Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: nimet

• Vastaa
Mua on sanottu 0-vuotiaasta saakka Ninniksi, joten saapi sanoo vieläkin.

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

• Vastaa
Yasmin on kiva nimi.
  • Vastaa
Mun nimi on Sara ja tykkään kyllä nimestäni. Mun nimi pitäis lausua Saara, mutta te saatte kyllä luvan kutsua mua ihan Saraksi! Jos vaihtaisin nimeni, olisin varmaan Tuuli tai Aada. Ihania nimiä.
  • Vastaa
Hei, minä olen Susanne xD
Haluaisin olla Claudia

"Oh, no tears please. It's a waste of good suffering."

• Vastaa
Hei olen Vera.
Sen jälkeen kun olen kuullut muut nimiehdotukset mitä vanhempani harkitsivat, en valita. Pahin oli Anna-Maja, koska suomenruotsalainen isäni ei osaa tavata suomenkielisiä nimiä ilmeisesti.
Mikäpä nimessäni, tähänkin asti olen pärjännyt.
  • Muokkasi: Roora
  • Vastaa
Oma, oikea, alkuperäinen ja muokkaamaton nimeni on Laura,
en hirveästi kyllä pidä siitä kun se kuulostaa hirveän vanhalta tai lapselliselta...
Ja en kyllä ihan heti keksi minkä nimen haluaisin...?

It's nice to be a vampire

• Vastaa
Täällä toinen Laura

Pienenä inhosin nimeäni (halusin olla Johanna) mutta enpä enää tuota vaihtaisi

Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.

• Vastaa
Minoon ihan tyytyväinen nimeeni siltä kannalta että mun nimeks olis saattanu tulla Ruth-Loora xD

"Meitä tallustaa tällä planeetalla kuusi miljardia, kuusi miljardia pienempää maailmaa yhden isomman pinnalla. Jokainen oikea eepos, täynnä tragediaa, ja voittoa, hyvää ja pahaa."

• Vastaa
Ninaksi kastettiin, niina tahi ninnu kaikille. hei.

Some like it dead

• Muokkasi: Caiss
  • Vastaa
Kaisa on nimeni. En oikein tykkää siitä.. Haluaisin jonkun vähän "englanninkielisen" nimen, ei mitään perussuomalaista..
  • Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 2 goottiyhteisön jäsentä (Iiriva, BlackWolver). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!