Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: nimet

• Vastaa
Mun toinen nimi on Amanda ja sillä mua on aina kutsuttu. Olisin pienenä halunnu vaihtaa sen johonkin "tavallisempaan", mutta nyt en mistään hinnasta.

Darkness there and nothing more

• Vastaa
Noh.. En kerro nimeäni, mut kutsukaa mua vaikka.. Lilyks. Siten mua täällä täytyy kutsuu!

Elämä on lyhyt....niille jotka eivät jaksa sitä elää. Kuulutko sinä heihin?

• Vastaa
Kolmas nimeni on Selene ja siksi minua tavallisesti kutsutaankin.

"She wore far too much rouge last night and not quite enough clothes. That is always a sign of despair in a woman." - Oscar Wilde

• Vastaa
Minä en nimestäni sitten ollenkaan tykkää "/
Mun nimi o Riina, mut on mua kutsuttu vaikka millä nimillä, joita en viiti tänne nyt listaa
Nykyää pari kaverii kutsuu mua Pipariinaks.
Paras on ollu, Äänekäs korppi! Pikku serkku tuon keksi, ja keksiessään hän oli jotain 4 vuotias

Tamashii=sielu

• Vastaa
Jos nyt lempinimiin mennään niin paras lienee tamashiin keksimä: Hiipivä pääkallo. En kyllä tajua mistä neiti senkin repäs... xD

Darkness there and nothing more

• Vastaa
AHAAA Samara persnakka!
Älä ny se o upee nimi

Tamashii=sielu

• Vastaa
Itse en tykkää nimestäni.. Nimeni on Elina
Siitä on väänetty erilaisia lempinimiä mm. Lellu.
Mut paras lempinimi mikä minulle on annettu on:
hiipivä suklaapiru. Kiitos tamashille...

Verinen enkeli

• Vastaa
Laura. Ja tyytyväinen olen...
  • Vastaa
Minä olen Mirka. (Toivottavasti kukaan ei nyt tunnista minua)

Pienempänä inhosin sitä koska kukaan muu ei ollut samanniminen ja kaikilla oli/on hirveä vaikeus saada se kirjoitettua/kuultua oikein. Ja sittenhän se on ennenvanhaan ollut miesten nimi. (Warmenissa on samanniminen rumpali, jänskää)
Vielä yhdeksännellä luokalla rehtori toivotti minut sisään kansliaansa: "Tervetuloa, voit istua tuohon tuolille Mika." Ihan hyvä, aika lähelle.

Ollaan käyty kaikki Mirkkat, Mirat, Mirvat, Mirjat, Miat ja Annat läpi.
Nykyään olen tyytyväinen nimeeni, on se aika harvinainen. Tyttöjä olen tavannut samannimisinä kaksi koko elinaikanani.
  • Vastaa
Mun nimi on Jouni (lappilaistyyliä), ja toinen nimi Kullervo (ylpeänä Kalevalaisuudesta ) Mitään lempinimeä ei nyt tuu mieleen.

pimeys=hulluus

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 11 vakoilijaa ja 3 goottiyhteisön jäsentä (eyrie, Dragon9, BlackLotus). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!
  • Keskustelufoorumia pyörittää online community software miniBB © 2001—2008.