen.. Mutta ompahan minulla edes Maryam.
Kirjoittanut: Henna (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.09.2006 20:11
Nimeni on tylsä ja tavallinen, Henna. Toinen nimeni ei ole sen parempi, nimittäin Karoliina. huhhuh.
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 22.09.2006 21:16
Minäpäs en kerrokkaan ensimmäistä nimeäni (alkaa E:llä, mutta ei ole Elina tai Eveliina), vaan kerronpa toisen nimeni, joka on Henriikka. Ja minua saa täällä foorumilla kutsua pelkästää Faithiksi (siis ei vain ja ainoastaan, vaan ei ole pakko pistää tuota Blackia siihen perään, jos ymmärsitte). Ja todellakin haluaisin että joku viisas ihminen olisi vain yksinkertaisesti antanut minulle aikojen alussa nimeksi Faith, se vain on niin kaunis merkitykseltään ja muutenkin.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 24.09.2006 16:52
Itsellä on niin kamala sanahirvikammotus, että joudun aina kaivamaan ajokortin kun nimeä kysytään... :/ Eli se on niinkin kamala kuin Christopher... Siitä sitten huumoria repimään...
Kirjoittanut: Haudattu Banaani (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Haudattu Banaani
  • Lähetetty: 29.09.2006 23:06
Jasmin.. ;''<< eijookivanimi :<
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit