Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

nimet

Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: Faith Black
  • Lähetetty: 30.10.2006 19:15
Azrael: Epäreilua! Ihana nimi!
Mä oon siitä lähtien pitäny tota nimee kauniina kun kuulin sen joskus varmaa vuos tai pari sitte ekaa kertaa...
Kirjoittanut: Kahleet (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 30.10.2006 19:23
Ani on mun nimi... Oisin halunnu jonkun kauniimman ja erikoisemman nimen, mutta, mutta. Tähän ne porukat sitte pääty.
Kirjoittanut: Dante (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 02.11.2006 16:06
Nimeäni en kerro. Täällä olen Dante... Dante D´Mon.
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 02.11.2006 16:06
Lempinimi on joskus vuosien takaa, jonkun puolituntemattoman tyypin keksimä, meduska, joten oikein mukavaa.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 02.11.2006 16:11
Lainaus: Raivonkyynel Minä olen Mirka.

no, jos toi lohduttaa, mun isosiskon nimi on Mirka!

Mea, plöh... se minä olen, sitä inhoan.
Kirjoittanut: SaMArA (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.11.2006 16:19
Lainaus: Iiriva Mea, plöh... se minä olen, sitä inhoan.

Minusta Mea on kaunis nimi.
(tämä ei sitten ole mitään rohkaisu/lohdutus lässynläätä, vaan se on mielestäni oikeasti hieno nimi )
  • Lähetetty: 02.11.2006 16:44
Lainaus: SaMArA Minusta Mea on kaunis nimi.
(tämä ei sitten ole mitään rohkaisu/lohdutus lässynläätä, vaan se on mielestäni oikeasti hieno nimi)
)

kiitos, vaikkakin olen ollut huomaavinani ettei suurimmalla osalla ihmisistä ole hajuakaan, miten se äännetään oikein
Kirjoittanut: Adrenochrome (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.11.2006 15:43
Mun nimi on Unni. Sillä on vielä loistava tarina: Se on saamea ja tarkoittaa pientä. Ja kuinkas ollakaan, olenkin vain vaivaset 160 senttiä lyhyt. Jeje! Toinen nimi on Evita. Höö..
Kirjoittanut: tamashii (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.11.2006 20:33
Niin, unohdin vielä kertoa että mikä nimi olisi ollut kiva Tai olisin halunnut..

no yleensä joku erikoinen olisi ollut kiva, kun yksi suomalainen ja puoliksi jenkkiläinen, on Rita. Hän itse ei nimestä tykkää, mutta minusta se on hieno... Joo nyt mä selitän toisten nimiä... Pööh..

No joku erikoinen.. Pienestä asti olen tykännyt Clea nimestä...
  • Lähetetty: 05.11.2006 21:16
miekin unohdin kertoa, minkä nimen olisin halunnut. Nyt kun ajattelen, en tiedä! Olen niin tottunut omaan, erikoiseen nimeeni. Erikoinen nimi erikoiselle ihmiselle. Mutta siitä olen varma, etten mitään hirveän suosittua olisi halunnut, ja onneksi en sitten saanutkaan.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit